temar Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #441 Del Skrevet 11. juni 2009 Den grønne planten kalles "svigermortunge" tror jeg. De holder seg i live åkke som, derav navnet kanskje? Jeg kjøper alltid roser til meg selv jeg, ingen andre som gjør det Ahh, da bør jeg klare å holde liv i den en stund. Eneste planten som overlever evig hos meg er Fredsliljer, for de tåler mye vann. Tror jeg skal være snill med plantene mine, så jeg vanner de som regel litt ekstra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #442 Del Skrevet 12. juni 2009 Oppussingsliste: * Male databenk - ferdig i dag * Male et lite bord - ferdig i dag * Male hyller i gangen - ferdig i dag * Male over brystning i yttergangen og ytterdøra- mangler ett strøk * Male veggen bak oppvaskmaskinen * Tette igjen gammel loftsluke (trekker veldig kaldt der om vinteren) * Ordne grønnsakshage (er i gang) * Male ferdig et gjerde rundt hundegarden ( jeg startet i fjorhøst, men det mangler ett eller to strøk) * Ny trapp opp til verandaen. * Beise sprosser på alle vinduene og rekkverk på verandaen På tide å oppdatere oppussingslisten kanskje. * Male gangen og møblene ble jeg ferdig med. * Gjerdet rundt hundegarden er vi ferdige med * Trapp til verandaen er i gang - mangler rekkverk og beis. * Grønnsakshagen er i orden - må bare passe på å luke ofte. * Skuret gulvet på verandaen på inngangspartiet og beiset det. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> (Bildet viser noe av verandagulvet etter skuring - før beising og møbler) * Gubben har laget nye hagemøbler Mangler: * Beise de nye hagemøblene. * Beise sprosser og rekkverk på verandaen. * Tette igjen gammel loftsluke (trekker veldig kaldt der om vinteren). * Male veggen bak oppvaskmaskinen. * Beise verandagulvet på "baksiden" - der veden og en del stæsj står. Nå har gubben tatt på seg å lage en stor veranda til et gammelt ektepar på fritiden, så da er det nok jeg som må ordne det meste som er igjen.... Ønskeliste: * Ny mobil * Puter til de nye hagemøblene * Ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. juni 2009 Forfatter #443 Del Skrevet 13. juni 2009 Nå spammer jeg min egen bok igjen Bestilte en del prøver fra tikei.se etter inspirasjon fra Tusle og HildeKristina. Concealer Bronzer Eclipse øyenskygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. juni 2009 #444 Del Skrevet 13. juni 2009 Så flink du er som maler og fikser Er du litt handy av deg? Jeg har null erfaring med sånt, aldri tatt i en malekost en gang Men det blir vel andre boller nå som vi flytter til egen leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 14. juni 2009 Forfatter #445 Del Skrevet 14. juni 2009 Så flink du er som maler og fikser Er du litt handy av deg? Jeg har null erfaring med sånt, aldri tatt i en malekost en gang Men det blir vel andre boller nå som vi flytter til egen leilighet Hadde omtrent ikke tatt i en malekost før vi kjøpte hus jeg heller Du lærer helt sikkert Mye billigere og enklere å gjøre det selv i stedet for å leie inn folk, men resultatet blir ikke alltid like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #446 Del Skrevet 19. juni 2009 Onsdag hadde jeg endelig tidligvakt igjen, har hatt nesten bare seinvakter idet siste. I et forsøk på å være litt sosial igjen ble jeg med venninne A på blomstershopping. Jeg fikk plukket med meg: *2x Nellik a kr 19,- til å ha ved inngangspartiet tenkte jeg * 2x Alyssum a kr 12,-. Dette er stauder, så de skal i et av bedene. * 1 Flittig Lise, kr 35,- til å ha inne. Heldige meg hadde også fri i hele går. Så da hadde jeg planer om å plante, men det regnet skikkelig i hele går :s Jeg reiste uansett inn til byen en liten tur og fikk tak i hageredskap og hansker, kr 33,- Da jeg først drev på ble det litt mer: * Ny TV-kanne, kr 99,99,- * Glass til te eller lignende, kr 20,- Og så var jeg innom posten og hentet den nye mobilen min Kr 2200,-, fordi jeg har et billig abonnement, må jeg kjøpe telefonene uten bindingstid. I går kveld var jeg, venninne A og mamma på vennesalg på Cubus (etter normal pningstid på senteret). Der var det 50% på alle klær og 30% på kosmetikk: * Truser, kr 59,- per stk ( minus 50%) * Blank neglelakk, kr 89,- (minus 30%) * Grå kjole, 199,- * Lys blå bh + string, kr 149,- + 59,- * Lyse jeanstights, kr 149,- * Lyse, slitte jeans, kr 499,- + hvalpen vår.. * Singleter, en hvit og en grå, 79,- per stk * Rutete skjorte til gubben, kr 199,- Totalt 932,- kr Siden jeg har seinvakt i dag bør jeg vel komme meg ut å plante blomstene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #447 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Møtte venninne M i byen i går, var en tur på kafé, ruslet i parken og en rask runde gjennom senteret. M har termin i oktober, så det var gravid- og babyklær som var prioriteten. Jeg falt for denne kjolen (kr 199,-), men det kunne like så godt vært M som kjøpte den for den er så vid at det er plass til stor mage. Sommerglede: Syrinblomster, -parfyme og duftlys. Borddekorasjonene fra et bryllup jeg var med på å stelle i stand. Syns de ble veldig friske og søte. Kunne i grunnen tenke meg noe lignede selv (om vi noen gang kommer så langt ). Endret 26. juni 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #448 Del Skrevet 28. juni 2009 Så stille det er i shoppinggjengen for tiden Fikk endelig pakken min fra HM i går Hvite tøysko, kr 129,- Skjørt med blonder og høyt liv, kr 249,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvira Skrevet 28. juni 2009 #449 Del Skrevet 28. juni 2009 Så mye fint! Likte spesielt den grå kjolen fra cubus. Har du tattoert blomster på foten? (bildet med hvite tøysko) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #450 Del Skrevet 28. juni 2009 Så mye fint! Likte spesielt den grå kjolen fra cubus. Har du tattoert blomster på foten? (bildet med hvite tøysko) Takk=) Du har et skarpt øye du;) Siden tatoveringen er hvit så synes den egentlig bare når jeg er litt brun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. juni 2009 #451 Del Skrevet 28. juni 2009 Det er veldig stille, for varmt til å shoppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #452 Del Skrevet 2. juli 2009 Fikk E.Funkhosers concealer + eye base i Fair i dag, kr 251,- (med frakt). Den fremhever ikke linjene min på samme måte som mineralconcealere har en tendens til gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #453 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Nå har jeg endelig fått summert for juni: 4199,- Det var mer enn jeg trodde, men summen inkluderer 30-års gaven til min kjære da, den drar jo opp. Men den inkluderer ikke den nye mobiltelefonen min til over 2000,- ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jeg concealeren fra E.Funkhouser, den dekker utrolig bra. Anbefales! Tror ikke det blir så mye shopping i juli, ser at jeg ikke har fått brukt halvparten av klærne jeg kjøpte i juni ennå Blir en tur til Oslo helt i slutten av mnd, så da blir det nok litt shopping Edit: Gikk litt surr i mnd jeg gitt... Endret 12. juli 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 7. juli 2009 #454 Del Skrevet 7. juli 2009 Hei temar! Er innom for å oppdatere meg, og huke deg opp på Mine innlegg igjen De hvite tøyskoene har jeg også. Liker de veldig godt, og det er sikkert det tredje paret jeg har Kjøpte to par i fjor, og et i år. De er jo ikke av den beste kvaliteten, så mine har hatt en tendens til å bli såpass slitt under sålen at det har blitt hull eller revner. Men siden de er så gode så kjøper jeg like gjerne et nytt par når de går i stykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. juli 2009 #455 Del Skrevet 8. juli 2009 Her skal eg lese meir også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #456 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei temar! Er innom for å oppdatere meg, og huke deg opp på Mine innlegg igjen De hvite tøyskoene har jeg også. Liker de veldig godt, og det er sikkert det tredje paret jeg har Kjøpte to par i fjor, og et i år. De er jo ikke av den beste kvaliteten, så mine har hatt en tendens til å bli såpass slitt under sålen at det har blitt hull eller revner. Men siden de er så gode så kjøper jeg like gjerne et nytt par når de går i stykker Koselig at du stikker innom igjen:) Ja, de tøyskoene var overraskende behagelige, hadde egentlig ikke forventet det av tynne, billige sko. Her skal eg lese meir også Velkommen. S trivelig med et nytt fjes her inne (nytt i boka mi, gammelt i shoppegjengen skjønner jeg ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #457 Del Skrevet 12. juli 2009 Ønskeliste fra Ellos høstkatalogen: * Lilla kåpe - Litt usikker på om jeg tør gå for lilla, men jeg har allerede 3 sorte kåper fra før. Dessuten kler jeg lilla bedre enn sort . * Lang trøye/ underkjole - Gir en morsom effekt under hverdagskjolene. * Billige, enkle gardiner til gjesterommet (som skal pusses opp utover høsten). * Trekk til sofaene. Kjekt å ha med en hvalp i hus * Hverdagskjole. * Støvel Har funnet noe fint i katalogen fra HM også, men ikke tatt meg tid å titte skikkelig ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #458 Del Skrevet 12. juli 2009 Nå har jeg vist bestilt meg almanakk fra personligalmanacka.paulanders.com og amethystfargede linser med stryke fra fargedelinser.no. Ble litt shopping på en søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 12. juli 2009 #459 Del Skrevet 12. juli 2009 Nå har jeg vist bestilt meg almanakk fra personligalmanacka.paulanders.com og amethystfargede linser med stryke fra fargedelinser.no. Ble litt shopping på en søndag Det er skummelt å sitte inne på PC'en på en søndag ja. Det er så skummelt det at alt kan kjøpes med et tastetrykk! Jeg har distrahert meg selv med husarbeid, men sa til meg selv at jeg kunne få lov til å kjøpe meg en ny mascara hvis jeg vasket hele leiligheten. Fine ting du fant på ellos. Gleder meg til høstkolleksjonen til H&M kommer på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 12. juli 2009 #460 Del Skrevet 12. juli 2009 Nå har jeg vist bestilt meg almanakk fra personligalmanacka.paulanders.com og amethystfargede linser med stryke fra fargedelinser.no. Ble litt shopping på en søndag Korleis vart din almanakk sjåande ut? Min vert svart med blomst og rosa strikk. Valgte også "malarbok" bakerst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå