temar Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #581 Del Skrevet 28. oktober 2009 Tja .. Jeg ville ha kjøpt basis-farger i MAC. Hvor ofte bruker du sterke farger? Bruker du det ofte nok til å gidde å bruke så mye penger på det? Av basis-farger ville jeg i hvert fall ha tatt: - Vanilla (highlight, med umerkbart glitter) - Satin Taupe (crease, satin) - Carbon (helt svart, matt, brukes til mørklegging, soting og liner) - Brulee (matt lys brun; kjempefornøyd med denne!) - Espresso (et must! Mørkbrun, matt) Og siden du har brune øyne, ville jeg ha tatt en grønn, en lilla og en kald rosa IKKE BLÅ! Det er nok makeup-artister der, så bruk dem! =D Takk for tips Blått skal jeg styre langt unna ja Bruker nesten aldri sterke farger. Har en mørk,mørk lilla og en mørk blå (nesten svart), men de har jeg blendet veldig ut de få gangene jeg har brukt de. Grønn har jeg aldri dristet meg til å prøvd før, så kanskje jeg skal teste en billigere først. Jeg bruker mest brune og lilla toner til vanlig, av og til rosa. Så det er de jeg føler meg mest trygg på. Satin Taupe har jeg alt på ønskelisten Og så lurer jeg litt på Silver ring. Fix+ har jeg også hørt mye bra om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 29. oktober 2009 #582 Del Skrevet 29. oktober 2009 Takk for tips Blått skal jeg styre langt unna ja Bruker nesten aldri sterke farger. Har en mørk,mørk lilla og en mørk blå (nesten svart), men de har jeg blendet veldig ut de få gangene jeg har brukt de. Grønn har jeg aldri dristet meg til å prøvd før, så kanskje jeg skal teste en billigere først. Jeg bruker mest brune og lilla toner til vanlig, av og til rosa. Så det er de jeg føler meg mest trygg på. Satin Taupe har jeg alt på ønskelisten Og så lurer jeg litt på Silver ring. Fix+ har jeg også hørt mye bra om. Fix+ er kjekt å ha. Er også fornøyd med solpudderet, mineralized skin finish og blushene. Hehe, er egentlig fornøyd med alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #583 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fix+ er kjekt å ha. Er også fornøyd med solpudderet, mineralized skin finish og blushene. Hehe, er egentlig fornøyd med alt Bra at du er fornøyd med alt Har vel fått satt sammen en liten ønskeliste, så får jeg se da jeg kommer dit. Aner jo ikke hva ting koster heller Må vel kanskje starte å pakke litt i kveld. Skal bli gøy, gøy, gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #584 Del Skrevet 30. oktober 2009 I dag har jeg vært på et jubileum til en klesbutikk en gammel skolevenninne av meg driver. De hadde 30% på hele butikken + at alle fikk marsipankake og kaffe/brus. Jeg endte opp meg å kjøpe en midjekort strikket vest. Hadde antageligvis ikke kjøpt den til vanlig, men syns liksom at jeg måtte kjøpe noe siden jeg var der. Har ikke helt klart for meg hvordan jeg kan kombinere den ennå. Ender sikkert opp med å bruke den på besøk til besteforeldrene :gjeiper: Den minner meg litt om bestemor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 6. november 2009 Forfatter #585 Del Skrevet 6. november 2009 Hjemme igjen Har hatt en fin tur, med veeeldig mye trakking i butikker. Ble ikke så mye avslapping som jeg hadde sett for meg Fangsten: * 3 skjerf/sjal. Ser det at to av dem har jo veldig lik farge, men forskjellig stoff. Det ene er mer et skjerf og blir brukt ute, det lyseste er tynt og kommer nok til å bli mer brukt inne. Jeg hamstret på en butikk som selger Yankee Candle: * 3 pk ass. Car Jars: Black cherry, vanilla cupcake og vanilla lime. * 3 pk Car Jars French Vanilla. Duftvoks: * 2x peach and sweet berries * 2x black cherry * 2x vanilla cupcake * island spa * be thankful *blueberry scone Baby Powder smeltelys og en hvit smeltelys beholder. 12 te-lys Berry Jam. Juicy Watermelon 623 gram i glasskrukke, denne ga jeg ca 150 for. I Norge koster krukker med 411 gram over 200 kr. * Litt lang topp, dekker så vidt rompa så kan brukes over en jeanstights. * Topp/mini-mini kjole. Ser dere godt etter er det en 3pk med øredobber der også. Denne fargen fikk virkelig øynene mine til og "poppe" så denne kommer det nok til å bli flere innslag av i klesskapet * Øreringer med sommerfugler. * Grytevotter - disse blir julegaver. * HotCurl heat protector spray og håndkrem. Kommer ikke til å bruke krølltanga så ofte så jeg prioriterte ikke dyrere varmebeskytter. * Noe småtterie fra et parfymeri: Hårfarge (uten bruksanvisning på engelsk ), blank neglelakk, grønn neglelakk (til tanteungen min), bobby-pins og vanlige hår klyper. * Duftlys (french vanilla og wild cranberry). Disse ble kjøpt før jeg fant butikken med Yankee Candle, og de lukter bare veldig falskt i forhold * Produkter fra Mac. Kjøpte først Satin Taupe og Shroom på taxfreen, så fant jeg en butikk i Tallin som solgte Mac også. Der kjøpte jeg Fix+ og to øyenskygger til (silver ring og club). * 2 bher fra La Zenza. Fikk skikkelig luksus følelse av å handle der. Først pakket hun inn bhene i silkepapir og kvitteringen i konvolutt, så la hun det oppi en fancy papirpose og hadde oppi en liten neve med parfymekuler * Shower gel med herlig vaniljelukt. Og så fikk jeg krølltanga mi i posten rett før jeg dro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 6. november 2009 #586 Del Skrevet 6. november 2009 Hjemme igjen Har hatt en fin tur, med veeeldig mye trakking i butikker. Ble ikke så mye avslapping som jeg hadde sett for meg Fangsten: * 3 skjerf/sjal. Ser det at to av dem har jo veldig lik farge, men forskjellig stoff. Det ene er mer et skjerf og blir brukt ute, det lyseste er tynt og kommer nok til å bli mer brukt inne. Jeg hamstret på en butikk som selger Yankee Candle: * 3 pk ass. Car Jars: Black cherry, vanilla cupcake og vanilla lime. * 3 pk Car Jars French Vanilla. Duftvoks: * 2x peach and sweet berries * 2x black cherry * 2x vanilla cupcake * island spa * be thankful *blueberry scone Baby Powder smeltelys og en hvit smeltelys beholder. 12 te-lys Berry Jam. Juicy Watermelon 623 gram i glasskrukke, denne ga jeg ca 150 for. I Norge koster krukker med 411 gram over 200 kr. * Litt lang topp, dekker så vidt rompa så kan brukes over en jeanstights. * Topp/mini-mini kjole. Ser dere godt etter er det en 3pk med øredobber der også. Denne fargen fikk virkelig øynene mine til og "poppe" så denne kommer det nok til å bli flere innslag av i klesskapet * Øreringer med sommerfugler. * Grytevotter - disse blir julegaver. * HotCurl heat protector spray og håndkrem. Kommer ikke til å bruke krølltanga så ofte så jeg prioriterte ikke dyrere varmebeskytter. * Noe småtterie fra et parfymeri: Hårfarge (uten bruksanvisning på engelsk ), blank neglelakk, grønn neglelakk (til tanteungen min), bobby-pins og vanlige hår klyper. * Duftlys (french vanilla og wild cranberry). Disse ble kjøpt før jeg fant butikken med Yankee Candle, og de lukter bare veldig falskt i forhold * Produkter fra Mac. Kjøpte først Satin Taupe og Shroom på taxfreen, så fant jeg en butikk i Tallin som solgte Mac også. Der kjøpte jeg Fix+ og to øyenskygger til (silver ring og club). * 2 bher fra La Zenza. Fikk skikkelig luksus følelse av å handle der. Først pakket hun inn bhene i silkepapir og kvitteringen i konvolutt, så la hun det oppi en fancy papirpose og hadde oppi en liten neve med parfymekuler * Shower gel med herlig vaniljelukt. Og så fikk jeg krølltanga mi i posten rett før jeg dro. Damn, girl! Skal si du har shoppet Jeg har alle mac-skyggene utenom Silver ring. Club er utrolig fin å bruke til smokey eyes Har du palett eller kjøpte du i "krukke"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 6. november 2009 Forfatter #587 Del Skrevet 6. november 2009 Damn, girl! Skal si du har shoppet Jeg har alle mac-skyggene utenom Silver ring. Club er utrolig fin å bruke til smokey eyes Har du palett eller kjøpte du i "krukke"? Kjøpte i "krukker". De hadde ikke noen paletter på taxfree Kjekt å ha de i en palett, litt mer oversiktlig liksom. Jeg har kjøpt altfor mange øyenskygger i det siste *skjerpe seg*. Har brukt altfor mye penger på turen, spesielt til å være arbeidsledig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 7. november 2009 #588 Del Skrevet 7. november 2009 Kjøpte i "krukker". De hadde ikke noen paletter på taxfree Kjekt å ha de i en palett, litt mer oversiktlig liksom. Jeg har kjøpt altfor mange øyenskygger i det siste *skjerpe seg*. Har brukt altfor mye penger på turen, spesielt til å være arbeidsledig Du er ikke alene om å ha brukt mye penger i det siste Hvordan går jobbsøkingen? Tenker ikke over at du er arbeidsledig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 7. november 2009 Forfatter #589 Del Skrevet 7. november 2009 Du er ikke alene om å ha brukt mye penger i det siste Hvordan går jobbsøkingen? Tenker ikke over at du er arbeidsledig. Har fått tilbud om en jobb denne uken faktisk, men den står nederst på ønskelisten. Har to andre jeg venter på svar fra, og skal sende enda en søknad i dag. Lønnsmedarbeider, kontormedarbeider og (ehem) butikksjef Jeg søker bare på alt som kan være interessant, så er det jo opp til de å bestemme om jeg er interessant for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 7. november 2009 #590 Del Skrevet 7. november 2009 Har fått tilbud om en jobb denne uken faktisk, men den står nederst på ønskelisten. Har to andre jeg venter på svar fra, og skal sende enda en søknad i dag. Lønnsmedarbeider, kontormedarbeider og (ehem) butikksjef Jeg søker bare på alt som kan være interessant, så er det jo opp til de å bestemme om jeg er interessant for dem. