Gjest ButtHead Skrevet 23. juni 2003 #1 Del Skrevet 23. juni 2003 Til dere som følger med på serien; hvem er eller var deres favoritt? Selv holder/ holdt jeg en knapp på ryan, rob og greg. Ryan fordi han er så følsom og fordi han skriver søte dikt til Trista. Rob fordi han ser ut som en gud og fordi han virker så snill. Greg fordi han spiller gitar og kjører motorsykkel. Vet dette er overfladisk, men jeg kjenner jo ikke gutta, så dette er det jeg har merket meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 23. juni 2003 #2 Del Skrevet 23. juni 2003 Charlie. Definitivt. Ryan er altfor soft synes jeg. Må ha et skikkelig mannebein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #3 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har ikke fulgt med på Ungkarskvinnen, men i kveld så jeg begge episodene de sendte, og jeg håper Trista velger han..ehh husker ikke navnet hans jeg. Han jeg mener er han som ikke skriver dikt.. Så jeg får vel si at det er favoritten min da.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. juni 2003 #4 Del Skrevet 23. juni 2003 Sukk Liker både ryan & charlie. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. juni 2003 #5 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg hadde valgt han morsomme jeg! Hadde ikke vært i tvil et sekund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. juni 2003 #6 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg hadde valgt han morsomme jeg! Hadde ikke vært i tvil et sekund! Han blir litt for slitsom, etter min mening. Men han derre Russ, han er ikke god :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. juni 2003 #7 Del Skrevet 23. juni 2003 Han blir litt for slitsom, etter min mening. Men han derre Russ, han er ikke god :-? Slitsom? Ikke annet enn for lattermusklene Tviler sterkt på at han er BARE morsom! Han har nok andre sider også. Selvironi og humor er uten tvil meeeget tiltrekkende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. juni 2003 #8 Del Skrevet 23. juni 2003 Sukk Liker både ryan & charlie. :oops: *sukke* Jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2003 #9 Del Skrevet 23. juni 2003 Å ja, han morsomme er nok en favoritt han og..tiltross for at jeg har sett veldig lite på Ungkarskvinnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. juni 2003 #10 Del Skrevet 23. juni 2003 Slitsom? Ikke annet enn for lattermusklene Tviler sterkt på at han er BARE morsom! Han har nok andre sider også. Selvironi og humor er uten tvil meeeget tiltrekkende! Selvironi og humor er veldig viktig, men ikke hele tiden. Jeg ser at han bruker humoren for å konpansere, for et litt dårlig selvbilde....men det er nå min mening :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. juni 2003 #11 Del Skrevet 23. juni 2003 Trista Charlie Det blir litt for mye dikting på Ryan.. Det går jo en grense.. Er selvsagt velig hyggelig, men tror nok jeg hadde blitt litt lei om min mann skulle snakket i rim hver dag Russ + Greg T + Cowboy = Æsj... Skikkelig KLYSER.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 24. juni 2003 #12 Del Skrevet 24. juni 2003 RYAN!!! Mannen er jo Brannmann/Undertøysmodell! (De glatte gele-lokkene til Charlie kan vel ikke konkurrere med dette!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilje Skrevet 28. juni 2003 #13 Del Skrevet 28. juni 2003 Ryan kunne spilt i glamour...skikkelig billedpen. Men Charlie har det udefinerbart sexy ved seg , itillegg til at han ser ut å være ganske intelligent. Og så er'n så høy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. juni 2003 #14 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg hadde valgt han morsomme jeg! Hadde ikke vært i tvil et sekund! Han som gikk ut?? Bob eller hva han het?? Om det er han du mener, er jeg HELT enig.. Syntes han var utrolig morsom, og kjempe søt. Dessuten tok ikke han seg selv så veldig høytidlig. Jeg håper IKKE hun velger han som er så masete og klengete.. Er det Rob han het??? Han blir for fløtepus og for innpåsliten. Hadde blitt gal av sånn mas .. Men hun går da MYYYE for utseende den dama der. Hadde ikke valgt noen av de fire tror jeg, men av de som står igjen nå, holder jeg en knapp på Ryan eller Charlie. Han motorsykkelkaren hadde jo verdens mest slaskete leilighet. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. juni 2003 #15 Del Skrevet 28. juni 2003 Har bare sett en episode, så jeg vet ikke. Men: Hun Trista, er ikke det en av de som kom langt i "ungkaren" som gikk for en stund siden? Der virket hun ikke helt god, for å si det mildt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 28. juni 2003 #16 Del Skrevet 28. juni 2003 Ryan! Min patetiske side får fullstendig utfoldelse av den serien. Eneste bra med Charlie er krøllene... (som for øvrig ser forj***** ut!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 28. juni 2003 #17 Del Skrevet 28. juni 2003 litt uventet er jeg fullstendig fengslet av dette vanvittige programmet. sitter og krysser fingrene og prøver å telepatere (tilbake i tid antar jeg) velg ryan...velg ryan...velg ryan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 30. juni 2003 #18 Del Skrevet 30. juni 2003 Personlig kunne jeg aldri falt for en glatt Charlie type.. MEN det e jo så jævlig mye dikting på Ryan hele tida... Hm... Blir nok klokere ikveld.. kanskje.... Spent på hvem hun velger jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. juni 2003 #19 Del Skrevet 30. juni 2003 Henger meg også på "Ryan- bølgen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. juni 2003 #20 Del Skrevet 30. juni 2003 Tror Trista kommer til å velge realisten Charlie framfor drømmeren / dikteren Ryan.. Hva jeg selv hadde gjort..hmmmm?! Tror jeg hadde valgt Charlie faktisk,han er litt mer på landjorda.Men Ryan er jo søt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå