Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vurdert flere ganger å bestille fra Forever21, men det blir liksom aldri til det.. synes frakten er altfor høy :dry:

Men gud så mye fint og billig de har!

Jeg har handlet i butikken når jeg har vært i USA, og det er egentlig helt fryktelig. Utrolig rotete og ofte bare klær stappet på stativer, og type 1 av hver størrelse.. umulig å finne noe som helst. Tenk deg en bomba Cubus-butikk, bare ti ganger verre!

Men hvis jeg reiser til USA til sommeren så skal jeg nok innom likevel ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert flere ganger å bestille fra Forever21, men det blir liksom aldri til det.. synes frakten er altfor høy :dry:

Men gud så mye fint og billig de har!

Jeg har handlet i butikken når jeg har vært i USA, og det er egentlig helt fryktelig. Utrolig rotete og ofte bare klær stappet på stativer, og type 1 av hver størrelse.. umulig å finne noe som helst. Tenk deg en bomba Cubus-butikk, bare ti ganger verre!

Men hvis jeg reiser til USA til sommeren så skal jeg nok innom likevel ja ;)

Frakten var veldig høy ja, var jo mer den enn det varene kostet. Men totalsummen ble ikke så ille likevel siden klærne er så billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet litt på jobb i dag også :sjenert:.

Vi ansatte fikk "Ta 2 betal for 1" på alle salgsvarer i dag.

Jeg fikk alt dette for bare 600,- :nigo:

Passet på kjøpe noen gaver:

* 2 stk blå bodyer med figurer, str 62. Har ikke så veldig god greie på baby-klær, men tenkte at 62 kunne være en kjekk str, for de får sikkert en del 50-og-oppover i barselgaver.

* 1 rosa body og en liten søt kjole, også i str 62.

* 2 stk gaveesker med 2x body lotion og 2x shower gel.

* 2x sett med Lipsmacker (en gloss og 2 leppepomader). Disse blir det nok niesene mine som ender opp med :).

Selvølgelig ble det litt til meg selv også :gjeiper::

* Bh

* Hverdagskjole med snøring bak og lomme foran.

* Lang, høyhalset grå genser. Har en i sort fra før.

* Lang, tynn cardigan i herlig vårfarge (har blitt veldig mye sort i det siste). Denne kom i dag så det var ikke salg på den, bare vanlig personalrabatt.

* Veske/clutch og sloggitruse. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal beholde vesken selv, eller gi den bort.

* Brazil Nut Body butter og Tropical bergamot body lotion.

Tror kanskje at noe av det jeg kjøpte i dag ikke passer helt inn i nyttårsforsettet mitt men :sjenert:

Gaver er jo alltid kjekt å ha på lur og klærne var jo for det meste basic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er pakken fra Forever21 sendt.

Selvfølgelig har kursen forandret seg litt sånn at nå er verdien på pakken 202 kr :snurt: Får håpe kursen går litt ned før tollen får kloa i pakken.

Jeg må vel betale mva på frakten også dersom den blir stoppet. Og frakten var dyr :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si dere ansatte får gode tilbud på Lindex! :Nikke: Litt av en haug du fikk for 600.-!

Krysser fingrene for at du slipper å bli stoppa i tolla! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg er i feil yrke. Kanskje jeg skulle ha tatt meg en ekstrajobb på Lindex eller H&M eller noe? :sjenert:

Hehe, ja det er veldig kjekt med personalrabatten :nigo: Dessverre gjør nok den at jeg handler mye mer enn jeg ville gjort ellers.

Det er ganske strenge regler på personalkjøp, tror du må jobbe mer enn 12 timer i uka for å få rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på litt mer fra La Redoute:

* Cardigan av 80% silke

* En kort, sort shorts.

* Lang strikkejakke med ull. Jeg bærer litt preg av at det har

vært så kaldt skjønner jeg :sjenert:

Nå har jeg fått shortsen og cardiganen med silke, begge returneres :(.

Shortsen var for stor, cardiganen var grei men vi har lignende på jobb til halve prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukket vist med meg litt fra Lindex i dag også jeg.

Nesten så jeg ikke kan være på jobb uten å finne noe jeg har lyst på, det er skummelt.

I går fikk jeg endelig kortet fra Lindex-Club, og så var det med en verdilapp med 50,- rabatt med 14 dagers gyldighet. Derfor måtte jeg nesten handle litt :sjenert:.

I dag ble det:

* Hudfarget truse med shaping (Godess Gridle)

* Hvit truse (på bildet over).

* Sort bh (til bare 35 kr :nigo:)

* Grå strikkegenser med hull, denne fikk vi inn i dag.

* Tights med knapper, fikk vi også inn i dag.

Klarer jeg å unngå å kjøpe noe mer resten av mnd nå tro. Jeg har handlet klær for 2600,- for denne mnd :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Da fikk jeg rotet meg inn her også.

Kjenner veldig godt til det med rabatter osv. Jeg jobbet på Dressmann da jeg var student. Vi fikk hele 40% på Dressmann, Bik Bok, Carlings, Cubus mm. :overrasket: Skal si det var vanskelig å holde seg borte. :fnise: Og selvsagt utrolig kjipt å måtte slutte der da jeg var ferdig på skolen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Velkommen innom.

Kunne ønske rabatten vår gjaldt for flere butikker også.

40% på alle de butikkene hørtes farlig ut for lommeboken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Velkommen innom.

Kunne ønske rabatten vår gjaldt for flere butikker også.

40% på alle de butikkene hørtes farlig ut for lommeboken.

:Nikke: Det var det. :ler: Men egentlig verst etterpå da jeg fant ut hvor forferdelig dyrt det egentlig er å kjøpe sminke/kremer/parfymer o.l. i butikker. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått litt post i dag.

fikk et brev fra Ellos for en liten tid tilbake, der de gjorde meg oppmerksom på at jeg hadde nesten 400,- tilgode hos de. Det kunne jeg jo ikke ha noe av, derfor ble det en liten bestilling :gjeiper:.

* Sorte ballerinasko i skinn.

* Baderomsmatte

* Skjerf. Ikke så veldig imponert over dette, men gidder ikke styre med retur for et lite skjerf.

Fikk også ettersendt resten fra La Redoute:

* Lilla cardigan i merinoull.

Plukket også litt med meg fra jobb :sjenert:

* Hårbånd med blomst, finnes også i sort og rosa (reklame, hehe).

* Blå strikker (på bildet over)

* En veske jeg har siklet på en stund, i dag ble den endelig 70% avslag på den. Hadde egentlig lovet meg selv at jeg skulle holde meg til skinn, men denne ble jo så billig. Da er det ikke så farlig om den ikke holder så lenge. Den har masse praktiske lommer, og avtakbar lang stropp som jeg kan ha på skrå (om dere skjønner...)

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fikk et brev fra Ellos for en liten tid tilbake, der de gjorde meg oppmerksom på at jeg hadde nesten 400,- tilgode hos de. Det kunne jeg jo ikke ha noe av, derfor ble det en liten bestilling :gjeiper:.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vist fått noen pakker siden sist:

* Kjole fra Marc Jacobs. Kjøpt på ebay selvfølgelig. Spurte selgeren om hun ville skrive ned verdien på pakken sånn at jeg slapp toll, det hadde hun selvfølgelig ikke gjort allikevel :snurt:. Så da måtte jeg ut med ca 300 kr ekstra. Men jeg er fornøyd med kjolen da, sitter veldig fint på. Lengden var også kledelig, den dekker akkurat verste "disse-ommrådet" på lårene :gjeiper:.

* Crest Whitestrips, pakke med 58 stk. Betalte ca 220 kr på ebay og slapp toll :nigo:.

* Rosa topp med nagler fra jobb. Det har blitt så mye sort i det siste så det er godt med litt farger igjen.

Venter fortsatt på pakken fra forever21, det tyde vel kanskje på at den er stoppet i tollen :sukk:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...