Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Har fått meg ny partner som er en del større enn min forrige. Dermed blir jeg sår etter vi har sex. Jeg føler jeg er våt nok så tror ikke det er problemet, men at han er litt for stor. Blør litt, og har på en måte sprekt nederst mot rompa. Det går vel over om et par dager, men gjør vondt nå så lurer på om dere har noen råd? Håper dere skjønner hva jeg mener.
Pjukset Skrevet 3. januar 2009 #2 Skrevet 3. januar 2009 Jeg trengte tid til å venne meg til ny partner, slet også med sårhet. Men det gikk over
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Bare gikk det over uten at du gjorde noe? Tenkte kanskje finne en salve jeg kan smøre på så det gror fortere men vet ikke hva slags og er litt flaut spørre på apoteket. Noen tips?
Gjest virvelvind Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jeg hadde det slik med en eks av meg, glidemiddel hjalp mye i begynnelsen før jeg ble vant til størrelsen
Tingelin Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 (endret) L Endret 24. april av Tingelin Gammelt innlegg
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #6 Skrevet 5. januar 2009 Såret gror bra, og ble borte etter tre-fire dager. Er dette noe zink salve kan hjelpe i mot? Altså, etter sprekken har oppstått..
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #7 Skrevet 5. januar 2009 Zinksalve kan hjelpe mot den såre sprekken ja. Jeg var og er fortsatt noen ganger avhengig av hvor lenge vi holder på, så sår at jeg omtent ikke kan tørke meg etter å ha tisset og bare å sitte gjør vondt. På det verste er det vondt i et par dager. Men det holder ikke meg unna sex fordet.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #8 Skrevet 5. januar 2009 Hehe, det "problemet" har jeg også. Blir utrolig kåt sammen med han så klarer ikke la være selv om jeg er sår. Må bare ta det veldig forsiktig i begynnelsen. Så egentlig er det jo min feil, men... *sukk*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå