Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Gjest Christabelle
Yankee Candle kan absolutt anbefales. Prøvde duftvoksen i helga. Det skal veldig lite til for den lukter sterkt. Vi måtte blåse ut lyset etter ca en halvtime, jeg hadde nok hatt litt for mye oppi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I dag har jeg vært på jobbintervju på Lindex og de sa rett ut at jeg var en veldig sterk kandidat :nigo:.

I morgen skal jeg på intervju på kontormedarbeider stillingen, har ikke så store forhåpninger til den. Vet ikke så mye hva den stillingen dreier seg om ennå, men håper at jeg kan bruke erfaringenr fra den forrige jobben min.

Weee!! Jeg er HELT sikker på at du får den! Ooh, jeg ble nysgjerrig på duftlyset. Jeg elsker duftlys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært på jobbintervju på kontormedarbeiderstillingen.

Virker som en interessant stilling der jeg (evnt)kommer til å lære mye og få mange utfordringer.

Denne jobben og stillingen på Lindex er jo helt forskjellige. Kontorjobben har bedre arbeidstider, 80-100% og er mye bedre betalt (og det er jo et stort pluss). Lindex er mer sosial og ligner mer på tidligere jobber, men bare ca 50%.

Da krysser jeg fingrene for at jeg får en av jobbene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :)

Har du utdannelse innen noen av yrkene?

Takk :klem:

Har jobbet mye med salg og kunde behandling før sånn sett er jeg kvalifisert til Lindex.

Har litt utdannelse innen for regnskap og fikk jo en del relevant erfaring fra forrige jobb også sånn sett kan jeg passe til kontorjobben. Men det skal jo ikke så mye til å ha bedre/mer relevant utdannelse en meg så jeg er litt spent på den.

Var mange søkere, 8 inne til intervju og så skal de kalle inn 2-3 stk til 2.intervju i begynnelsen av desember. Så ting tar litt tid :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en liten pakke fra HM i dag:

* Grønn topp med paljetter. Får meg til å føle meg som et glitrende juletre :lol:.

* Mint grønt skjerf. Har blitt veldig mange skjerf/sjal i det siste, men det er kjekt å ha om vinteren.

Var innom europris i dag og kjøpte en del småting. Skal organisere litt i alle jålesakene mine. Kjekt å ha små bokser til hårstrikker og -klemmer, øyenskygger, koster ol. Nå skal det bli så ryddig atte :danse: .

Kjøpte også med litt garn. Tenkte jeg skulle prøve meg på noe sånt. En venninne fikk en liten jente i oktober og de kommer hit til byen neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jobben på Lindex :nigo:. Starter i morgen.

Jeg ligger fortsatt an til å kunne få stillingen som kontormedarbeider, men de var ikke helt ferdige med intervjurundene ennå. Det ble avklart nærmere jul, og ikke jobbstart før etter nyttår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk :)

Jeg får 30% rabatt.

Så det kommer nok til å bli litt shopping på Lindex framover.

Jeg skal jo helst bruke klær fra deres kolleksjon på jobb, det eneste jeg eier (bortsett fra undertøy) er en kjole fra fjorvinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet litt på Lindex i dag.

Kjøpte en hvit balconette bh, 50% avlslag + at jeg får 30% av det igjen. :)

Og så ble det en skjortekjole til å bruke på jobb. De er heldigvis ikke så strenge på hvilke klær jeg bruker, men skal jo helst ikke gå med klær fra konkurrenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gratulasjoner =)

Jobben er grei. Alt er mye lettere nå, føler meg allerede ganske trygg i kassa.

Lørdag var jeg nisse :lol:. Vi hadde tegnekonkurranse for barn og gratis gløgg, pepperkaker og twist.

Ingen hadde egentlig lyst til å være nisse, siden ejg tok på meg jobben finn jeg et par votter.

Ellers har jeg kjøpt en shapingkjole som var på tilbud en dag.

I dag skal jeg ha min første seinvakt, så jeg må snart gjøre meg klar til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo igjen :)

Her kommer en liten oppdatering på hva jeg har kjøpt i det siste:

Vottene jeg fikk for at jeg var nisse.

Shapingkjole, kr 99,-. Denne skal jeg bruke i kveld, mammaen min skal ha 60års laget sitt. Hvilken kjole jeg skal ha har jeg ikke helt bestemt meg for ennå..

Mascara fra Clinique, kr 114,- på strawberrynet.

Ellers har jeg bestilt meg foundation fra Tikei som jeg håper kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den Clinique-mascaraen bedre enn vanlige High Impact, synes du? Hvis du har prøvd den også? :)

Jeg har ikke prøvd noen av de ennå. Dette er min første mascara fra Clinique, så jeg er ganske spent :jepp:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk pakken fra ALLCOSMETICSWHOLESALE.COM‏ i dag :nigo:.

* OPI You don't know Jacques - suede, ca 40,-

* OPI We'll always have Paris - suede.

* Mac Retrospeck refill - kr 74,- :)

* Stila multi effect mascara, kr 35,- Enda en mascara ja :sjenert:.

Bilder kommer senere, må finne igjen kabelen til kamera mitt først :fnise:.

Jeg kjøpte også Jacques-naglelakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også Jacques-naglelakken.

Kjøpte du Suede eller vanlig?

Etter å ha lest litt om de på makeupalley skjønner jeg at den chipper ekstra fort. Jeg som ikke syns at jeg får vanlig neglelakk til å sitte lenge en gang... Men jeg elsker at den tørker veldig fort :)

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suede-lakken holdt veeeeldig dårlig. Det er ikke det at den chipper på samme måten som vanlige lakker, den fader liksom ut.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

I dag har det blitt litt shopping etter jobb.

Fikk "Snow Fairy" paletten fra Isa Dora. Noen hadde åpnet den og lagt den igjen i prøverommet, i sånne tilfeller blir det enten kastet eller en av de ansatte får produktet.

Veldig skimrende farger, men jeg tror de blir fine.

* Fikk også to bh'er som var flere år gammel salgsvare som manglet prislapper. Det var en sort balconette og en tynn fra Triumph :nigo:

* Lang strikket genser med lang hals, kr 199,- Denne fikk jeg 30% på :nigo:

* Lang singlett, kr 149,- Denne fikk jeg 10% rabatt på.

* Sort tights av organisk bomull, kr 99,-. Denne fikk jeg også 10% på.

Litt reklame: Alle som er Club medlem i Lindex får nå 30% på valgfri vare og 10% på resten.

Jeg fikk først disse tilbudene, og så 30% av totalsummen igjen. det er visse fordeler med å jobbe i klesbutikk :lur:.

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...