Gå til innhold

Tannklinikken 5-3 i Bergen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Som tittelen og det der sier, lurer jeg på om noen har erfaringer fra Tannklinikken 5-3 i Bergen?

Jeg har ingen kjennskap til noen tannleger i Bergen ettersom jeg flyttet hit i august, men merker at det kanskje kan være på tide å bestille time. Leste en reklame om denne klinikken på universitetet faktisk, for de har visst studentrabatt. Og i tillegg har de lystgass, noe jeg tror jeg kan trenge.. :P

Eventuelt; har dere noen bedre å anbefale, med studentrabatt og lystgass? :)

Endret av desperate
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke kjent med den tannklinikken, men kan anbefale en i Åsane: http://www.arkentannlege.no/

Jeg var veldig fornøyd når jeg var der og de hadde fine åpningstider.

Utifra nettsidene tilbyr de også lystgass, men om de har studentrabatt er jeg ikke 100% sikker på siden jeg var der under akutttilfelle og hadde for vondt til å bry meg om hva ting kostet enda jeg var student (Så da var det krise ja).

Men du kan jo evt. ta en tlf og høre :)

Skrevet

Ok, jeg skal sjekke :]

Så ikke så dumt ut ut ifra hjemmesidene deres hvert fall !

Noen andre?

• 10 måneder senere...
Skrevet

Gikk til tannklinikken 5-3 i noen år, og erfaringen min er vel at det er altfor dyrt ifht service-opplevelsen jeg hadde der. Brukte over 12000 i vår på å fjerne 3 visdomstenner + ordne noen hull, og jeg fikk studentrabatt.. Den var 15%, så det hjalp ikke mye. Nå går jeg til Mette Rogne. Opplevde meg ivaretatt og var mye rimeligere også. Kontor i Kong Oscars gate.

Skrevet

takk for svar!!

Hvordan er prisene hennes da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...