Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

Fremhevede innlegg

Gjest Christabelle
Skrevet

Hvorfor er det 50 % tro?

Prøver de å bli kvitt alt før de tar inn vinter-klær eller er vinterklærne allerede kommet?

Jeg fikk mail og at det var "VIP-salg". Riight .. Tror jeg er på Cubus en gang i året, og jeg er allerede VIP. Ikke dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor er det 50 % tro?

Prøver de å bli kvitt alt før de tar inn vinter-klær eller er vinterklærne allerede kommet?

Vinterklærne er allerede kommet =)

Skrevet (endret)

I dag har jeg kjørt moren min til hudlegen, som ligger 1.5 times kjøring unna.

Vi måtte selvfølgelig ta en runde med shopping etterpå :lol:.

* Duker til advent, en brikke og to løpere, totalt 119,-. Jeg liker ikke rødt, så de blir sikkert brukt i julen også.

* Reisesokker, kr 59,- på Nille. Føttene mine hovner alltid opp under flyreiser, så da må jeg bare hugse å bruke disse.

* De berømte skoene :hjerte:. Nedsatt til kr 399,-, siden de var det siste paret i hele byen.

Fra Cubus:

* Bh, truse og string.

* Overknee (langt over) angorasokker. Kjempe gode og varme, de får til og med plass inni de nye skoene. Frossenpinnen må ha muligheten til å ha varme sokker i de nye skoene :fnise:.

* Lang, tynn basic genser i lys rosa. Har hvit og lilla fra før.

* Lilla hulstrikket genser med pingvinermer (?).

* Enda en jeanstights, denne gangen ble det mørk blå.

* Overkneesokker

* Ullstrømper, en hvit og en grå.

* Ullundertøy, har hørt masse bra om dette.

Hamstret også en del sokker og strømper til julegaver. Kanskje ikke så gøy å få i gave, men det bli i det minste brukt...

Endret av temar
Gjest Christabelle
Skrevet

Så mye fine og praktiske ting!

Bortsett fra skoene da :fnise:

Skrevet

De skoene er så fiiine :sjenert: Gjett om jeg også får lyst på da :fnise:

Angora er så utrolig skjønt! De så digg ut :Nikke:

Skrevet

Fiiiine skoooo :hjertesmil: Har så lyst på de jeg også! Flaks at de var nedsatt, da!

Skrevet
Så mye fine og praktiske ting!

Bortsett fra skoene da :fnise:

Skoene er ikke det minste praktiske :lol:

Resten er veldig kjekt å kjøpe på halv pris, for sokker, strømper osv. er det ikke så gøy å bruke masse penger på.

De skoene er så fiiine :sjenert: Gjett om jeg også får lyst på da :fnise:

Angora er så utrolig skjønt! De så digg ut :Nikke:

Min kjære var ikke enig. Han er veldig skeptisk til de skoene :sjenert: Men han er en dust, som ikke har greie på sko :lol:.

Fiiiine skoooo :hjertesmil: Har så lyst på de jeg også! Flaks at de var nedsatt, da!

Kjempeflaks. Var igjen bare i str 36. Jeg pleier bruke 37, men disse tror jeg er litt store i str. Jeg kan jo faktisk bruke angorasokker i dem uten at der blir trangt, så jeg skal ikke klage.

Skrevet
Skoene er ikke det minste praktiske :lol:

Resten er veldig kjekt å kjøpe på halv pris, for sokker, strømper osv. er det ikke så gøy å bruke masse penger på.

Min kjære var ikke enig. Han er veldig skeptisk til de skoene :sjenert: Men han er en dust, som ikke har greie på sko :lol:.

Kjempeflaks. Var igjen bare i str 36. Jeg pleier bruke 37, men disse tror jeg er litt store i str. Jeg kan jo faktisk bruke angorasokker i dem uten at der blir trangt, så jeg skal ikke klage.

Har vi samme samboer eller? :gjeiper:

Min har hvertfall ikke peil på sko.. og hvem er det som sutrer når vi skal ut på byen og truer med å bli hjemme fordi han plutselig ikke har skotøy :filer:

I :hjerte: your shoes!

Skrevet

Samboere er generelt litt duster når det kommer til sko og vesker og hvor mange det er nødvendig å ha :ler:

Skrevet
Har vi samme samboer eller? :gjeiper:

Min har hvertfall ikke peil på sko.. og hvem er det som sutrer når vi skal ut på byen og truer med å bli hjemme fordi han plutselig ikke har skotøy :filer:

I :hjerte: your shoes!

Min har faktisk gått ut på byen i tresko med vernetupp :flau:, mest på trass..

Samboere er generelt litt duster når det kommer til sko og vesker og hvor mange det er nødvendig å ha :ler:

Min kjære har bare to par sko utenom arbeidsko, og det mener han er mer enn nok :lol:. Veskene mine bryr han seg heldigvis ikke noe om, han syns alle er like :snurt:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nå har jeg fått testet tweezerman på min kjære. Han bli helt frelst :gjeiper:. "Hoi, morsom sak dette her" :lol:

Skrevet

Nå har vi bestilt venninnetur til Tallinn, skal besøke en venninne som bor der.

Det blir masse shopping, spa, god mat og drikke :nigo:.

Skrevet
Nå har vi bestilt venninnetur til Tallinn, skal besøke en venninne som bor der.

Det blir masse shopping, spa, god mat og drikke :nigo:.

Ooh, spa høres så herlig ut! :)

Lenge til du reiser?

Skrevet

jeei! du har like sko som meg! :hoppe:

de er bare så supergode å gå i :danser:

Skrevet
Ooh, spa høres så herlig ut! :)

Lenge til du reiser?

Drar på søndag, så jeg har hele uken til å glede med på ;)

jeei! du har like sko som meg! :hoppe:

de er bare så supergode å gå i :danser:

Godt å høre. Jeg har ikke fått brukt de ennå, trippet bare litt rundt i skobutikken. Jeg er ikke vant til å gå med høye heler i grunnen.

Skrevet
Drar på søndag, så jeg har hele uken til å glede med på ;)

Godt å høre. Jeg har ikke fått brukt de ennå, trippet bare litt rundt i skobutikken. Jeg er ikke vant til å gå med høye heler i grunnen.

Åå, så kjapt. Blir sikkert kjempegøy :)

Skrevet

Fikk en liten pakke fra Ellos i dag.

5 pack med sorte hipsters, på salg til kr 29,-

5 pack mix (rosa,lilla,grå,vhit og sort) kr 99,-.

Var på besøk hos tanten til min kjære i helgen. Der fikk vi en liten gave: Liten veske/bag til å henge på belte med rosa bæsjeposer :fnise: Syns de var så søte at jeg bare måtte dele det med dere ;) Ser dessverre ut som posene er gjennomsiktige da men :sjenert:

Gjest Christabelle
Skrevet
Fikk en liten pakke fra Ellos i dag.

5 pack med sorte hipsters, på salg til kr 29,-

5 pack mix (rosa,lilla,grå,vhit og sort) kr 99,-.

Var på besøk hos tanten til min kjære i helgen. Der fikk vi en liten gave: Liten veske/bag til å henge på belte med rosa bæsjeposer :fnise: Syns de var så søte at jeg bare måtte dele det med dere ;) Ser dessverre ut som posene er gjennomsiktige da men :sjenert:

Å herreguud, så nusselig !! Det gjør det til en fryd å lufte hunden :fnise:

Skrevet

Tenkte meg innom Mac på taxfree søndag.

Har dere noe å anbefale?

Tenker vel først og fremst på øyenskygger.

Jeg har kald hudtone og brune øyner.

Gjest Christabelle
Skrevet
Tenkte meg innom Mac på taxfree søndag.

Har dere noe å anbefale?

Tenker vel først og fremst på øyenskygger.

Jeg har kald hudtone og brune øyner.

Tja .. Jeg ville ha kjøpt basis-farger i MAC. Hvor ofte bruker du sterke farger? Bruker du det ofte nok til å gidde å bruke så mye penger på det? Av basis-farger ville jeg i hvert fall ha tatt:

- Vanilla (highlight, med umerkbart glitter)

- Satin Taupe (crease, satin)

- Carbon (helt svart, matt, brukes til mørklegging, soting og liner)

- Brulee (matt lys brun; kjempefornøyd med denne!)

- Espresso (et must! Mørkbrun, matt)

Og siden du har brune øyne, ville jeg ha tatt en grønn, en lilla og en kald rosa :) IKKE BLÅ! :fnise:

Det er nok makeup-artister der, så bruk dem! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...