Gå til innhold

Ungkarskvinnen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Charlie er dødspen, men jeg heier på romantikeren Ryan!!! Egentlig er d d samme. Begge er jo ordentelige gutter, ehhh-...tror jeg da....(har jo ikke sett så inmari mange episoder da)

Men det blir spennende å se om hun frir i kveld.

-Lurer på om den evt. forlovelsen holder lenge..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psst... For de interesserte....

Kl 22.45 på TVN ikveld får vi se hvordan det har

gått med Aaron og Helen fra Ungkaren II...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ButtHead

Så var det altså Ryan som stakk avgårde med prinsessa (og halve kongeriket) og det er bra! :wink:

Charlie er for glatt, jeg får frysninger av den typen med sånn sleik og som er så selvgode. Huffameien! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hadde Ryan som "favoritt" ganske tidlig....men jeg var faktisk overbevist om at Trista skulle velge Charlie..... :-? ...hun virket som den typen som faller for "pene", selvsikre og sossete menn....så valget kom som en overraskelse...men tror hun har gjort "a good catch"... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I dag syns jeg Ryan egentlig var svært så sjarmerende, så jeg syns det var bra Trista valgte Ryan istedet for Charlie..

Jeg elsker høye menn ( fant meg jo en høy en selv og da..2.05..*skryte skryte*) og syns Charlie var kjekk, men Ryan var jo også ganske så nydelig da!

Noen som vet om det går i reprise? Får ikke sett i kveld  

Jeg tror det går i reprise på søndag. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,

Charlie sa selv at han enda ikke var forelsket i henne,

at han kunne ønske å bli forelsket og å stifte familie.

Ryan ga betraktelig uttrykk for at han var veldig forelsket,

noe Trista merket :blunke:

Så,

når hun var/er forelsket i Ryan, og han i henne, yeah,

that's a perfect match!

Var litt mye "meg, jeg, meg, jeg, er flink, er god, er best, jeg, meg, jeg, er flink, er best, blablabla" osv, fra Charlie. Ikke ydmyk for fem flate øre...skuffende :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad Trista valgte Ryan ja.. Han var forelsket i henne, og Charlie sa at om hun hadde valgt han kunne de ha bygget videre på forholdet og jobbet med å BLI forelsket.

Da syntes jeg Ryan som faktisk var blitt det, og som var så åpen og blottla seg så til de grader som han gjorde var den desidert beste.

Dessuten, selv om Charlie var pen, så var han for glatt og sleip for meg. Han virket hyggelig og grei, men Ryan virket med manndig ogtøff.

Neste uke begynner atter en NY UNGKAR, å jeg kommer vel til å følge med på den også tenker jeg... :oops: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le da Charlie fikk avslag, der han satt i limo'n og ikke kunne fatte at Trista hadde valgt Ryan istedet for ham.... Synes han var litt vel selvsikker og fikk som fortjent. Ryan var jo så søt, og i programmet som kom etterpå så det i allefall ut som om de hadde det kjempebra sammen og de virket veldig lykkelige!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo du Ruby, jeg gråt. Ikke fordi jeg synes at Trista skulle velge han, men fordi jeg synes synd på at. Ikke morsomt å bli vraket. Artig å se på hvor fint de har det sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste det ble Ryan for ukesvis siden. Han lyttet jo til hva hun sa, hvem kan stå for det?

Grei nok han altså, og søt humor, men spennende?

Hadde jeg ikke vært gift ville jeg heller bedt dem sende over Charlie med sløyfe på. Han er HOT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke vært gift ville jeg heller bedt dem sende over Charlie med sløyfe på. Han er HOT!

:o :o

Og jeg som satt i går og irriterte meg over ham fordi jeg synes han er så utrolig sleksk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohla la, ja han er hot :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste og hvem hun kom til å velge så det var jo ingen nyhet for meg.. Men jeg er glad for at hun valgte Ryan. Han var min favorit... :D

Ryan virket helt oppslukt i Trista i går. Synes Trista er litt heldig... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

Ryan virker jo akkurat som drømmemannen jo :o

Visste ikke at de fantes jeg...må være noen ugler i mosen der altså,

går vel ike an å være så perfekt!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sett 1 episode av hele Ungkaren, men allikevel strigråt jeg da Ryan fridde. :ler: Jeg er håpløs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja så var det over.........og jeg har jo visst lenge at det ble Ryan da! klarte ikke å la være å se på sidene for leeenge siden :oops:

Jeg synes Ryan passet godt til Trista og håper de får et deilig liv sammen!

Og Charlie...............sukk det blikket hans kunne gitt meg gele i knærne ja!!! Tenk å kunne velge blant 2 slike deilige menn............... :rodme:

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...