Kihn Skrevet 23. februar 2009 #181 Del Skrevet 23. februar 2009 Grattis med snasen veske! Det er typisk at slike bud alltid kommer når det passer dårligst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #182 Del Skrevet 23. februar 2009 Det var ålreit gjort av selgeren Lekker veske Ja, jeg hadde ikke bedt om det en gang :gjeiper: Grattis med snasen veske! Det er typisk at slike bud alltid kommer når det passer dårligst Takk takk. Ja, når jeg tripper rundt med vaskesakene så ønsker jeg meg virkelig ikke besøk. Men det var liksom greit likevel når det var veska mi hun kom med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 24. februar 2009 #183 Del Skrevet 24. februar 2009 Så fin veske =) Kan tenke meg at den lukter deilig skinn! Har så lyst på Chanel-veske jeg og. Tror jeg sparer det til vi skal til Paris, når vi får råd om 10 år Det var jo ekstremt rask shipping? Synes du bestilte den i forrige uke bare, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 24. februar 2009 Så fin veske =) Kan tenke meg at den lukter deilig skinn! Har så lyst på Chanel-veske jeg og. Tror jeg sparer det til vi skal til Paris, når vi får råd om 10 år Det var jo ekstremt rask shipping? Synes du bestilte den i forrige uke bare, jeg? Ja, jeg budrunden var over forrige lørdag, så det gikk bra fort ja Den lukter deilig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 24. februar 2009 #185 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, jeg budrunden var over forrige lørdag, så det gikk bra fort ja Den lukter deilig ja Jeg elsker skinnlukt =) Kjøpte en Choe-veske i Sverige, den lukter himmelsk! Chanel neste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg elsker skinnlukt =) Kjøpte en Choe-veske i Sverige, den lukter himmelsk! Chanel neste Åhh, du må legge ut bilde av vesken ~~~~~~~~~~ Har fått litt post i dag også: * Bioré Nose strips, ca kr 35,- * Juicy Tubes Top Coat, ca kr 42,- * Tiara, kr 210,-. *Tigi Moisture Maniac shampoo, kr 105,- Har aldri prøvd denne før, bare andre sjampoer fra Tigi. Den lukter veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 24. februar 2009 #187 Del Skrevet 24. februar 2009 Åhh, du må legge ut bilde av vesken ~~~~~~~~~~ Har fått litt post i dag også: * Bioré Nose strips, ca kr 35,- * Juicy Tubes Top Coat, ca kr 42,- * Tiara, kr 210,-. *Tigi Moisture Maniac shampoo, kr 105,- Har aldri prøvd denne før, bare andre sjampoer fra Tigi. Den lukter veldig godt Jeg gjør det i kveld, tenker jeg =) Jeg og samboeren skal skru sammen IKEA-møbler i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 24. februar 2009 #188 Del Skrevet 24. februar 2009 Åå, gratulerer med fin Chanelveske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #189 Del Skrevet 25. februar 2009 I dag har jeg fulgt min mor til hudlegen. Hudlegen fant heldigvis ut hva som var feil, så da ble mamma så lykkelig og glad at det ble en liten shoppingspree Jeg fant: *Nye sko til jobb, kr 399,- Håper bare jeg klarer å gå så lenge med høye hæler. * Topp med lilla tulipaner fra HM, kr 198,- * Vest fra lindex kr 249,- Har aldri brukt vest før, så jeg tror denne må ligge fremme sånn at jeg kommer på den. Perfekt modell, uten noe ekstra krimskrams. * Kjole fra Lindex, kr 299,- Passe fin til hverdags tenker jeg, pluss at den kan styles opp med de rette accessoirene. * Kjede, Lindex, kr 50,- * Håstrikker kr 20,-, neglefil kr 20,- og kajal kr 20,- Og så ble det 7 hvite tulipaner fra Plantasjen. Prikken over i'en på dagens antrekk var jo selvfølgelig min nye Chanel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 26. februar 2009 #190 Del Skrevet 26. februar 2009 I dag har jeg fulgt min mor til hudlegen. Hudlegen fant heldigvis ut hva som var feil, så da ble mamma så lykkelig og glad at det ble en liten shoppingspree Jeg fant: *Nye sko til jobb, kr 399,- Håper bare jeg klarer å gå så lenge med høye hæler. * Topp med lilla tulipaner fra HM, kr 198,- * Vest fra lindex kr 249,- Har aldri brukt vest før, så jeg tror denne må ligge fremme sånn at jeg kommer på den. Perfekt modell, uten noe ekstra krimskrams. * Kjole fra Lindex, kr 299,- Passe fin til hverdags tenker jeg, pluss at den kan styles opp med de rette accessoirene. * Kjede, Lindex, kr 50,- * Håstrikker kr 20,-, neglefil kr 20,- og kajal kr 20,- Og så ble det 7 hvite tulipaner fra Plantasjen. Prikken over i'en på dagens antrekk var jo selvfølgelig min nye Chanel Så masse fint du har kjøpt =) Jeg likte skoene kjempegodt, de var dritsøte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #191 Del Skrevet 26. februar 2009 Så masse fint du har kjøpt =) Jeg likte skoene kjempegodt, de var dritsøte Jøsses, så tidlig du er oppe da Takk=) De virker behagelige å gå med også, merker liksom ikke så godt at det er hel der. Men nå har ikke jeg trippet rundt i de så lenge om gangen da, så vi får se hva jeg tåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 26. februar 2009 #192 Del Skrevet 26. februar 2009 Jøsses, så tidlig du er oppe da Takk=) De virker behagelige å gå med også, merker liksom ikke så godt at det er hel der. Men nå har ikke jeg trippet rundt i de så lenge om gangen da, så vi får se hva jeg tåler. Våknet klokka 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #193 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har fått litt post i dag også. *Prison Break sesong 1 på dvd. Jeg har allerede sesong 2, så da måtte jeg jo ha sesong 1 også. * Korsett. Lurer på om jeg skal gi dette til søsteren min siden jeg har 3 ganske like fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 26. februar 2009 #194 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har fått litt post i dag også. *Prison Break sesong 1 på dvd. Jeg har allerede sesong 2, så da måtte jeg jo ha sesong 1 også. * Korsett. Lurer på om jeg skal gi dette til søsteren min siden jeg har 3 ganske like fra før. Hjelp, du shopper mye! Hehe Jeg har innført shoppestopp i noen uker nå; like greit, da jeg ikke kan gå ut enda heller. Litt redd for å bli fristet på eBay eller noe, men .. Skal klare det! Dette blir noen rare uker, røykeslutt og shoppeslutt. Håper det er verdt det! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 26. februar 2009 Det som detter ned i postkassen min nå for tiden er jo ting jeg har kjøpt på ebay Jeg har vel snart fått alt jeg har kjøpt nå tror jeg. Og så har jeg vært flink jente og bare lagt igjen feedback uten å legge igjen bud på noe. Jeg er nesten nødt til å ha shoppestopp i mars. Da har jeg ikke lov til å kjøpe noe (uten om mat) så lenge det ikke er absolutt nødvendig. Kommer nok til å komme opp med masse gode (les: dårlige) unnskyldninger til å shoppe litt allikevel :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 26. februar 2009 #196 Del Skrevet 26. februar 2009 Det som detter ned i postkassen min nå for tiden er jo ting jeg har kjøpt på ebay Jeg har vel snart fått alt jeg har kjøpt nå tror jeg. Og så har jeg vært flink jente og bare lagt igjen feedback uten å legge igjen bud på noe. Jeg er nesten nødt til å ha shoppestopp i mars. Da har jeg ikke lov til å kjøpe noe (uten om mat) så lenge det ikke er absolutt nødvendig. Kommer nok til å komme opp med masse gode (les: dårlige) unnskyldninger til å shoppe litt allikevel :gjeiper: Vi får støtte hverandre, for dette blir ikke lett! ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 26. februar 2009 Jaaa, jeg tenger nok mye støtte Jeg får benytte meg av andre måter å være sosial på i stedet for å dra på shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 26. februar 2009 #198 Del Skrevet 26. februar 2009 Hehe Jeg gleder meg til å kjøpe klær (noe jeg alltid har hatet). Nå blir de kanskje fine på! =) Ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 1. mars 2009 I dag starter shoppestoppen min Jeg har bare lov til å kjøpe mat, muligens noen friske blomster. Mangler fortsatt noen varer som var bestilt og betalt i februar da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. mars 2009 #200 Del Skrevet 1. mars 2009 Lykke til med shoppestoppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå