Rosenrød Skrevet 6. mars 2009 #221 Del Skrevet 6. mars 2009 Takk for svar! Var det jeg var litt redd for, at den så billig ut og vil vise bhen fremme.... Da tror jeg jeg står over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #222 Del Skrevet 8. mars 2009 Hadde et litt forsinket bursdagsselskap i går, var veldig koselig. Serverte bla. blåbærmuffins etter inspirasjon fra Tusle Jeg fikk mye fint: * Heklet sjal fra svigermor. * Liten kabinkoffert som matcher den store jeg har + Be Delicious (30ml) fra mamma og pappa. * Bukett med fargerike tulipaner + Prison break sesong 3 fra min kjære. * Kjempefin løper (Black Desing) og påskeliljer fra min beste venninne. * Penger fra bestefar * Lysestake i glass (Leonardo) fra bordern * Colour Define shampo og balsam, styling creme, body lotion og body butter fra søster * Bamse med "Verdens kuleste tante" fra niesene mine. * Speilfat til lys + to kubbelys fra svigerinne og mann. Nå skal jeg kose meg med kakerester mens jeg rydder bort alle gavene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #223 Del Skrevet 9. mars 2009 Fikk pakken med de siste tingene fra ellos i dag: * Bikinitruse kr 99,- *Hvit strandkjole, kr 199,- * Stoff 5m x 120cm, kr 220,- Tror jeg skal lage putetrekk og løpere av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. mars 2009 #224 Del Skrevet 9. mars 2009 Det var veldig fint stoff! Jeg kunne også tenkt meg puter i sånt mønster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #225 Del Skrevet 9. mars 2009 Det var veldig fint stoff! Jeg kunne også tenkt meg puter i sånt mønster Liker veldig godt fargene men er litt redd de kræsjer med sommergardinene, er litt mønster på de også, men omtrent samme fargene Ikke sikkert jeg rekker å få sydd til sommeren heller da må få lånt meg en symaskin først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 9. mars 2009 #226 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg likte bikinien fra ellos! Jeg gleder meg til å hamstre inn fra VS! Gratulerer med dagen som var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #227 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg likte bikinien fra ellos! Jeg gleder meg til å hamstre inn fra VS! Gratulerer med dagen som var Takk for det Jeg føler meg alltid litt gammel rett etter bursdagen min. Etter at jeg ble så gammel at jeg kommer inn på alle utesteder så trenger jeg ikke bli eldre liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 10. mars 2009 #228 Del Skrevet 10. mars 2009 Takk for det Jeg føler meg alltid litt gammel rett etter bursdagen min. Etter at jeg ble så gammel at jeg kommer inn på alle utesteder så trenger jeg ikke bli eldre liksom Skjønner hva du mener! Nå er det ikke vits i å ha bursdag lengre. Ikke får man like mange pakker som før heller. Bare tull jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #229 Del Skrevet 12. mars 2009 Hardt med shoppestopp i dag Fikk katalog fra HM, som jeg selvfølgelig syns det er veldig mye fint i, fikk også reklame fra Kid i posten og da fikk jeg veldig lyst på nye gardiner. Og så har jeg lyst på denne. Har jo en skinnjakke fra før, men den har sånn ribbestrikk nederst og på ermene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #230 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Ble en liten runde med shopping i dag. Svigerinnen min har bursdag på søndag, og gaver må jeg jo kjøpe likevel om jeg har shoppestopp. Det ble to poser med te i løsvekt, Tropic Dream og Energi Mix (trenger litt energi med to små barn), en te-ball og så får hun er par rosa raggsokker som jeg har laget selv. Måtte være streng og ikke kjøpe noe til meg selv Edit: Er noe galt med å'en min.. Må trykke litt hardere på den en de andre bokstavene, og da hender det vist at den ikke blir med. Endret 13. mars 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #231 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) En liten sprekk i shoppestoppen min i dag Var med venninnen min for å se på en lampe i dag, etter det ble det vist en liten runde med shopping * Grå strømpe, kr 79,- Strømpebukse er jo et must, sånn sett så er ikke det brudd på shoppestoppen egentlig.. Så fikk jeg jo penger av bestefar til bursdagen min, som jeg skulle kjøpe meg noe fint for. Så det er av de pengen jeg har brukt i dag: * Blå vasesak til lys, kr 69,- Nydelig blåfarge, tenker den skal få stå i et vindu sånn lyset skinner igjennom. * Blå kjole fra Vero Moda, kr 159,- Rekker til kneet ca. Kanskje litt for "fin" til hverdagskjole, men det dukker alltids opp anledninger til å bruke kjole. * Og lilla kjole, kr 159,- Litt mer sommerlig farge enn den blå. * Svart skjorte, salg på Vero Moda, kr 30,- Denne går inn i basisgarderoben, og er derfor et veldig trygt kjøp. * Blå topp, salg på Vero Moda, kr 30,- Som dere skjønner så liker jeg blått Edit: Fortsatt problemer med å'en min... Endret 14. mars 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 14. mars 2009 #232 Del Skrevet 14. mars 2009 De kjolene så jeg også på i dag! Er de sånn at man faktisk kan bruke de uten bh? De ser sånn ut, men hvordan er de på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #233 Del Skrevet 14. mars 2009 De kjolene så jeg også på i dag! Er de sånn at man faktisk kan bruke de uten bh? De ser sånn ut, men hvordan er de på? Tror du kan bruke de uten bh ja, for det er litt padding i skålene. Og så er det regulerbare stopper, det er et kjempe pluss På lille meg rekker den til kneet, kunne gjerne vært 5-10 cm kortere egentlig. Prøvde bare den lilla sånn kjapt med jeans under i prøverommet i dag. Får prøve de litt ordentlig i morgen, og teste ut uten bh. De hadde de i svart og en fancy grønnfarge også. Kunne egentlig tenkt meg en i grønn og, tror jeg kler den fargen Men da hadde jeg brukt mer penger enn jeg fikk av bestefar, og jeg trenger vel ikke 3 like kjoler heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. mars 2009 #234 Del Skrevet 14. mars 2009 Fine kjoler! Hva slags grønnfarge var det? Noe á la gressgrønt? Hvor høy er du, forresten? Masse spm Må nok gå og kikke på Vero Moda neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #235 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Fine kjoler! Hva slags grønnfarge var det? Noe á la gressgrønt? Hvor høy er du, forresten? Masse spm Må nok gå og kikke på Vero Moda neste uke Ja, man kan nok si at grønnfargen er noe á la gressgrønt. Jeg bikker så vidt 160. Har det problemet at de fleste bukser er for lange i beina Men det er vel bedre at de er for lange enn at de er fort korte Endret 15. mars 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 15. mars 2009 #236 Del Skrevet 15. mars 2009 Da blir kjolen kanskje litt kort til meg som er 10cm høyere enn deg :klø: Men kan jo ha en dekkende strømpebukse eller tights under da.. Evt. bruke den som en tunika over jeans, kanskje.. Jeg får svinge innom en VM til uka Det er lettere å legge opp bukser enn å ha for korte bukser, ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #237 Del Skrevet 15. mars 2009 Da blir kjolen kanskje litt kort til meg som er 10cm høyere enn deg :klø: Men kan jo ha en dekkende strømpebukse eller tights under da.. Evt. bruke den som en tunika over jeans, kanskje.. Jeg får svinge innom en VM til uka Det er lettere å legge opp bukser enn å ha for korte bukser, ihvertfall For meg så hadde det ikke gjort noe om den hadde vært 10 cm kortere, så kanskje den passer perfekt til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #238 Del Skrevet 17. mars 2009 I dag fikk jeg endelig Mary Kay produktene jeg bestilte på ebay for over en mnd siden. * 6 små tuber (a 25 gr) med Satin Hand håndkrem, kr 40,- * 3 in 1 cleanser, kr 88,- Jeg fikk også med prøver på en maske. *Og så har jeg kjøpt meg nuppefjerner fra OBH Nordica, kr 79,- En del strikket tøy som trenger litt oppfriskning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 18. mars 2009 #239 Del Skrevet 18. mars 2009 I dag fikk jeg endelig Mary Kay produktene jeg bestilte på ebay for over en mnd siden. * 6 små tuber (a 25 gr) med Satin Hand håndkrem, kr 40,- * 3 in 1 cleanser, kr 88,- Jeg fikk også med prøver på en maske. *Og så har jeg kjøpt meg nuppefjerner fra OBH Nordica, kr 79,- En del strikket tøy som trenger litt oppfriskning Så kjempesøte! Nå er jeg spent på hva du synes om lukten. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #240 Del Skrevet 18. mars 2009 Så kjempesøte! Nå er jeg spent på hva du synes om lukten. Hehe De lukter egentlig ingenting, ikke vondt iallefall. Spørs om dine var for gamle eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå