Gå til innhold

Krise...brudekjolen passer ikke

Anbefalte innlegg

Gjest stresslina
Skrevet

Kjære bruder!

Er det noen som har råd å gi meg om en flink(og veldig gjerne billig) skredder/sydame som kan hjelpe meg med kjolen min her i Oslo-området?

Prøvde den igjen tidligere, og den sitter ikke slik jeg hadde tenkt. Skal i ilden i starten av februar, og nå ser jeg at jeg ikke er like foxy i den lenger. Kan være at jeg ikke er brun og det er det som psyker meg ned. Men føler at den viser for mye hud...og vurderer å få sydd en liten "jakke" eller bånd over skuldrene(er tubetoppkjole). Uff, har fått helt hetta her. Har ikke råd til å kjøpe en ny, selv om denne var billig.

Buhuuu, litt ulykkelig nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg sydde om en kjole med 80 000 håndsydde perler på for 1 1/2 år siden hos RAM i Langes gate. Det ligger på St.Hanshaugen.Det er en systue, de styr også fra bunnen av. Stod DE lekre kreasjonene der som jeg siklet på. De kan sikkert hjelpe deg med å sy en jakke, bolero eller noe annet du kan bruke til om du føler deg bar. Kanskje de evt kan endre på kjolen også /bredere stropper etc.

Jeg var veldig fornøyd med resultatet på min kjole. Opplevde veldig bra service og god pris - ikke minst ble det gjort innen den korte fristen jeg hadde. Følte meg helt trygg på et godt resultat. Det jeg skulle ha gjort var MYE jobb, fordi det innebar flytting av flere tusen perler. Alikevel betalte jeg ikke mer enn 1200kr eller noe og det må ha vært minst 15 timers jobb.

Edit:

Telefonnummeret er 22 11 53 00. Ikke alle som jobber der er like stødige i norsk, men de kan det de driver med!

Endret av Tropehus
Skrevet
Prøvde den igjen tidligere, og den sitter ikke slik jeg hadde tenkt. Skal i ilden i starten av februar, og nå ser jeg at jeg ikke er like foxy i den lenger. Kan være at jeg ikke er brun og det er det som psyker meg ned. Men føler at den viser for mye hud...

Kan du ikke få litt farge i solariumet da? Hvis du tar sol to ganger i uka frem til begynnelsen av februar så får du sikkert en fin farge. :) (Jeg synes lys hud er veldig pent også jeg da.)

Skrevet

Hei!

Hva med å leie en bolero? Det skal jeg :)

Gjest stresslina
Skrevet
Hei!

Hva med å leie en bolero? Det skal jeg :)

Hvor kan man leie slikt her i Oslo??

Jeg har vært innom noen brudesalonger, men de har kun til salgs.

Skrevet
Hvor kan man leie slikt her i Oslo??

Jeg har vært innom noen brudesalonger, men de har kun til salgs.

Jeg skal leie på Kristins brudesalong i Lillestrøm. Er ikke så langt fra Oslo. Vet det er mange oslobruder som kjøper og leier der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...