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 10. november 2009 Forfatter #591 Del Skrevet 10. november 2009 Fått innkallelse til 2 jobbintervju i dag . Kontormedarbeider og Lindex. Det blir spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 11. november 2009 Forfatter #592 Del Skrevet 11. november 2009 I dag har jeg vært på posten og hentet to pakker: - 18 stk macintosh and peach smeltelys fra Yankee Candle. Disse ble bestilt på ebay før jeg hamstret i Tallin - Pakken fra Asos: * Too Faced Cholate Soleil Bronzer. Lukter skikkelig yummy sjokolade :gjeiper: Er vel ikek helt rett årstid for å kjøpe bronzer, men der er vel lov å bruke bitte litt? * Asos long guitar pendant necklace. Var også innom biblioteket og rasket med meg noen bøker. Høst er tid for levende lys (som jeg nå har masse av), te, pledd og bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. november 2009 #593 Del Skrevet 11. november 2009 Spennende med intervjuer og jobbtilbud Du har virkelig vært på shoppern i det siste Litt av en liste Mye fint og spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. november 2009 Forfatter #594 Del Skrevet 12. november 2009 Sigma har kommet med make-up collection. Hadde det ikke vært for at jeg har kjøpt så mange øyenskygger idet siste så hadde jeg nok prøvd et sånt kit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 13. november 2009 #595 Del Skrevet 13. november 2009 Sigma har kommet med make-up collection. Hadde det ikke vært for at jeg har kjøpt så mange øyenskygger idet siste så hadde jeg nok prøvd et sånt kit. Oooh, spennende! Er det MAC-rip-off eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 13. november 2009 #596 Del Skrevet 13. november 2009 Fysj, jeg synes det var dyrt! 36 dollar for fire skygger og en palett?? Nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 14. november 2009 Forfatter #597 Del Skrevet 14. november 2009 Oooh, spennende! Er det MAC-rip-off eller? Det aner jeg ikke, har ikke såpass peiling på Mac Fysj, jeg synes det var dyrt! 36 dollar for fire skygger og en palett?? Nei takk Ja, du kan jo selvfølgelig få tak i billigere paletter :gjeiper: Så bare at TiffanyD hadde gjort en review på disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 14. november 2009 #598 Del Skrevet 14. november 2009 Det aner jeg ikke, har ikke såpass peiling på Mac Ja, du kan jo selvfølgelig få tak i billigere paletter :gjeiper: Så bare at TiffanyD hadde gjort en review på disse. Haha, for et sammentreff! Jeg hadde tenkt til å se på den videoen nå Jeg eelsker review-videoer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 15. november 2009 #599 Del Skrevet 15. november 2009 Så mye fint du har kjøpt!! Likte spesielt toppene fra Tallin og MAC-øyenskyggene. Jeg skriver ned navnene så jeg har til en annen gang jeg skal innom MAC ^^ Jeg merker at jeg også vil prøve duftlys fra Yankee Candle De høres så gode ut Satser på at din jobbsituasjon også ordner seg snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 16. november 2009 Forfatter #600 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jeg merker at jeg også vil prøve duftlys fra Yankee Candle De høres så gode ut Satser på at din jobbsituasjon også ordner seg snart Yankee Candle kan absolutt anbefales. Prøvde duftvoksen i helga. Det skal veldig lite til for den lukter sterkt. Vi måtte blåse ut lyset etter ca en halvtime, jeg hadde nok hatt litt for mye oppi. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ I dag har jeg vært på jobbintervju på Lindex og de sa rett ut at jeg var en veldig sterk kandidat . I morgen skal jeg på intervju på kontormedarbeider stillingen, har ikke så store forhåpninger til den. Vet ikke så mye hva den stillingen dreier seg om ennå, men håper at jeg kan bruke erfaringenr fra den forrige jobben min. Endret 16. november 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå