Gå til innhold

Kjønnssykdom, eller sopp?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Jeg har noen spørsmål angående kjønnsykdommer, og håper dere kan hjelpe meg med det. Jeg har opplevd noe kløe i underlivet innimellom (ca. én gang i uka i en måned, så en liten pause på to uker ca.). For noen dager siden hadde ubeskyttet sex og måtte ta angrepille. I dag har jeg opplevd noe kløe, og helt hvit utflod. Hva kan dette være? Bivirkninger fra angrepillen? Er det "bare" sopp, eller er det muligens en kjønnssykdom?!

Jeg tenkte meg til legen for å teste meg for kjønnssykdommer uansett. Hva spør jeg om?! Skal jeg spørre om å teste for alt? Blodprøve, urinprøve... Hvordan foregår dette?! Tar det lang tid før man får vite resultatene? Hvor lenge burde jeg vente med å teste meg? Jeg har lest at hvis man tester seg for tidlig etter siste ubeskyttede samleie er det mulig at eventuell kjønnssykdom ikke vil vises. Jeg blir bare mer og mer bekymret..

Takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får vel bare si så mye som mulig til legen din, så vet vel legen om det er for tidlig å teste for kjønnssykdommer....

det fulgte vel med noe informasjon når du kjøpte angrepillen, kanskje det står om bivirkninger der....?

Men er nok lurt å ta en tur til legen og få sjekket alt...

Gjest womenwomen
Skrevet
du får vel bare si så mye som mulig til legen din, så vet vel legen om det er for tidlig å teste for kjønnssykdommer....

det fulgte vel med noe informasjon når du kjøpte angrepillen, kanskje det står om bivirkninger der....?

Men er nok lurt å ta en tur til legen og få sjekket alt...

Høres ut som sopp ....garantert .Men siden du hadde ubeskyttet sex - bør du alltid ta en gun - undersøkelse og teste deg for SOS ...etterpå og utelukke at du også har fåtteks clamydia . OBS ! Det går an å være smittet av 2 kjønnssykdommer samtidig ....huff - gå å test deg .

HVORFOR har du ubeskyttet sex når du enkelt kan spare deg for gyn- undersøkelse , sos og bekymringer etterpå om du bruker kondom ?

Jeg gidder ikke løpe til gynekologen HVER GANG jeg har hatt nytt mannfolk - derfor - har jeg alltid kondomer i veska eller i nattbordskuffen tilgjengelig da jeg var singel .

Etter jeg kuttet ut p - piller har jeg ALDRI mer hatt sopp !

Må være minst 7 år siden jeg hadde soppinfeksjon - herlighet så herlig å slippe å plages med det .Sopp klør noe så sinnsykt ...

Så har du sopp - vil det snart begynne å klø verre og verre og verre ....inntil du får behandling for det .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...