Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Godt nyttår, temar! :klemmer:

Fine sko. :)

Takk det samme :klemmer:

Ja det var fine støvler :Nikke:

Høres ut som du har hatt en fin jul!

Takk, takk.

Det var deilig med litt juleferie =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg og søsteren på nærmeste Blodbank for å registrere meg.

Fylte ut et skjema, en liten intervjurunde og 4 små blodprøver. De skal teste blodet mitt for HIV, hepatitt B og C, syfilis, blodprosent, jernlager og blodtype. Blir jeg godkjent videre kan jeg gi blod hver 3.mnd.

Jeg fikk ett sett med julekaffe og julete for oppmøte :nigo:

Det ble litt noen timer shopping etterpå.

Det eneste jeg endte opp med var en jeans fra Twentyfive seven (Bik Bok). Den er veldig trang, er litt usikker på om den ser ut som en jeans tights eller en bukse ennå :fnise:

Gikk gjennom klesskapet mitt i jula; Jeg har maaange jeans, men de fleste er boot cut eller videre :sukk:

Jeg har ikke helt hjerte til å kaste de heller, for mange av de var dyre og trenden kan jo forandre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å få sjekket blodet sitt for diverse da ^^

Sånn bukse har jeg også, og jeg ELSKER den! :nigo: Får satse på at du blir like glad i din :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å få sjekket blodet sitt for diverse da ^^

Sånn bukse har jeg også, og jeg ELSKER den! :nigo: Får satse på at du blir like glad i din :jepp:

Kjekt at den er en favoritt, kanksje jeg har gjort et godt kjøp :nigo:

Holder den seg bra utover dagen?

Jeg har også den! :) Veldig behagelig, men glemmer litt av den i skapet :sjenert:

Den kjentes veldig behagelig ut i prøverommet :jepp:.

Er den sånn at den bli slapp i rompa utover dagen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes den utvider seg litt.. men det gjør jo de fleste buksene desverre :rolleyes:

Jaja, men litt kan jeg tåle. Den var egentlig i trangeste laget over lårene, men vil ikke at den skal utvide seg noe særlig over rumpa..

Det er altfor kaldt her til at jeg har fått prøvd den ennå, må ha bukse det er plass til strømpe/stillongs under nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy så kaldt det er :fryser:

Her er det ca -30 grader ute. På senteret der jeg jobber var det bare 4 grader i butikkene nærmest inngangen da de kom på jobb i dag :s

Aner ikke hva det var hos oss, men jeg kan tippe på 17 grader kanskje. Så jeg har gått rundt og plukket meg ut varme, tykke klær og fantasert meg varm :lol:

Jeg endte opp med:

* Sort, høyhalset og lang genser til 50%

* Mørkblå joggebokse i guttestr. (170), til 50%

* Sort jeanstights. Har vel egentlig ikke bruk for denne, men det er jo veldig kjekt å ha. :gjeiper:

* Deilig, lang, strikket cardigan med flettemønster. Av 7% ull og 8% mohair (45% akryl også da, så jeg er redd den nupper). Det var 50% på denne også =)

Denne har jeg sett nesten hver dag i snart 2 mnd, og i dag syns jeg plutselig at den var fin :fnise: Kan vel se litt "kjerring-aktig" ut, men det spørs litt på hva jeg kombinerer den med håper jeg.

* Sports-bh fra Swegmark til 70%. Har maken fra før og de er kjempe gode =)

* Sort, flagrende topp/tunika med "nagler" og glidelås bak.

* Og en 4-pk med sokker.

Det ble masse basic da (bortsett fra tunikaen), så jeg er strålende fornøyd med dagens handel.

Edit: Glemte å legge til bilder.

Edit 2: Har nå brukt strikkejakken en dag, og kan bekrefte at den nupper :(. Akryl er noe dritt!

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering på mine nyttårsforsetter:

* Jeg skal jo selvfølgelig bli flinkere til å trene styrke samtidig som jeg skal gå oftere lange turer med bikkjene. (Dette går nok fort skeis). Har fått trent litt styrke faktisk. Bruker 1.5l flasker med vann som vekter og gjør noen enkle øvelser til en DVD jeg har. Turer med bikkjene har ikke gått så bra, for det har vert nærmere -30 siden nyttår her.

* Kjøpe mindre klær, tenke meg bedre om før jeg kjøper og ikke bare kjøpe et plagg fordi jeg liker det. Har vel egentlig ikke startet så bra, men har gjort stort sett fornuftige kjøp.

* Være mer sosial. Så langt har det gått bra =)

* Besøke bestefaren min oftere, for det er jo egentlig koselig. Har ikke besøkt han en enste gang ennå :sjenert:

* Finne ut hva og hvordan jeg vil studere. Er i gang, har bestilt noen studiekataloger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått litt post i helgen :nigo:

Fra La Redoute:

*Skjortekjole. Jeg hadde veldig lyst til at denne skulle være fin på, det var den dessverre ikke. For stor, for lang og for uformelig :( At jeg aldri lærer hvilke snitt som passer meg :snurt: Så denne går i retur.

* 2pk basic topper til kr 65 for begge. Disse var også egentlig litt store, men det gjør ikke så mye. De skal jo brukes bare under topper eller cardiganer.

*Negledekor, for 1$. Kommer sikkert ikke til å bli brukt så veldig mye men... Kan være kjekt å ha når jeg har besøk av niesene mine :gjeiper:

Venter på litt mer fra La Redoute:

* Cardigan av 80% silke

* En kort, sort shorts.

* Lang strikkejakke med ull. Jeg bærer litt preg av at det har vært så kaldt skjønner jeg :sjenert:

Edit: skrivefeil :(

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt nettshopping i kveld:

md formulations Continuous Renewal Serum fra Feelunique.

Forever21:

* Charmed Chains Tote

* Turtle Dove Heart Tote.

* Girlish Bow Ring.

* Simple Studette Set. Billig for 6 par øredobber.

* Dark Skinny Ankle Jean

* Jasmine Skinny Jean

Syns jeg var litt tøff nå som bestiller 2 par jeans fra en nettbutikk, spesielt en fra utlandet. Håper virkelig de passer.

Har aldri bestilt noe fra Forever21 før, så jeg er litt spent nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bukser :)

Jeg tør aldri å bestille klær mer etter at det kostet flesk å returnere til Victorias Secret :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spent på om du blir fornøyd med serumet fra MD. Har du forsøkt det før? :)

Noope, men jeg har hørt mye bra om det. Mest fra HC da men :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine bukser :)

Jeg tør aldri å bestille klær mer etter at det kostet flesk å returnere til Victorias Secret :fnise:

Ja, jeg håper de er fine på meg også ;)

Det blir liksom litt ekstra styr å returnere til utlandet ja. Først må man betale toll og mva (kanskje), og porto for retur og få refundert toll osv.

Nå ble alt dette heldigvis under 200 kr. Håper kursen holder seg, for jeg har bare ca 0.5$ slingringsmonn :gjeiper: Går dollaren bittelitt opp blir det jo fort over 200 kr dette :snurt:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...