temar Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #201 Del Skrevet 1. mars 2009 Lykke til med shoppestoppen! Takk Jeg tror jeg trenger det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #202 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) I går fikk jeg skikkelig ryddekick. Shina hele soverommet, fikk gjemt bort noen vinterklær som jeg forhåpentligvis ikke får bruk for før til senhøsten igjen, pensjonerte to store poser med klær som søsteren min får gå over, og kastet en del slitte klær. Da ble det litt bedre plass og mye mer oversiktlig Fikk jo sett over hvor mye klær jeg faktisk har , ser det er bare sunt for meg med en shoppestopp ja. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ser ut som om vi får et nytt familiemedlem også. Ikke en baby, men en valp Det var ikke så nøye planlagt.. Sambo så på Dog Whisperer ( TvN ) i går og fant plutselig på at det hadde sikkert vært lurt med litt selskap til den hunden vi allerede har. Hun er jo en del alene hjemme når vi er på jobb stakkars. Så gikk jeg inn på nettsiden til kennelen og ser jo at de tilfeldigvis har leveringsklare valper nå. Jeg ble jo kjempe gira med en gang Sambo ble plutselig litt usikker igjen, men som den tøffelen han er sa han at jeg fikk bestemme :gjeiper: Kjempe kjekt at jeg jobber turnus, nå er det så stille at jeg kan ta meg en del fri (uten lønn selvfølgelig )+ at jeg tar på meg bare seinvakter sånn at valpen slipper å være alene hjemme før jeg har fått trent den opp til det. Den koster 10.000 kr, men enten tar vi det fra felleskontoen eller så spleiser vi. Ikke helt bestemt ennå, men ser ut som om det blir fra felleskontoen. Men jeg må innom dyrebutikken en tur i dag å få tak i noe utstyr da. Trenger jo matskål, mat, halsband, band, seng/pute og bur. Kanskje lurt om jeg utvider shoppestoppen min til ut april Så da får vi ikke mindre enn 2 hunder og 3 katter . Og det er jeg som må vaske opp etter de :dåne: Endret 2. mars 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. mars 2009 #203 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan jeg få spørre hva slags rase dere har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #204 Del Skrevet 2. mars 2009 Vi har tibetansk spaniel. En liten, men robust rase med akkurat passe aktivitetsnivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. mars 2009 #205 Del Skrevet 2. mars 2009 Aha Jeg har også liten rase. Veldig greit syns jeg. Min er også robust og kan gå tur i evigheter, men krever det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #206 Del Skrevet 2. mars 2009 Hva slags rase har du? Kjempe kjekt at de er lykkelige med bare en 15 minutters tur om dagen, men at de også henger med om vi skal gå fjelltur på 3 timer liksom Liker også størrelsen, tar ikke så stor plass hverken i bilen eller i leiligheten. Eneste minus er at de røyter noe helt for jæv... et par ganger i året. Da må jeg bare være flink til å børste de, så tar den det verste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. mars 2009 #207 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har Shetland Sheepdog. Veldig fornøyd med rasen. Det eneste jeg er drittlei er at alle jentunger syns hun er "såååå skjønn". Det er en særdeles dårlig mtach med mitt premenstruelle humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #208 Del Skrevet 2. mars 2009 Aha, en mini-Lassie. Vi vurderte faktisk rasen før vi skaffet oss vår første tibbe. Skal innrømme at vi styrer unna de mest befolkede områdene når vi går tur. Tar som regel mye lenger tid når vi møter mye folk, for alle skal jo stoppe opp og hilse på. Heldigvis er den vi har fra før litt skeptisk til fremmede så det er ikke alltid hun vil hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #209 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Da er det nye familiemedlemmet i hus Hun har tisset i stua å bæsjet på kjøkkenet. Begge deler rett etter at vi kom inn fra ute. Så jeg har litt jobb framfor meg. En veldig aktiv, liten krabat. Hun burde snart sove litt, men det har hun ikke tid til. Springer rundt som en propell og jager alle kattene etter tur. Hun er nok litt voldsom for de ennå. Nytt familiemedlem betyr jo litt utstyr: Rosa bånd kr 145,- Halsbånd (som er altfor stort) kr 39,- Hundeleke kr 20,- Matskåler kr 78,- Valpefor 7 kg 126,- Endret 4. mars 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 3. mars 2009 #210 Del Skrevet 3. mars 2009 Hehe. Den biten før hun er stuerein er ikke alltid så veldig gøy Men valper er jo herlige da ! Og det blir jo verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. mars 2009 #211 Del Skrevet 4. mars 2009 Steike, det gikk fort Gratulerer med nytt familiemedlem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 4. mars 2009 #212 Del Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer med ny hund! Det ønsker jeg meg også.. Men får nok vente til vi flytter ut av byen en gang. Koser meg med cocker spanielen hjemme hos foreldrene mine når jeg er der, så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #213 Del Skrevet 4. mars 2009 Steike, det gikk fort Gratulerer med nytt familiemedlem Takk=) Ja, når jeg bestemmer meg for noe skal det jo helst skje med en gang Planen var egentlig å dra nedover i helgen, men så vart det en venninne som hadde fri i går og gjerne ville være med. Så da suste vi nedover (5 timer i bil tilsammen :s). Min kjære viste ikke noe så han ble litt overrasket når han kom hjem fra jobb og fikk se at valpen var på plass Hun var litt urolig i natt, og er langt unna husren. Og hun elsker å bite på ledninger Men på en uke så er det forhåpentligvis bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #214 Del Skrevet 6. mars 2009 Fått litt post i dag. Tigi Self absorbed balsam, ca 110,- 6x0.5oz Ren Glycolactic Skin Renewal Peel Mask Tubes, ca 160,- Wet-look tights, kr 70,- Og brudekjolen min kom i dag Var litt bekymret for kvaliteten siden den var så billig ( 10$ + frakt), men stoffet kjennes bra ut Tror også den passer perfekt, må bare få en venninne på besøk så jeg får prøvd den ordentlig på Her er lille prinsessa vår Har fortsatt langt å gå før hun er husrein, men hun bæsjer iallefall ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #215 Del Skrevet 6. mars 2009 Nå mangler jeg bare pakken med Mary Kay håndkrem og 3in1 cleanser og en noe fra ellos, som ble bestilt sammen med alt det andre i februar. Ellers går shoppestoppen bra, har ikke bestilt noe nytt i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 6. mars 2009 #216 Del Skrevet 6. mars 2009 Nydelig kjole OG hund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 6. mars 2009 #217 Del Skrevet 6. mars 2009 Du, den sorte kjoel som du kjøpte på Ebay for en stund siden, hvordan var den egentlig? Vurderer å kjøpe den i blått, men lurer på om det går an å ha en stroppeløs bh under? Og hvordan var den på? Var stoffet greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 6. mars 2009 #218 Del Skrevet 6. mars 2009 Her er lille prinsessa vår Har fortsatt langt å gå før hun er husrein, men hun bæsjer iallefall ute. Så nydelig hund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #219 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Nydelig kjole OG hund! Takk=) Du, den sorte kjoel som du kjøpte på Ebay for en stund siden, hvordan var den egentlig? Vurderer å kjøpe den i blått, men lurer på om det går an å ha en stroppeløs bh under? Og hvordan var den på? Var stoffet greit? Denne? Den ser sånn ut bak. Jo, en stroppeløs bh kan funke, men på meg ble den så utringet at bh'en titter på en måte opp i utringingen (om du skjønner). Tenker jeg kan ta den litt sammen med en brosje eller eller sikkerhetsnål på baksiden. Stoffmessing så ser den mye billigere ut IRL enn på bildet Så nydelig hund! Ja, men skikkelig rampete. Holdt på å bite sund ledningen til dataen min i dag. Endret 6. mars 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 6. mars 2009 #220 Del Skrevet 6. mars 2009 Nusselig hund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå