Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har ikke hatt mensen på over lang tid nå, og jeg lurer virkelig på hva det er.. Er veldig tynn og tenker hele tiden på hva jeg putter i meg, men jeg tror liksom ikke at jeg har spiseforstyrrelser heller .. Så jeg vet liksom ikke helt hva det kan komme av :S
Chanel.No5 Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg har ikke hatt mensen på over lang tid nå, og jeg lurer virkelig på hva det er.. Er veldig tynn og tenker hele tiden på hva jeg putter i meg, men jeg tror liksom ikke at jeg har spiseforstyrrelser heller .. Så jeg vet liksom ikke helt hva det kan komme av :S At mensen uteblir er kroppens sin måte å fortelle deg at alt ikke er som det skal. Har du tatt av endel kilo kanskje? Stesser du mye? Trener mye? Om du er i tvil om at ditt forhold til mat og kropp ikke er som det bør så anbefaler jeg deg å snakke med en lege. Det er mye bedre å ta problemet før det får slått rot i deg. Det er ikke noe du vil vente meg for å se om det blir bedre av seg selv. Det er bedre med litt hjelp for å da evt. forebygge en lidelse som følger deg lenge om du lar den få a over ditt liv fullstendig.. Ta vare på deg selv og kroppen din, den skal følge deg resten av livet ditt =) Endret 4. januar 2009 av Lotte27
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har ikke gått ned noe siden sist jeg veide meg.. Trener ikke så mye heller .. Har ikke så lyst til å oppsøke lege, men det er vel det beste som kan gjøres tusen takk for svar
Gjest sjokopostei Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Vær snill mot kroppen din så har du den lenger:) Lettere sagt enn gjort da, jeg klarer ikke å komme meg ut av spiseforstyrrelsehelvete. Som startet med litt uskyldig slanking for 9 år siden. Jo før du oppdager at noe skurrer i sikringsboksen jo bedre er det. Hvem vil kaste bort tid på negative ting når en kan være ute å leve livet! Gå til legen, for det kan være tegn på andre ting og. F.eks vil lavt stoffskifte eller vitaminmangel gjøre at en kan miste mensen og også føle seg depressiv(dermed tenke neg på egen vekt o.l) Er ikke legen noe god å snakke med kan du ringe IKS eller sosial vakttjeneste. Min agenda til deg, og den er dyrkjøpt(mistet 9 år av ungdommen min sålangt), er ikke vent med å skaffe hjelp. Gjør heller en ekstra innsats nå. Vil du pusse bilen når du oppdager liten rustflekk eller vil du vente og risikere at den ruster helt bort? Se på dette som overhaling/forebygging og bruk det til å ta lærdom som du kan ta med deg viderer i livet! Klem til deg Hilsen spiseforstyrret sjokopostei..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå