Gå til innhold

Klemmer du din bror\søster


Gjest Cederic Rueben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi ses omtrent 1 gang i måneden og da klemmer vi, jeg klemmer mamma, pappa, onkler og tanter, søskenbarn...

Kommer fa en klemmefamlilie, har vokst opp med å gi nattaklem til alle og klem når jeg har takket for ting.

Jeg er en klemmeperson og tror mange kunne hatt godt av å klemme litt mer. I Norge er vi dårlige på dette sammenlignet med våre naboland som er mye flinkere og en føler seg ekstra ivaretatt når en får en klem av en kompis eller venninne eller slektning uten noen spesiell grunn.

Klemmer varmer syns jeg! Men jeg har forståelse for at det ikke er alle som liker å slippe folk så tett inn på seg. Verst for dem egentlig.

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg.

Klemmer alle i slekta mi og deres kjærster når jeg skal si hei eller adjø, er slikt alle hos oss er vokst opp til å gjøre. Har en stor og koslig slekt :)

Endret av neenan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke fra en klemmefamilie.

Det er ikke vanlig for oss å klemme (3 søsken). Sist gang jeg klemte søstra mi var på nyttårsaften, men jeg aaaaner ikke når forrige gang var! Og jeg har heller ikke peiling på når jeg klemte broren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør jeg av og til ja. Vi sees kanskje et par ganger i året eller noe slikt. Hadde vi sett hverandre jevnlig hele veien, dvs bodd i nærheten av hverandre, hadde det nok ikke blitt like naturlig.

Endret av ToveM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot å klemme personer, men det kommer helt ann på personen. Jeg kan gjerne klemme et par venner av meg, men det er omtrent alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...