Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk =)

Mener jeg betalte 40$ for den. Det må jo være et kupp likevel om jeg måtte ut med 300 i toll i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nettshopping i kveld:

md formulations Continuous Renewal Serum fra Feelunique.

Forever21:

* Charmed Chains Tote

* Turtle Dove Heart Tote.

* Girlish Bow Ring.

* Simple Studette Set. Billig for 6 par øredobber.

* Dark Skinny Ankle Jean

* Jasmine Skinny Jean

I dag fikk jeg pakken fra forever21, og jeg slapp betale toll :danser:

* Syns ringen var veldig søt, men usikker på om jeg klarer gå med den så mye.

* Totene var også en suksess, de var større enn jeg trodde. Da gjenstår det bare og se om jeg husker å ta de med når jeg handler :sjenert:

Jenasene er jeg litt usikker på. Stoffet kjennes skikkelig billig ut, skal vedde på at de utvider seg myyyye. Kan jo bruke de som tights da, men det var egentlig ikke det jeg var ute etter.

Tror ikke jeg gidder å styre med retur da jeansene ikke kostet mer enn 150 kr tilsammen, og portoen sikkert blir dyr.

Pakken fra FeelUnige venter jeg fortsatt på.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

I går var jeg på jobbintervju igjen :lol:. Snakket med direktøren så ca 5 minutter før han ba meg snakke med en annen for å sette opp timelister. Så da har jeg plutselig ca 50% jobb der og 60% på Lindex. Hvor lenge orker jeg det tro :sjenert:

Jobben er i nabokommunen, så det tar ca 45 minutter med bil. Siden vaktene går fra 07-15 og 15-23 satser jeg på å få 2. først og 1.vakt dagen etterpå sånn at jeg kan overnatte der. De har hybel/leiligheter til ansatte, så det er ikke noe problem.

Siden jeg kommer til og overnatte der et par netter i uka må jeg jo ha dobbelt opp med sminke og hudpleie. Jeg gidder ikke drasse med meg alt frem og tilbake.

Der for har jeg bestilt Travel kit - Nice in pink fra Sigma i dag.

Blir hardkjør i opplæringsperioden :sukk:. Jobber dobbelt flere dager, dvs 12-13 timer på jobb + 45 min kjøring mellom arbeidsplassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny jobb! :)

Jeg jobbet to plasser samtidig i rundt et år, begge var ekstrastillinger men jeg jobbet ofte hver eneste dag på begge plasser, og sitter igjen med både en positiv og en negativ opplevelse med det. Man tjener jo mye, og det er spennende og morsomt å jobbe mye med noe man trives med, men det er lett å bli utrolig sliten.. :dåne:

Det kit'et har jeg i svart, så myke og gode koster! :) Kjempefornøyd, og prisen er absolutt ikke verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.

Satser på at det jevner seg litt ut ja.

Vikariatet på Lindex er uansett over til jul, men jeg rekker jo fint å slite meg ut på et år :lol:

Den nye jobben er veldig sesongbasert, så det kan bli stille i perioder. Men på samme tid er det jo alltid åpent, og det må jo være folk der allikevel.

Håper de ansetter en ekstra til sommersesongen, for da kommer arbeidsplassene min til å sloss om meg :gjeiper:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått testet den ene jeansen fra forever21 nå, og jeg er ikke imponert. Den utvider seg veldig. Funker egentlig ikke med tunika over heller, for den blir litt posete rundt knærne :snurt:. Så det var et skikkelig bomkjøp.

Jobbet 13 timer både fredag og i dag, og bare 14.5 til sammen lørdag og søndag :gjeiper:. Skal jobbe 13 timer onsdag og torsdag også. Jeg bør få en klekkelig lønn til sammen for februar altså :fnise:.

Det har egentlig gått bra de dagene jeg har jobbet dobbelt. Merker at den største utfordringer er å få tid til å spise. I dag gikk det nesten 9 timer mellom lunsj og middag.

Hadde lyst til å kjøpe meg noe i dag siden jeg har jobbet en del, men jeg fant egentlig ikke noe jeg hadde lyst på. Det er ikke likt meg :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig en fri dag :nigo:

Jeg har vert hos frisøren i dag. Der tok jeg av en del på lengden og la inn noen striper. Deilig å få litt form på håret igjen, det var så tungt og langt at det hang liksom bare der.

Ble også litt shopping:

* En kjempelang ( langt ned på lårene) hvit singlet.

* En lang (over rompa) hvit singlet.

* En sort lang singlet.

* Grå tights.

* Mørke blå jeanstights (igjen).

* En grå "dressbukse" til bruk på den nye jobben.

Så bare fornuftige kjøp til basicgarderoben.

Reisesettet fra Sigma har også kommet, superrask frakt og jeg slapp toll denne gangen også :danser: Jeg har ikke fått testet børstene ennå for jeg følte at jeg måtte vaske de før bruk.

Men de virker veldig myke og gode, så jeg gleder meg til jeg skal sminke meg i mrogen :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du også blir fornøyd! Synes den vesken de kommer i er utrolig handy! :Nikke: Hater å ha børster liggende løst, også har den en liten lomme der du kan legge pudderbokser o.l. og ta den med i veska! Kjempegreit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du også blir fornøyd! Synes den vesken de kommer i er utrolig handy! :Nikke: Hater å ha børster liggende løst, også har den en liten lomme der du kan legge pudderbokser o.l. og ta den med i veska! Kjempegreit :)

Ja, vesken var kjempe søt. Men kunne ønske at den lommen var litt større. Jåledokken får jo nesten ikke plass til noe der jo :gjeiper: Jeg har ikke prøvd det ennå da, så det er mulig at jeg får plass til mer enn jeg innbiller meg :sjenert:

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Det var skikkelig deilig med en fri dag i går, og det å sove lenge sammen med sambo i dag var også høyt verdsatt. Nå skal jeg ikke på jobb før tirsdag, men så har jeg ikke fri før 1.mars igjen. Så disse fridagene skal virkelig nytes. Nå skal jeg først trene litt, så skal vi besøke noen venner før vi skal ut i kveld :danse:.

I går var jeg på besøk hos en venninne, som jeg skal være forlover for. Så jeg fikk endelig somlet meg til å skrive under på forlovererklæringen. Bryllupet er i mai, så neste gang jeg har fri en lørdag (hmm, dvs. ikke før 13.mars) skal hun prøve kjoler. Jeg må vel også investere i en lekker kjole.

Minuset med dette er jo at jeg må holde tale og de skal ha ca 120 gjester :eeeh:

^^^^^^^^^^^^^^^^

Jo, og så litt shopping relatert igjen: Jeg har bestilt meg Dermalogica Skin Prep Scrub.

Jeg har så store porer på haka og mellom øyenbrynene :angry: Håper denne kan hjelpe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og så litt shopping relatert igjen: Jeg har bestilt meg Dermalogica Skin Prep Scrub.

Jeg har så store porer på haka og mellom øyenbrynene :angry: Håper denne kan hjelpe litt.

Skin Prep Scrub er en veldig god basic peeling, jeg veksler mellom å eksfoliere med denne og peeling med syre. Kornene er passe store, konsistensen god, ingen parfyme som irriterer- i alt et godt produkt.

Endret av Quirky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått testet den ene jeansen fra forever21 nå, og jeg er ikke imponert. Den utvider seg veldig. Funker egentlig ikke med tunika over heller, for den blir litt posete rundt knærne :snurt:. Så det var et skikkelig bomkjøp.

Min erfaring er at når det kommer til klær fra Forever 21 får du det du betaler for. Klærne er billige, kvaliteten tilsvarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at når det kommer til klær fra Forever 21 får du det du betaler for. Klærne er billige, kvaliteten tilsvarende.

Dårlig kvalitet gir dessverre stort utslag på jeans, når skal jeg lære det tro :klø:

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

I dag har jeg gitt blod igjen. Min søster var også med, og vi vervet venninne J denne gangen.

Etterpå ble det litt shopping.

Det var 3 for 2 tilbud på masse varer på Cubus nå, så jeg plukket med en blå joggebukse, en lilla lang topp og en stripete cardigan i hvitt og lilla.

Den stripete cardiganen er ikke så veldig meg kanskje :sjenert: Jeg :hjerte: cardiganer, men har ikke noe med striper, så da ble det noe som skiller seg litt ut i klesskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårlig kvalitet gir dessverre stort utslag på jeans, når skal jeg lære det tro :klø:

Ja, det er definitvt på jeans man merker kvalitetsforskjeller best! De eneste rimeligere jeans-merkene jeg liker er Cheap Monday og Dr. Denim, Squin-jeansene jeg har fra H&M er også bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er definitvt på jeans man merker kvalitetsforskjeller best! De eneste rimeligere jeans-merkene jeg liker er Cheap Monday og Dr. Denim, Squin-jeansene jeg har fra H&M er også bra.

Jeg er positivt overrasket over den siste jeansen jeg kjøpte på BikBok (TwentyFiveSeven), den holder seg veldig bra. Kan til og med bruke den to dager på rad uten at den siger i rompa :tommelsmil:.

Noen av H&M jeansene er også brukbare :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fine kjøp, likte spesielt armbåndet :).

Kjedelig med dårlige jeans.. For min del er jeg fremdeles superfornøyd med de to lindexbuksene jeg fant på salg, beste buksene jeg har hatt faktisk :)! Men det har nok mest med at jeg endelig fant noen med en passform som passet min merkelige kroppssammensetning på alle måter, det skal godt gjøres :fnise:

Kjenner meg også igjen i forlover/bryllupsforberedelse. Skal være forlover i juni for venninne, og ikke kommet så langt enda i planlegging. Skal undertegne papirer og slikt denne uken, og så må jeg begynne å finne kjole, tenke på tale, og samle sammen utdrikningslag. Bruden har funnet kjole, jeg har ikke sett den, men hun er veldig fornøyd og høres ut som perfekte kjolen for henne etter beskrivelsen ;).

Gleder meg til planlegging, bortsett fra dette med tale, jeg blir så nervøs av slikt, og ikke er jeg flink til å skrive heller :haar: . Kanskje vi kan dele gode tips med hverandre om vi kommer over gode ideer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange års leting har jeg funnet verdens beste jeans: Nudie Jeans. Aldri mer skal jeg gå tilbake til fæle (for meg) Cubus og Vero Moda bukser. :fnise:

Likte forresten armbåndene kjempegodt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine kjøp, likte spesielt armbåndet :).

Kjedelig med dårlige jeans.. For min del er jeg fremdeles superfornøyd med de to lindexbuksene jeg fant på salg, beste buksene jeg har hatt faktisk :)! Men det har nok mest med at jeg endelig fant noen med en passform som passet min merkelige kroppssammensetning på alle måter, det skal godt gjøres :fnise:

Kjenner meg også igjen i forlover/bryllupsforberedelse. Skal være forlover i juni for venninne, og ikke kommet så langt enda i planlegging. Skal undertegne papirer og slikt denne uken, og så må jeg begynne å finne kjole, tenke på tale, og samle sammen utdrikningslag. Bruden har funnet kjole, jeg har ikke sett den, men hun er veldig fornøyd og høres ut som perfekte kjolen for henne etter beskrivelsen ;).

Gleder meg til planlegging, bortsett fra dette med tale, jeg blir så nervøs av slikt, og ikke er jeg flink til å skrive heller :haar: . Kanskje vi kan dele gode tips med hverandre om vi kommer over gode ideer! :)

Så bra at du er fornøyd med buskene fra Lindex :nigo:.

Jeg har lånt bøker på biblioteket nå, Foloverguiden til meg og Bryllupsboken - den komplette guiden til henne. Håper at jeg snapper opp noen gode tips både til utdrikningslag og tale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange års leting har jeg funnet verdens beste jeans: Nudie Jeans. Aldri mer skal jeg gå tilbake til fæle (for meg) Cubus og Vero Moda bukser. :fnise:

De selger ikke Nudie Jeans noe sted i nærheten av der jeg bor :snurt:. Men jeg skal til Oslo i april, skal se om jeg finner noen da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...