Haris Pilton Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Nå har det seg sånn at jeg har en godartet svulstklump i brystet (nei, ikke en cyste) på størrelse med, tja, en mellomting av en klinkekule og en golfball kanskje. Legen sier at jeg kan fjerne den hvis jeg vil men at det ikke har noen helsemessig hensikt da den kommer til å forbli godartet. Det er jo litt ekkelt å ha den der for det om, (rart å ta på, for både meg og samboer, hehe) men eg kommer til å få et arr rundt 2/3 av brystvorta hvis jeg fjerner den. Jeg har hatt den der i 3-4 år, den har ikke vokst eller krympet. Jeg klarer ikke å bestemme meg, hva ville DU gjort? =) Endret 4. januar 2009 av Haris Pilton
Solange Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Jeg har også en i brystet, på størrelse med en klinkekule, og jeg har ingen planer om å fjerne den, den er jo godartet.
Noli Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Jeg ville tatt den vekk, å ha en klump der ville plaget meg mer enn et arr.
Gjest pasta Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Er det størrelsesforskjell på puppene dine nå? Vil det bli det hvis du fjerner den) Jeg tror jeg ville fjernet den...
Cata Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Ville nok beholdt den. (Liker ikke at noen skjærer i meg så det får de ikke lov til hvis det ikke er strengt nødvendig ) Endret 4. januar 2009 av Cata
Gjest Glad i reiser Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Jeg ville tatt den bort, for å være på den sikre siden..
Haris Pilton Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2009 Er det størrelsesforskjell på puppene dine nå? Vil det bli det hvis du fjerner den) Jeg tror jeg ville fjernet den... Nei ingen forskjell =) Den merkes bare fra utsiden hvis jeg ligger, og ser godt etter.
Gjest Miley Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Jeg ville fjernet den, hadde ikke klart å hatt en klump i brystet, godartet eller ikke. Tenk om et kommer en vondartet bak eller noe så merker du det ikke. (joda, kanskje litt hysterisk, men likevel)
Gjest StockDama Skrevet 4. januar 2009 #9 Skrevet 4. januar 2009 Ville heller hatt et lite arr enn en klump =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå