Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har det ikke så bra jeg heller men tyr ikke til ukristiske valg som mange partnere, dop eller øl for det.. jeg tar den lette veien ved hjelp av psykolog og tid til meg selv, anbefaler deg det samme :)

Vel, jeg ba ikke om kritikk for mine måter å håndtere hva som hadde skjedd i livet mitt på. Dette er som sagt et tilbakelagt kapittel, og når man befinner seg i en desperat situasjon, så er det ikke alltid lett å tenke rasjonellt. På den tiden innså jeg ikke at det var "sex-terapi" jeg drev med, det er noe jeg har kommet frem til etter jeg har fått bearbeidet ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trenger ikke, da jeg ikke har ligget rundt.

Så lenge du har hatt sex så er det god nok grunn til testing.

Skrevet
Så lenge du har hatt sex så er det god nok grunn til testing.

Dette har jeg god kontroll på selv...

Ikke bekymre deg for meg. ;)

Skrevet
Dette har jeg god kontroll på selv...

Ikke bekymre deg for meg. ;)

og du skal ikke bekymre deg for meg ;)

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Absolutt ikke, men jeg satte meg ned for å ta et oppgjør med meg selv, fordi den delen av meg er over. Men for å få en avslutning så trengte jeg å vite hvor mange det dreide seg om. Det var et slag i trynet, men nå vet jeg det, og da kan jeg også akseptere det, og så legge det bak meg.

Ikke at det betyr noe, men dette dreier seg om en periode på nærmere 20 år.

Har opplevd mye av det samme som deg.Mistet oversikten etter 60 stk....og det var il øpet av kun 5 år.Er jente.

Skrevet
Har opplevd mye av det samme som deg.Mistet oversikten etter 60 stk....og det var il øpet av kun 5 år.Er jente.

Ingen OK situasjon å være i. Har du fått "kontroll" nå?

Gjest Gjest_Jente_*
Skrevet

Jeg hadde også en slik periode, og ja selvsagt går det an å bruke sex som "medisin". En måte å bekrefte seg selv på kanskje?

Når jeg nå telte antall sexpartnere kom jeg frem til 17, kanskje flere jeg ikke kommer på nå. Jeg er nå 22 år gammel.

Ikke noe jeg er stolt over, men heller ingenting å skamme seg over. Den perioden av livet mitt er jeg forbi.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Ingen OK situasjon å være i. Har du fått "kontroll" nå?

Ja,har hatt det de siste 6 årene.Idag er jeg veldig fornøyd med livet mitt og vet at tilfeldig sex ikke er rette måten å få bekreftelse på.De siste 6 årene har jeg hatt 2 sexpartnere som jeg var sammen med lenge.

Skrevet
Ikke noe jeg er stolt over, men heller ingenting å skamme seg over. Den perioden av livet mitt er jeg forbi.

Jeg slet veldig med skam, men har lært å innse at gjort er gjort, og se fremover. Jeg kommer sikker til å ha flere sexpartnere i fremtiden, kanskje 1, kanskje 3. Men da blir det av rette grunner, ikke fordi jeg er et emosjonellt vrak :)

Skrevet (endret)

1? ;)

Endret av Lise_
Skrevet
1? ;)

Kunne jo tenkes at jeg hadde funnet kvinnen i mitt liv? ;)

Skrevet
:hoho: jo det kan jo hende, men jeg tror jeg må lenger ut på landet med den
Skrevet

Har sluttet å telle, men det ligger mellom 20 og 30 en plass.. Har tydeligvis en ann oppfatning enn de fleste her inne, synes ikke korte sex-forhold og ONS er noe å skamme seg over, ikke er jeg inne i en destruktiv fase av livet mitt heller der jeg bruker sex som medisin. Er rett og slett glad i variasjonen, noen ganger er den mer vellykket enn andre!

Skrevet
:hoho: jo det kan jo hende, men jeg tror jeg må lenger ut på landet med den

ah, du mente at DU hadde hatt 1 sexpartner? :skratte:

Skrevet
Har sluttet å telle, men det ligger mellom 20 og 30 en plass.. Har tydeligvis en ann oppfatning enn de fleste her inne, synes ikke korte sex-forhold og ONS er noe å skamme seg over, ikke er jeg inne i en destruktiv fase av livet mitt heller der jeg bruker sex som medisin. Er rett og slett glad i variasjonen, noen ganger er den mer vellykket enn andre!

Jeg syns ikke det er noe galt i å ha sex "her og der", men for meg ble det galt fordi jeg gjorde det av feil grunner.

Skrevet (endret)
ah, du mente at DU hadde hatt 1 sexpartner? :skratte:

ja nettopp :skratte: men no høres det jo helt motsatt ut istedet :hoho:

Endret av Lise_
Gjest john doe
Skrevet

Makan til ukritiske folk.

71 er ikke mange. Ikke behøver det bety at man er avhengig av sex heller, ei at man erstatter det med noe annet.

Jeg er en ung mann som har stor appetitt, og foreløpig har jeg hatt ca. 100 partnere (mistet nøyaktig telling rundt 70).

Slapp av. Sex er bra, mange partnere er bra, og generelt behøver det ikke tilsi noe om utøveren bortsett fra at man har en sunn appetitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...