desperate Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Som tittelen og det der sier, lurer jeg på om noen har erfaringer fra Tannklinikken 5-3 i Bergen? Jeg har ingen kjennskap til noen tannleger i Bergen ettersom jeg flyttet hit i august, men merker at det kanskje kan være på tide å bestille time. Leste en reklame om denne klinikken på universitetet faktisk, for de har visst studentrabatt. Og i tillegg har de lystgass, noe jeg tror jeg kan trenge.. Eventuelt; har dere noen bedre å anbefale, med studentrabatt og lystgass? Endret 4. januar 2009 av desperate
Devana Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 Jeg er ikke kjent med den tannklinikken, men kan anbefale en i Åsane: http://www.arkentannlege.no/ Jeg var veldig fornøyd når jeg var der og de hadde fine åpningstider. Utifra nettsidene tilbyr de også lystgass, men om de har studentrabatt er jeg ikke 100% sikker på siden jeg var der under akutttilfelle og hadde for vondt til å bry meg om hva ting kostet enda jeg var student (Så da var det krise ja). Men du kan jo evt. ta en tlf og høre
desperate Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2009 Ok, jeg skal sjekke :] Så ikke så dumt ut ut ifra hjemmesidene deres hvert fall ! Noen andre?
lilletussa Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Gikk til tannklinikken 5-3 i noen år, og erfaringen min er vel at det er altfor dyrt ifht service-opplevelsen jeg hadde der. Brukte over 12000 i vår på å fjerne 3 visdomstenner + ordne noen hull, og jeg fikk studentrabatt.. Den var 15%, så det hjalp ikke mye. Nå går jeg til Mette Rogne. Opplevde meg ivaretatt og var mye rimeligere også. Kontor i Kong Oscars gate.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 takk for svar!! Hvordan er prisene hennes da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå