amyrlinn Skrevet 4. januar 2009 #21 Skrevet 4. januar 2009 Du kan jo begynne med å "låne" andres barn, for eksempel din søsters barn, så får du et inntrykk av hvordan det er. Selv om små barn er koselige å se på og ha på fanget, så er det ganske mye arbeid og ansvar med dem. Dessuten er dere unge, så dere har allverdens tid. Det er ikke noe i veien for å vente litt. helt enig med det du sier her må også si at jeg ble gravid da jeg var 18, fødte når jeg var 19. absolutt ikke planlagt, men sånn ble det. har vært veldig tungt samtidig som jeg ikke kunne ønsket det noen annen vei:) som Xanadus skriver at hvis dere er i tivil, så er det vel kanskje lurt å vente til dere er helt klar for det dere har good tid heldigvis
Gjest Stjernedryss Skrevet 5. januar 2009 #22 Skrevet 5. januar 2009 Jeg hadde også veldig lyst på barn når jeg var 18-20 år. Heldigvis fikk jeg ingen, og det er jo slutt med de kjærestene jeg hadde i den perioden også. I dag er jeg 25 år og synes det ser mest slitsomt ut å ha barn, men jeg vil jo ha barn en gang. Det er helt sikkert lurt å få barn tidlig om man har muigheten, men det er nok lurt å vente til du er 20 og se om dere da fortsatt er sammen og er klare for barn. Ting forandrer seg jo så mye på noen år, men får barn barn er det klart man takler det. Veien blir jo til mens man går.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå