Gå til innhold

Sendt sms....

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg overså visst noe, NM !

Endret av desperate
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan det føles :( sendte sms for 15 min siden og ikke hørt noe.....

Vi får vell bare vente ...........

Skrevet

Jeg har heller ikke hørt noe fra han. Har ikke sendt noen melding jeg venter svar på, men skulle likevel ønske at han sendte en til meg.. Og jeg har ventet helt siden forrige melding jeg fikk fra han, for nesten et døgn siden!

Melder meg inn i ventegjengen..

Skrevet

Ingen som virkelig liker dere lar dere vente så lenge.

Skrevet
Ingen som virkelig liker dere lar dere vente så lenge.

Og det tror jeg de fleste av oss vet, men det er vanskelig :(

I mitt tilfelle har jeg bedt personen være ærlig, noe han mener å være - men det virker ikke sånn.........

VI får bare være sterke å gå videre, disse menneskene fortjener oss IKKE!

Skrevet

Det kommer jo veldig an på hvor fort den andre personen svarer vanligvis. Jeg svarer med en gang jeg ser en melding, så sant det er noe å svare på:)

Han fyren jeg dater nå, svarer ikke fort. Har aldri gjort det, men han svarer når han har tid, ser meldingen eller når han kan ta seg tid til å svare ordentlig. Vi sender heller ikke mange meldinger fram og tilbake. Han sender meldinger til meg også, men foretrekker å ringe. Han ringte meg her for litt siden, og da pratet i i 2 1/2 time og han har abonnement. Jeg sa etterhvert at kanskje vi burde legge på, så han ikke bruker opp alle pengene sine på meg, og han svarte: Det skal du ikke bry deg om. Du er verdt det, tro meg! <3

Skrevet
Nå er det 9 minutter siden jeg sendte SMS til ei dame jeg har vært på date med før.... Spurt om en ny, ingen svar enda, joda, vet det er tidlig med ni minutter, men er det vanlig å bli SÅ stresset når man ikke får svar???

PS: Hun sover ikke :P

9 minutter er jo ikke mye, jeg pleier å få svar fra en jeg liker kanskje 1-2 dager etterpå, eller flere timer senere....

Det er tusen grunner! ;) Ikke alle liker å sende meldinger, så kan ta sin tid;)

VÆRE TÅLMODIG ;)

Skrevet

Pust med magen, 9 minutter er egentlig ingenting :)

Skrevet

Sendte melding for noen timer siden jeg og. Null svar sålangt. Makan! Kan vel ikke være sååå vanskelig å svare på en melding vel? Enten ja, eller nei?

Vi har vel kommet såppas langt i utviklinga at man bør kunne ha mulighet til å slippe den analoge kommunikasjonen sånn en gang i blandt?

Skrevet

De er ikke SÅ interessert.

Er de interessert svarer de fort, ev forklarer deg hvorfor det har tatt så lang tid.

Har LANG erfaring med slike mms greier og synes egentlig hele greien blir for dumt, en man skikkelig liker ringer man og er med.

Skrevet

Det er ikke alltid jeg har med meg telefonen inn dersom jeg er på besøk, den ligger igjen i bilen, ligger på lading i et annet rom osv. Er ofte jeg ikke ser meldinger eller tapte anrop før mange timer etterpå. En kan jo ikke sitte med telefonen i handa selv om en har noe på gang med noen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...