Gå til innhold

Sex og barn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_mamma_*
Skrevet

Min samboer og jeg hadde sex i dag da vi våkna, mens vår sønn på 15 mnd tusla rundt på gulvet på soverommet. Mannen lå oppå meg, med dyna øverst og vi verken stønna eller lagde lyd på noe vis. Vi har gjort det et par ganger før, mens lillemann pusler med sitt nede på gulvet.

Men, i dag begynte jeg å tenke på at han kanskje oppfatter hva vi holder på med, og at det på et vis blir litt feil å ha sex med han i samme rom? Noen andre som gjør evt ikke gjør det? Syns dere det er feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra min sønn klarte å sitte selv har jeg ikke klart å gjøre det. Det blir "feil" for meg at han skal sitte og se på mens vi har sex. (Selv om han sikkert ikke ser så mye og ikke skjønner hva som foregår)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg klarer ikke engang og ha sex med hunden i samme rom så jeg hadde nok ikke fått det til om dattra mi var der heller.

Skrevet

Tviler på at en på 15 mnd oppfatter hva som foregår, så det tror jeg dere kan ta med ro en stund til.

Skrevet

Vi har hatt sex mange ganger med babyen til stede. I begynnelsen var det den eneste måren vi i det hele tatt kunne ha sex på, da babyen måtte være sammen med oss hele tiden. Har til og med hatt sex mens jeg har ammet :fnise: Tror det tar en stund før de skjønner at det er noe som skjer...To år kanskje? :klø:

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Vi har hatt sex mange ganger med babyen til stede. I begynnelsen var det den eneste måren vi i det hele tatt kunne ha sex på, da babyen måtte være sammen med oss hele tiden. Har til og med hatt sex mens jeg har ammet :fnise: Tror det tar en stund før de skjønner at det er noe som skjer...To år kanskje? :klø:

Sikkert ikke noe farlig, men ikke la barnet få vite dette når det blir større :ler:

Skrevet
Sikkert ikke noe farlig, men ikke la barnet få vite dette når det blir større :ler:

Hehe, jeg som hadde tenkt å fortelle ham det når han blir tenåring! :ironi:

:ler:

Skrevet

Og jeg klarer ikke å se humoren i dette, for jeg syns faktisk bare det var ekkelt.

Og jeg hadde hatt problemer med å ha sex med ett barn som tuslet rundt i rommet, men ikke med ett sovende barn i rommet.

Skrevet

Kanskje på tide med eget rom til barnet? Men han har neppe tatt skade av å muligens ha sett hva dere har holdt på med.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde klart å ha sex med barna i samme rom nei, løsningen er rett å slett at de små har ligget på egne rom fra dag 1. Funker fint for oss.

Det er jo begrenset hva barna skjønner når dem er så små, men har vært borti unger på rundt året som har apa etter bevegelser og lyder.. Gjør jo ingenting, men kan bli litt pinlig. :gjeiper:

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Er vel bedre at barn får se at barna får se at foreldrene er glade i hverandre enn at dem får se det motsatte

Trur ikke store barn heller hadde tatt skade om døra hadde vært på gløtt mens foreldre hadde sex. I dag vet jo barn hva sex er i tidlig alder og ser dyr har sex. Sex er jo en naturlig del av mennesket så hvorfor må det være så tabu??

Skrevet
Trur ikke store barn heller hadde tatt skade om døra hadde vært på gløtt mens foreldre hadde sex. I dag vet jo barn hva sex er i tidlig alder og ser dyr har sex. Sex er jo en naturlig del av mennesket så hvorfor må det være så tabu??

Vel, det er ikke normalt at barn er involvert i foreldrenes sexliv. Når dette er sagt tror jeg ikke små barn tar skade av at foreldrene har sex mens de er i samme rom.

Skrevet
Min samboer og jeg hadde sex i dag da vi våkna, mens vår sønn på 15 mnd tusla rundt på gulvet på soverommet. Mannen lå oppå meg, med dyna øverst og vi verken stønna eller lagde lyd på noe vis. Vi har gjort det et par ganger før, mens lillemann pusler med sitt nede på gulvet.

Men, i dag begynte jeg å tenke på at han kanskje oppfatter hva vi holder på med, og at det på et vis blir litt feil å ha sex med han i samme rom? Noen andre som gjør evt ikke gjør det? Syns dere det er feil?

Vi bør kansje tenke på før i tiden da familier bodde på et rom og kjøkken? disse barna er voksen nå,men går de rundt skadet?

Eller andre kulturer der storfamilier bor i et og samme rom.

Skrevet

Har hatt sex mange ganger med barnet på samme rom. Lyset har vært av, og vi har vært så stille vi bare kan, så det har gått fint.

Etter hvert har hun fått eget rom, men da vi var på overnatting hos familien min måtte vi ligge på samme rom igjen, og da våkna hun om natta til det vi trodde var lydløs sex og utbrøt: "Mamma lei seg?" Så etter det er det brått slutt på den praksisen :rodme::lol:

Skrevet

Hadde nok ikke greidd å gjøre noe med babyen krypende på gulvet. Selv om han sikkert ikke hadde skjønt noe uansett, hadde jeg måtte vært sikker på at han sov (uansett om det var i sengen på rommet vårt som baby, eller på eget rom nå når han er 8).

Skrevet

Jeg ville aldri klart å ha sex mens et barn så på, uansett hvor gammelt det var. Det er både galt og ekkelt.

Gjest Gjest_titti_*
Skrevet

Det er klart at en barn uansett alder ikke skal være delaktig i foreldrenes sexliv!

Men en baby eller et lite barn har jo ikke vondt av å se at foreldrene er gode mot hverandre. Om man også sniker seg til en diskret liten hyrdestund under dyna mens barnet er sover eller er opptatt med sitt ser jeg ikke noe problem med. Ofte er dette kanskje den eneste sjansen man får i løpet av dagen...

Skrevet

At en baby er til stede mens foreldrene har sex, betyr jo ikke at h*n er delaktig...

Skrevet

Det har skjedd at det har vært et barn i sengen vår mens jeg og mannen har lagt i skje og så blir han kåt og så blir det sex. Jeg synes ikke det er det helt store,for jeg har alltid et øye med på barnet,om det våkner,snur seg etc. Da blir jeg ikke helt med på "leken". Men min mann ser jo ikke barnet,siden han ligger bak meg og derfor er han i et helt annet modus.

Jeg driter i hva andre måtte mene om det. Det har til og med skjedd en gang at jeg ammet mens mannen "snek" seg innpå bakfra. Det var litt ugreit,siden det to roller som ble veldig blandet. Så det var en engangsgreie. Klart mannen kunne ha ventet,klart jeg kunne sagt nei. Men det ble som det ble og det er ingen big deal og barnet lever i beste velgående. :jepp:

Skrevet
Det har skjedd at det har vært et barn i sengen vår mens jeg og mannen har lagt i skje og så blir han kåt og så blir det sex. Jeg synes ikke det er det helt store,for jeg har alltid et øye med på barnet,om det våkner,snur seg etc. Da blir jeg ikke helt med på "leken". Men min mann ser jo ikke barnet,siden han ligger bak meg og derfor er han i et helt annet modus.

Jeg driter i hva andre måtte mene om det. Det har til og med skjedd en gang at jeg ammet mens mannen "snek" seg innpå bakfra. Det var litt ugreit,siden det to roller som ble veldig blandet. Så det var en engangsgreie. Klart mannen kunne ha ventet,klart jeg kunne sagt nei. Men det ble som det ble og det er ingen big deal og barnet lever i beste velgående. :jepp:

Ingen big deal nei... Andre mennesker synes dette er en ganske big deal.

Det har aldri hendt her at jeg eller mannen har blitt så kåte mens vi holder på med barna at vi bare MÅ ha oss. Jeg synes faktisk det er rystende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...