catty Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 (endret) I morgen skal jeg på drop in time på bjørknes, lurer på hva jeg bør forvente? jeg vil så gjerne begynne der når de starter opp i januar.. så dette er den siste muligheten for å komme inn. Jeg bor en halvannen time unna, så ringte for å høre om det var noen ledige plasser i det hele tatt. Men fikk ikke noe særlig brukbart svar... jeg bare lurer på om noen her vet hva jeg burde si til rådgiveren for å få komme inn? aner ikke helt hva jeg kommer til i morgen... har en dårlig følelse men.. skal hvertfall prøve så godt jeg kan Endret 4. januar 2009 av catty
venus_ Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Tror nok du kommer inn. De tar inn folk til det er fullt. Ingen krav. Er bare å si at du har lyst å begynne
catty Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 (endret) får håpe det ikke er fullt enda jeg da Endret 4. januar 2009 av catty
Nienna83 Skrevet 6. januar 2009 #4 Skrevet 6. januar 2009 Hvordan gikk det? Hvilket fag var det du skulle ta? Jeg har tenkt meg på en drop in time på Bjørknes i morgen. Var det noe ventetid på å komme inn eller gikk det fort? Fikk du spurt om alt før de kastet deg ut igjen? Takk for svar =)
Vannflaske Skrevet 12. januar 2009 #5 Skrevet 12. januar 2009 Jeg var innom der på fredag og da var det fire-fem som stod og venta på rådgiver. Virker som at det bare er å stikke innom, for de hjelper alle som venter der Jeg begynner i morgen, så det blir spennende. Lykke til, folkens!
catty Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2009 jeg hadde tenkt å ta et halvårskurs, men rådgiveren mente jeg heller skulle ta et helårskurs, og begynne etter sommeren vet ikke om jeg klarer et helt år med de samme fagene gjen bare... jeg bor også et stykke unna, så må jo pendle hver dag... huff åssen har det gått for dere? var første skoledag som forventet?
venus_ Skrevet 12. januar 2009 #7 Skrevet 12. januar 2009 jeg hadde tenkt å ta et halvårskurs, men rådgiveren mente jeg heller skulle ta et helårskurs, og begynne etter sommeren vet ikke om jeg klarer et helt år med de samme fagene gjen bare... jeg bor også et stykke unna, så må jo pendle hver dag... huff åssen har det gått for dere? var første skoledag som forventet? Hvilke fag skal du ta da? Et alternativ er å få deg en liten hybel der du kan overnatte noen av dagene. Min erfaring er at rådgiverne på Bjørknes vet hva de snakker om, så det er sikkert lurt å gjøre som de sier. Du kan jo også prøve å ta fagene som halvårskurs, og om det går dårlig så tar du de opp igjen. Men kan fort bli dyrt på den måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå