jolie Skrevet 7. januar 2009 #21 Skrevet 7. januar 2009 Tråden er delt. Resten av innleggene finner dere her. -jolie (mod)
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #22 Skrevet 14. januar 2009 Ingen big deal nei... Andre mennesker synes dette er en ganske big deal. Det har aldri hendt her at jeg eller mannen har blitt så kåte mens vi holder på med barna at vi bare MÅ ha oss. Jeg synes faktisk det er rystende... Enig, det går vel an å vente?
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2009 #23 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har mye jeg gjerne skulle sagt i denne tråden. Men jeg orker ikke å legge engasjement i dette, for jeg regner med tråden kommer til å bli stengt eller slettet snart.
DAJMI Skrevet 14. januar 2009 #24 Skrevet 14. januar 2009 jeg tror ikke spedbarn tar skade av å ligge i sprinkelsengen sin mens foreldrene elsker i sin seng. jeg ville ikke hatt sex med barnet krabbene/gående rundt senga, liggende i senga eller mens jeg amment. typen fikk bare vente til jeg var amment ferdig eller til jeg fikk putta ungen i sprinkelsenga. når det begynner å bli et "issue" om ungen er våken eller ikke så er det på tide at ungen får sitt eget rom!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #26 Skrevet 15. januar 2009 Vi har hatt sex mange ganger med babyen til stede. I begynnelsen var det den eneste måren vi i det hele tatt kunne ha sex på, da babyen måtte være sammen med oss hele tiden. Har til og med hatt sex mens jeg har ammet Tror det tar en stund før de skjønner at det er noe som skjer...To år kanskje? :klø: Dette synes jeg var veldig grovt, og ikke noe å le av. Jeg kritiserer ikke deg som person altså, men jeg vil gjerne få si at en slik sammenblanding av roller synes jeg er under enhver kritikk. Jeg synes dere skulle ha ventet med å ha sex til du var ferdig med å amme. Man finner alltids tid og anledning, vet du, alle barn sovner iblant
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2009 #27 Skrevet 15. januar 2009 Det falt ut en setning her: Du skriver at babyen måtte være sammen med dere hele tiden. Det høres koselig ut, men det finnes jo ingen babiser som må ha kroppskontakt hele tiden. Så man klarer uten problem å finne tidspunkt å ha sex hvor barnet ikke ligger og sutter på puppen
Gjest angelou ii Skrevet 15. januar 2009 #28 Skrevet 15. januar 2009 Kjenner jeg nesten blir uvel av tankern på sex og amme samtidig.... Babyen tar vel ikke skade av det, det er ikke det, men......isj. Den nærheten jeg delte med sønnen min når jeg ammet han passer slett ikke sammen med den nærheten jeg har med kjæresten min når vi har oss. Sex med sovende baby i rommet er ikke noe problem, våken baby = ikke tale om... Det synes jeg er ekkelt.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2009 #29 Skrevet 17. januar 2009 Kjenner jeg nesten blir uvel av tankern på sex og amme samtidig....Sex med sovende baby i rommet er ikke noe problem, våken baby = ikke tale om... Det synes jeg er ekkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå