Gå til innhold

Lisa-Beth!


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Jeg svarer her, jeg, vil ikke ødelegge den tråden totalt, for jeg synes den er vannvittig interessant. For jeg ser jo at de fleste har et ganske motsatt syn på saken enn meg! (Snakker da om "tillater partneren sex med andre"-tråden)

Avsporing 1:

Det fine ved KG er at man får så mange bra ytringer uavhengig av alder!

Synes Lilliann er et godt eksempel på det. Lilliann, du er en av de flotteste brukerne på KG!

Du prater som en med livserfaring dobbelt så lang som deg, du er så nyansert og tolerant.

Avsporing 2:

Gratulerer med vel overstått, Lilliann! Hvor gammel ble du, 23 eller 24 år?

Avsporing 3:

Forøvrig tror jeg ekte kjærlighet er å inderlig ønske det beste for sin partner, selv om det betyr å gi slipp på ham hvis man tror han kan få det bedre med en annen. Vet ikke om jeg er så storsinnet...

Avsporing 1:

Først og fremst, tusen takk for komplimentene!! :D Det var virkelig snilt sagt, det må jeg si!! :oops:

Livserfaring har jeg masse av, jeg har opplevd en del mer enn mange andre på min alder, men jeg tror da ikke jeg har sååååå mye livserfaring. Jeg er bare realistisk. :blunke:

Avsporing 2:

Takk for det! Men jeg ble verken 23 eller 24år, jeg ble 22 :wink:

Avsporing 3:

Jeg ser også på at ekte kjærlighet er når man inderlig ønsker det beste for sin partner, og gir slipp på ham om man tror partneren kan få det bedre med noen andre. Det er ikke ekte kjærlighet om man tror man EIER sin elskede, da kan det bli sykelig og man kan trenge hjelp. Vi eier ingen. Men det har jeg sagt så mange ganger før at jeg bare repeterer meg selv nå..... :lol:

Avsporing 4:

Jeg trodde faktisk ikke at det var såå få som hadde det synet som veldig mange tydeligvis har. Jeg trodde folk var litt mer realistiske enn som så. Uansett hvor mye jeg stoler på samboeren min, så tror jeg nok at hvis vi lever et helt liv sammen (si 30-50 år) så skal det virkelig godt gjøres om han ikke èn eneste gang rører en annen kvinne.. Da blir jeg rett og slett skremt, for da kan det ikke være at han bare elsker meg, da må han jo være besatt! :o Hallo, vi lever trossalt i 2003, ikke i 1003... Wake up!

Lillian - ivrig i interessante diskusjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Lilliann, jeg vil bruke det samme begrepet på deg som jeg leste en annen gang på KG; du er GULLFIN!

:lol:

22 år, hadde jeg startet ekstra tidlig, kunne du vært datteren min!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GULLFIN :ler: Morsomt uttrykk... - Ikke det at jeg egentlig forsto hva det betydde, men det hørtes unektelig ganske fint ut :ler:

Jasså, jeg kunne nesten vært datteren din! :lol: Hmm.... *spekulere* :wink:

Lillian - GULLFIN :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...