Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Har fått Urban Decay Naked paletten + en mini primer potion i dag.

Den er nyyyydelig :hjerte:

Kjøpte den på ebay for 60$ + frakt, så den var ganske dyr, men jeg tror den er verdt det.

Edit: Link til bilde

:vinke:

Å, den var fiiin!! Litt misunnelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

August er vist den store shoppingmåneden.

I dag har jeg startet på skolen, og etterpå ble det litt shopping.

* Fornarina "Pinup", nedsatt til kr 999,- Kjempe behagelig stoff.

* Softshellbukse, nedsatt til kr 629.50,-

* Aussie sjampo og balsam.

* Bryllupsgave til en venninne.

* + noen permer, skilleark og lit div skolesaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Det er moro å kjøpe ting til skolestart! Ingenting er som litt nytt utstyr og tanken om at NÅ skal man være superstudenten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Perledrøm :goodbye: Lenge siden jeg har sett deg her inne.

Joda, det er gøy med noe nytt;) Men denne gangen er jeg så realistisk at jeg ikke tror jeg kommer til å bli noen superstudent, er bare glad jeg kommer meg igjennom jeg.

Har jo 100% jobb i tillegg så :sukk:.

I dag hentet jeg noen av skolebøkene mine, så da er det vel bare å sette i gang med å lese noen kapitler tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar av meg hatten for deg! Jeg har problemer med en liten deltidsstilling. Flinka :)

Jobber du fortsatt på Lindex? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar av meg hatten for deg! Jeg har problemer med en liten deltidsstilling. Flinka :)

Jobber du fortsatt på Lindex? :)

Jeg jobber annenhver lørdag på Lindex i tillegg til 100% med økonomi og administrasjon i et annet firma. Men jeg tror nok kanskje at jeg kommer til å slutte på Lindex, jeg har nok uten det nå.

Jeg er ikke noe supermenneske, jeg må ha litt tid til samboeren min og bikkjene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber annenhver lørdag på Lindex i tillegg til 100% med økonomi og administrasjon i et annet firma. Men jeg tror nok kanskje at jeg kommer til å slutte på Lindex, jeg har nok uten det nå.

Jeg er ikke noe supermenneske, jeg må ha litt tid til samboeren min og bikkjene også.

Det er nok lurt. Tid er en ting, men man må også ha energi og overskudd til å gjøre andre ting enn å ligge rett ut på sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på Økonomi og ledelse - fleksibelt nettstudium. Bachelor grad over 4 år i stedet for 3

Og jeg er godt i gang ;) Har lest ca 2 timer hver kveld i en uke.

Tror jeg kommer til å legge bra på meg på 4 år altså, bli jo så mye stillesitting :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på Økonomi og ledelse - fleksibelt nettstudium. Bachelor grad over 4 år i stedet for 3

Og jeg er godt i gang ;) Har lest ca 2 timer hver kveld i en uke.

Tror jeg kommer til å legge bra på meg på 4 år altså, bli jo så mye stillesitting :sukk:

Ahaaa :) Skal si du begynner bra! All ære til deg for det, jeg er så dårlig til å komme i gang.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg begynte på øk./ad. selv, men sluttet etter få måneder da jeg fant ut at det ikke passet meg. Trives du med det så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt driver vi med algebra og statistikk :s Så.. ehh.. jeg skal være glad da jeg er ferdig med det.

Emnene går parallelt med økonomistyring.

Økonomistyring virker mer interessant, så jeg merker at det er det som blir prioritert her.

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vert i Ålesund i bryllup i helga. Det var kjempe koselig, kjempe fint vær og lokale, nydelig mat og et vakker brudepar.

* Jeg kjøpte meg nye sko og smykker.

Har fått klærne jeg bestilte fra HM og La redoute også:

* Cardigan, jeg kjøpte både sort, blå og rosa.

* Sorte høye støvletter (er nå utsolgt)

* Skjørt med høyt liv (er nå utsolgt) og skjerf.

* Grå genser med 34% ull.

* Mønstret skjørt.

* Lilla tunika.

* Treningsbukser. Jeg må ta meg tid til å bruke dem flittig for jeg har lagt på meg er par kilo i sommer. Og verre blir det nå som jeg studerer etter jobb i tillegg. Sitter stille på jobb og sitter stille når jeg kommer hjem...

* Cardigan i 80% lammeull.

* Hvit, kort cardigan.

* Lang, grønn cardigan i 100% merinoull.

* Lang rosa cardigan i 70% silke, 10% kasjmir og 20% bomull.

Som dere skjønner så er jeg veldig glad i cardiganer :gjeiper: .

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Fått 3 nye neglelakker fra OPI siden sist jeg oppdaterte.

* Mauving to Mantiboga

*Ogre-the-top Blue

* Bubble Bath.

*Kjøpt en kjole fra Marc Jacobs på ebay. Den er i brunlilla silke med hvite tulipaner på. Den er veldig hverdagslig i fasongen.

Det begynner å komme inn masse, fine høstklær. Men jeg syns mye av det har så kjedelige farger :kjefte: Men da får jeg bare stæsje det opp litt med accessoirer :gjeiper:

* Ny deilig, sort høstjakke med hette. Jeg begynner å bli litt lei skinnjakken min nå.

* Lilla strømpebukse med mønsterstrikk,mørk grå strømpebukse, hvit strømpebukse med mønsterstrikk,gammelrosa strikkede leggings,2pk fingervotter, 1par torgvanter, 1 par tynne strikkede votter, skinnhansker superundertøy og undertøy i merinoull. Da er jeg klar for vinteren.

* Lang, beige, strikket genser med rynkeeffekter.

* lang, sort strikket genser med stor hals.

* Lange tynne gensere, en sort og en grå.

* En strikket cardigan med 3kvart lange ermer, lommer og hette. Denne tror jeg kan bli en favoritt.

* En grønngrå "silke"kjole. Denne er kjempevid og må definitivt brukes med belte.

* Isa Dora Wig Wam mascara.

Bilder kommer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått sort Mulbery Bayswater med matchende pengebok :danser::danse:

Jeg kjøpte på ebay, og kvitteringen fra da den var kjøpt i butikk var til og med med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...