Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Veeel, det har vist kommet noen nye ting i hus :sjenert:

* Jeg har vunnet solbriller fra Pilgrim (never mind påskeduken i bakgrunnen). Bare så synd at de er litt for store for meg, passer bedre på samboeren min jo :sukk:

* 3pack med søte tøybind fra ebay, kr 160,- Tror det er sperrelag i plast for de knirker litt. Spørs om de bare blir brukt om natten, for gidder ikke gå rundt med bind som knirker for hvert skritt heller. Dessuten så har jeg jo mooncupen min også :fnise:

* Velkomstpakke fra bokklubben. Fikk tre bøker gratis + at jeg kunne kjøpe andre bøker for kr 79,-.

Så da ble det:

* Drageløperen

* Menn som hater kvinner

* Labyrinten

* Jenta som lekte med ilden

* Tusen strålende soler

* Luftslottet som sprenges

Altså 3 bøker til 79,- + 129 i porto.

Så nå kan jeg tilbringe våren i solen med solbriller på nesen og en bok i hånden :)

Og så har jeg betalt restskatten min, så jeg er 6000 fattigere :sukk: godt å være ferdig med det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

* 3pack med søte tøybind fra ebay, kr 160,- Tror det er sperrelag i plast for de knirker litt. Spørs om de bare blir brukt om natten, for gidder ikke gå rundt med bind som knirker for hvert skritt heller. Dessuten så har jeg jo mooncupen min også :fnise:

De var søøte. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

måtte inn her å snike..så masse fint du har kjøpt deg i det siste! :) og tøybindene var jo bare herlig søte da! :)

jeg skal også egentlig begrense shoppingen min..men i dag var jeg å jobbet på en annen fil..og ente med å vandre rundt i senteret der i pausen, ente opp med voks, mascara, litt topper, lipbalm og litt sånn... uff skal ikke være lett å spare penger altså :P

:skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte inn her å snike..så masse fint du har kjøpt deg i det siste! :) og tøybindene var jo bare herlig søte da! :)

jeg skal også egentlig begrense shoppingen min..men i dag var jeg å jobbet på en annen fil..og ente med å vandre rundt i senteret der i pausen, ente opp med voks, mascara, litt topper, lipbalm og litt sånn... uff skal ikke være lett å spare penger altså :P

:skravle:

Hei Cupcake :)

Så koselig med et nytt fjes i shoppedagboken min.

Kjempe vanskelig og begrense shoppingen sin når man først er på vandring i et kjøpesenter. Kan tenke meg at det er helt umulig om man jobber på et i tillegg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Jeg var medlem i bokklubben i et par år, kanskje jeg skal melde meg inn igjen for å få velkomstgave? :fnise:

Kule bind =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt litt fra ellos igjen da :sjenert: :

* Skinnjakke, men er redd den må gå i retur pga. av at den er for kort.

* Shorts. Lang nok til å dekke disselårene mine :fnise:

* Hvite jeans, mine første hvite jeans tenk. Meget mulig de går i retur også, usikker på om hvite jeans er helt "meg".

Og så ble det en liten bestilling fra La Redoute:

* Basic topp

* Enda en skinnjakke. Skal jo selvfølgelig beholde bare den ene.. Ser for meg at det er best kvalitet på denne.

* Mønstret tunika.

Og så har jeg bestilt en Furminator fra Ebay, til ca 160,-.

Kjekk å ha til bikkjene røyter av seg vinterpelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var medlem i bokklubben i et par år, kanskje jeg skal melde meg inn igjen for å få velkomstgave? :fnise:

Kule bind =)

Det var vel mest for velkomstgaven jeg meldte meg inn også :fnise: Tror ikke jeg kommer til å kjøpe så mange bøker fra der, vi har jo bibliotek :jepp: Har i grunn ikke plass til så mange bøker hjemme heller. Bokhyllene er fylt opp med bøker fra skolen gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Jeg meldte meg også inn for å få gaver og billige bøker :fnise:

Det er bare å avbestille alle bøkene som er "månedens bok" =)

Det som skjer med meg er at jeg glemmer det, og må styre med returneringer, haha.. Vi har heller ikke hyller som er til bøker, men stapper de der det er plass.

Jeg får ikke lov til å kjøpe flere før jeg leser de jeg har.

Bibliotek er heller ikke noe alternativ for meg; jeg glemmer å levere de, og må betale gebyr :skratte:

*riste på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg også inn for å få gaver og billige bøker :fnise:

Det er bare å avbestille alle bøkene som er "månedens bok" =)

Det som skjer med meg er at jeg glemmer det, og må styre med returneringer, haha.. Vi har heller ikke hyller som er til bøker, men stapper de der det er plass.

Jeg får ikke lov til å kjøpe flere før jeg leser de jeg har.

Bibliotek er heller ikke noe alternativ for meg; jeg glemmer å levere de, og må betale gebyr :skratte:

*riste på hodet*

Jeg må være flink til å avbestille måndenes bok ja. Får jo mail, så er vel bare å trykke på linken å avbestille. Tror jeg skal klare det :fnise: men er vel fort gjort å glemme det også tenker jeg..

Biblioteket her jeg bor har en retur-kasse stående i gangen på kjøpesentret, så jeg slipper innom biblioteket for å levere de igjen. Det gjør det litt lettere :ler:

Hva i all verden er en furminator? :klø:

Furminator er en pelsrake, visstnok en veldig effektiv en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten shopping runde i går også :sjenert:

Etter en strevsom morgen på jakt etter brukbare jeans i klesskapet fant jeg ut at det er på tide med noen nye.

Jeg har vist ganske mange fra før, men enten sitter de ikke noe fint eller så er de liksom litt utdatert :sukk:

Jakten på jeans startet på Bik Bok, for der pleier jeg finne noen. Det viser seg at min lokale Bik Bok har sluttet med Lee og Fornarina, så nå er det ikke noen butikk i nærheten som fører sånn merker :sjokkert: En som har litt Levis og Diesel da men..

Jeg pleier være fornøyd med jeans fra Lee. Bik bok's eget jeansmerke kunne jeg vist bare glemme, passet ikke min figur, og så måtte jeg opp,opp,opp i str :grine:

Vero Moda hadde ingen jeg likte, B-young hadde en som satt fint over lår og rompe, men var så lav at hele rompa spratt ut om jeg prøvde å sitte :forvirret: Måtte også opp en str her.

Endte opp med å prøve nesten alle jeansene de hadde på HM, der fant jeg èn som satt sånn passe, merkelig nok måtte jeg ned en str på den da :klaske:

Kom hjem med denne til 398,- Helt enkel, egentlig ganske kjedelig, jeg som ville ha en up-to-date.

Rasket også med meg hårtoning og bodylotion. Var jo 50% på bodylotion, men jeg ser nå at jeg har betalt full pris.

I stedet for jeans på Vero Moda ble det er topp, til kr 260,-, og et lilla skjerf til kr 80,-.

Var også innom plantasjen en tur og kjøpte med meg en bukett, det er lenge siden jeg har unnet meg friske blomster. Det ble også en 10pk med stemorsblomster, skal prøve å friske opp litt ute her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Toppen var kjempenydelig!

Jeg skal også gå til innkjøp av fine topper til sommeren. Jeg fant mange i går, men da var det sko jeg skulle kjøpe :-)

Flink du er som kjøper blomster ute. Vi har verken balkong eller hage, vi =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du er som kjøper blomster ute. Vi har verken balkong eller hage, vi =(

Vi har begge deler vi :jepp: Bor i et boligfelt, så vi har naboer på alle kanter som ser hagen vår. Da føler jeg et lite press på å holde den i orden :fnise:

Nydelig lillafarge på det skjerfet! :hjerte:

I :hjerte: lilla. Fargen har jo vært med en stund nå, men jeg blir heldigvis ikke lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått pakke både fra ellos og La Redoute.

Ellos:

* Puter i 2-pk, kr 89.10,- Disse beholdes.

* Mc- jakke. Denne var veldig kul, men dessverre litt for kort. Den slutter der valkene mine begynner :frown: Så denne går i retur.

* Shorts. Den ser veldig løs ut på modellen, men ble mye tightere på meg. Mulig den hadde blitt penere i en str større. Denne går også i retur.

* Hvite jeans, satt mye bedre på enn mange av de jeg prøvde på tirsdag. Merket at kvaliteten ikke er på topp, etter 5 min med buksen på så kjente jeg at den satt mye løsere. Retur på denne også gitt.

La Redoute:

* Topp, kr 48,- Denne satt fint på så den beholdes.

* Skinnjakke. Kjempe deilig og mykt skinn, dessverre var denne også litt kort og trang. Hadde kanskje passet i en str større, men jeg gidder ikke styre med å bytte :fnise: Syns ikke helt jeg kan forsvare å bruke nesten 2000,- på en jakke nå, så denne må også i retur.

Vi har bestilt (og betalt) tur til Kreta i slutten av mai. Reiser sammen med et vennepar av oss, ble litt sånn brått bestemt. Jeg har faktisk aldri vært i Hellas, så dette skal bli spennende. Bildene fra hotellet ser iallefall veldig idyllisk ut.

Skal på besøk til venneparet i kveld og planlegge litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Har fått pakke både fra ellos og La Redoute.

Ellos:

* Puter i 2-pk, kr 89.10,- Disse beholdes.

* Mc- jakke. Denne var veldig kul, men dessverre litt for kort. Den slutter der valkene mine begynner :frown: Så denne går i retur.

* Shorts. Den ser veldig løs ut på modellen, men ble mye tightere på meg. Mulig den hadde blitt penere i en str større. Denne går også i retur.

* Hvite jeans, satt mye bedre på enn mange av de jeg prøvde på tirsdag. Merket at kvaliteten ikke er på topp, etter 5 min med buksen på så kjente jeg at den satt mye løsere. Retur på denne også gitt.

La Redoute:

* Topp, kr 48,- Denne satt fint på så den beholdes.

* Skinnjakke. Kjempe deilig og mykt skinn, dessverre var denne også litt kort og trang. Hadde kanskje passet i en str større, men jeg gidder ikke styre med å bytte :fnise: Syns ikke helt jeg kan forsvare å bruke nesten 2000,- på en jakke nå, så denne må også i retur.

Vi har bestilt (og betalt) tur til Kreta i slutten av mai. Reiser sammen med et vennepar av oss, ble litt sånn brått bestemt. Jeg har faktisk aldri vært i Hellas, så dette skal bli spennende. Bildene fra hotellet ser iallefall veldig idyllisk ut.

Skal på besøk til venneparet i kveld og planlegge litt.

Hihi, det var mye returer :fnise:

Så deilig med ferie! Blir dere i en uke eller to? Vi driver også å planlegger litt, men vet ikke når vi kan dra i og med at jeg ikke aner hvordan jobbsituasjonen min blir framover ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble mest returer ja :sukk:

Synd med jakkene, liker egentlig modellen, men den passer liksom ikke på meg..

Skal bli kjempe deilig med sommer og sol :sol: Det blir bare en uke, tror jeg venter til høsten med å ta ut mere ferie.. Høgsesongen på jobb braker liksom løs i sluttet av mai, så da kan det være godt å ha igjen litt ferie til etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja helgen ja, da drar vi jommen oppover til Trondheim :nigo:

Har ikke vært der på 5 år eller noe :blink: Vi skal besøke en kamerat av samboeren min, han er nettopp blitt 30 år og forlovet, så vi skal feire begge deler.

Store sjanser for at det blir en tur på ikea i morgen, har jo ikke vært der på mange år heller. Sånn er det når man bor så avsides til som oss.

Er vel egentlig ikke noe vi trenger, men det blir sikkert en del småting tenker jeg.

Skal bli gøy, er så lenge mellom jeg og samboer reiser bort sammen.

Hva skal dere i helgen da?

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...