temar Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #341 Del Skrevet 13. mai 2009 I dag har jeg bestilt meg denne ( mitt første produkt fra MD). Sikkert kjekt å ha en dagkrem med solfaktor Er vel egentlig litt solfaktor i mineralfoundation min også, men jeg bruker egentlig veldig lite foundation så føler ikke at det hjelper. Har også bestilt meg litt sminke fra EarthGlo minerals, veldig billig Har et starterkit fra der fra før, og jeg synes holdbarheten på disse er bedre enn de fra Everydayminerals. Står litt om det i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 13. mai 2009 #342 Del Skrevet 13. mai 2009 I dag har jeg bestilt meg denne ( mitt første produkt fra MD). Sikkert kjekt å ha en dagkrem med solfaktor Er vel egentlig litt solfaktor i mineralfoundation min også, men jeg bruker egentlig veldig lite foundation så føler ikke at det hjelper. Den skal jeg også gå til anskaffelse av (neste lønning), hørt mye bra om den. Fuktighetskrem med solfaktor er jo genialt. Må bare bruke opp min gamle fra garnier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. mai 2009 #343 Del Skrevet 13. mai 2009 Den dagkremen med SPF skal jeg også skaffe meg Jeg har faktisk konvertert fra Everydayminerals til Mineralissima, mye bedre holdbarhet enn EMs foundation. Hvertfall for min hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #344 Del Skrevet 13. mai 2009 Den skal jeg også gå til anskaffelse av (neste lønning), hørt mye bra om den. Fuktighetskrem med solfaktor er jo genialt. Må bare bruke opp min gamle fra garnier.. Jeg bruker også alltid opp mine gamle produkter først Men det gikk plutselig opp for meg at den jeg har nå passer liksom bedre for vinterhud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 13. mai 2009 Den dagkremen med SPF skal jeg også skaffe meg Jeg har faktisk konvertert fra Everydayminerals til Mineralissima, mye bedre holdbarhet enn EMs foundation. Hvertfall for min hud Mineralissima har jeg også hørd en del bra om Tenkte litt på det jeg også, men da måtte jeg sette meg inn i fargevalget igjen. Mye lettere å gå for et merke jeg er sikker på fargen Ble ikke så veldig imponert over EM i grunn. Fargematchen var veldig god, men huden min ble smånuppete med en gang. Det gikk heldigvis over da jeg sluttet med EM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 13. mai 2009 #346 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Blir helt tullete av alle mineralmerkene som finnes jeg Endret 13. mai 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. mai 2009 #347 Del Skrevet 13. mai 2009 Blir helt tullete av alle mineralmerkene som finnes jeg Gi Mineralissima et forsøk, Dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 13. mai 2009 #348 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har enda ikke prøvd mineralsminke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 13. mai 2009 #349 Del Skrevet 13. mai 2009 Er det bismuth i Mineralissima? Jeg tåler ikke det tror jeg, det er i.d. Jeg er enda bitter for hvor mye penger jeg brukte bare for å få rød, irritert og uren hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #350 Del Skrevet 13. mai 2009 Gi Mineralissima et forsøk, Dalieo Du får gi oss rapport da du får prøvd det litt du Tusle. Jeg har enda ikke prøvd mineralsminke jeg... Jøsses, en mineraljomfru :gjeiper: Er bare ca et halvår siden jeg tok steget også.. Er det bismuth i Mineralissima? Jeg tåler ikke det tror jeg, det er i.d. Jeg er enda bitter for hvor mye penger jeg brukte bare for å få rød, irritert og uren hud I følge nettsiden deres inneholder det ikke bismuth: Unlike many mineral makeup brands, Mineralissima products contain no Bismuth Oxychloride. Your skin can benefit from the healing properties of zinc oxides and the natural sunscreen provided by titanium dioxides. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. mai 2009 #351 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har enda ikke prøvd mineralsminke jeg... Ikke jeg heller Virker ikke som det finnes et merke som alle er fornøyd med så orker ikke bruke masse tid og krefter + penger på det heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 13. mai 2009 #352 Del Skrevet 13. mai 2009 Jippii, har du bestilt MD-kremen? Jeg og, og venter fortsatt =( Synes feelunique er litt trege .. Bestilte 5.mai (tror jeg). Hva slags hudpleieprodukter bruker du daglig nå? Er bare nysgjerrig, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 13. mai 2009 #353 Del Skrevet 13. mai 2009 Ikke jeg heller Virker ikke som det finnes et merke som alle er fornøyd med så orker ikke bruke masse tid og krefter + penger på det heller.. Veldig enig! Jeg ser for meg at jeg ikke hadde vært så flink til å velge farge også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 13. mai 2009 Jippii, har du bestilt MD-kremen? Jeg og, og venter fortsatt =( Synes feelunique er litt trege .. Bestilte 5.mai (tror jeg). Hva slags hudpleieprodukter bruker du daglig nå? Er bare nysgjerrig, jeg Hmm, er vel en fare for at pakken blir stoppet i tollen. Jeg håper bare jeg får den før vi drar til Kreta, den 28. Der nede kommer jeg nok til å bruke sterkere saker (skikkelig solkrem for ansiktet med faktor 30 tror jeg). Har bare ikke så lyst til at pakken min skal måtte ligge på posten mens vi er borte Hva slags hudpleieprodukter jeg bruker *tenke seg om* Jeg har en rens med camomille, husker ikke merket, men den er veldig mild. Har ansiktskrem fra Bioterm og øyekrem fra Clinque og øyesminkefjerner fra Bioterm, to forskjellig ansiktsmasker fra Ren som jeg prøver å bruke en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg har enda ikke prøvd mineralsminke jeg... Har gått på et par smeller der jeg også :gjeiper: Går som regel an å bestille fargeprøver da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 14. mai 2009 #356 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er ikke bismuth i Mineralissima. Jeg er så sensitiv og gidder ikke teste om jeg kanskje kan tåle bismuth. Jeg skrøt veldig av EM, men mener nå at Mineralissima går EM en høy gang. Blusher og sånt kjøper jeg fremdeles fra EM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er ikke bismuth i Mineralissima. Jeg er så sensitiv og gidder ikke teste om jeg kanskje kan tåle bismuth. Jeg skrøt veldig av EM, men mener nå at Mineralissima går EM en høy gang. Blusher og sånt kjøper jeg fremdeles fra EM Bruker fortsatt concealer fra EM jeg, Multitasking Den passer meg perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. mai 2009 #358 Del Skrevet 15. mai 2009 Bruker fortsatt concealer fra EM jeg, Multitasking Den passer meg perfekt. Det er favorittconcealeren min også på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. mai 2009 #359 Del Skrevet 15. mai 2009 Det er ikke bismuth i Mineralissima. Jeg er så sensitiv og gidder ikke teste om jeg kanskje kan tåle bismuth. Jeg skrøt veldig av EM, men mener nå at Mineralissima går EM en høy gang. Blusher og sånt kjøper jeg fremdeles fra EM Nei, jeg gidder heller ikke å bruke mer penger på bismuth-produkter, det ødelegger bare huden. Har enda ikke fått tilbake min gamle hud etter den lille perioden jeg prøvde ut i.d. Men ble litt fristet til å prøve Mineralissima, siden du også har sensitiv hud Tusle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 15. mai 2009 #360 Del Skrevet 15. mai 2009 Er det bare jeg som ikke reagerer på Bare Escentuals? Eller legger jeg ikke merke til det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå