Beuwi Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Holder på å få sydd om en Vossebunad som jeg har arvet, og gleder meg veldig til å bruke den i Mai! MEN- da er jeg 6 måneder på vei Noen som har vært gravid i bunad før? Var det pes? Og kommer en 6 måneders mage inn i bunaden tro?
Gjest imli Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg kom inn i bunaden (med et nødsskik ) da jeg var 6 mnd på vei. Jeg hadde liten mage, men bunaden var i utgangspunktet litt liten, sydd til meg som puppeløs konfirmant Med mindre bunaden du har arva er veldig akkurat passe nå, er det i alle fall sjangs for at du får den på deg
Beuwi Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg kom inn i bunaden (med et nødsskik ) da jeg var 6 mnd på vei. Jeg hadde liten mage, men bunaden var i utgangspunktet litt liten, sydd til meg som puppeløs konfirmant Med mindre bunaden du har arva er veldig akkurat passe nå, er det i alle fall sjangs for at du får den på deg Jeg har nylig tatt mål, så den vil bli akkurat passe til meg (som ikke-gravid). Får satse på at det går!
nanya Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Noen ganger er jeg veldig glad jeg har hallingbunad, sånt slipper jeg i alle fall å bekymre meg over! Hallingbunad Endret 4. januar 2009 av nanya
nanya Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Er jo rene gravidbunaden det! Absolutt, kjenner ei som gikk i bunad 17. mai og fødte store tvillinger i begynnelsen av juni.
Gjest *Mim* Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Jeg gikk i bunad 17. mai, og fødte 11. november. Var bare så vidt det gikk da.
Beuwi Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2009 Hm, blir spennende å se. Hallingbunaden er jo perfekt for gravide da! Vossebunad: http://www.bunadstovo.com/2.html Beltet er jo ganske høyt oppe på magen da, så det er muligens plass under der
Minni-Mus Skrevet 5. januar 2009 #9 Skrevet 5. januar 2009 jeg har gått grvaid i min kystdrakt, men bare 4 mnd på vei. tror jeg ville fått den på nå som jeg er 6 mnd på vei. Magebeltet er ganske langt opp, så sånn sett går det greit med gravidmage under. PÅ bildet av bunaden ser det jo ut som magebeltet kan være litt høyt opp, så sjangsen for å få den på seg skulle man tro er ti stedet!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå