Gjest lillebie utlogget. Skrevet 7. januar 2009 #21 Skrevet 7. januar 2009 Burde ikke dette likevel vært anmeldt til politiet, som i neste omgang involverer barnevernet (da hun er under kriminell lavalder)? Det er tross alt et alvorlig lovbrudd som har funnet sted. Hærrejesus.. Få deg et liv!
camilla* Skrevet 7. januar 2009 #22 Skrevet 7. januar 2009 Burde ikke dette likevel vært anmeldt til politiet, som i neste omgang involverer barnevernet (da hun er under kriminell lavalder)? Det er tross alt et alvorlig lovbrudd som har funnet sted. ro deg ned du..
La Guapa Skrevet 7. januar 2009 #23 Skrevet 7. januar 2009 flott at det ordnet seg.....er glad på dine vegne.
Gjest En lesende gjest Skrevet 8. januar 2009 #24 Skrevet 8. januar 2009 Flott løsning! Når det gjelder barn som har delt samvær syns jeg alltid man skal involvere den andre forelderen, uansett hva den forelderen man bor med syns. Man skal være svært sikker før man gjør noe slikt, men det vil jeg anta folk er før de går til et slikt skritt. Her viste det seg at det var biomor som gjorde livet vanskelig for oss ved å ikke si ifra da stjelingen begynte hjemme hos henne. Vi trodde det var snakk om 2 enkeltstående episoder her, der vi visste hvor mye penger stesønn hadde og plutselig hadde han mer, samtidig med at vi visste det var penger borte. Vi ga ham sjangsen til å legge pengene frem ved å si "jeg håper vi finner pengene i en skuff her et sted, ellers blir det ikke middagsmat til uken" Faren fant restene av pengene i sønnens bagasje, og likevel ville ikke gutten innrømme tyveriet... Til slutt sa han at det var han, tross alt. Enda en gang, da forsvant ting ut av farens lomme. Hadde vi visst at dette har skjedd i lengre tid hjemme hos moren ville vår reaksjon vært en helt annen. Det er viktig at foreldre som deler et barn over 2 hjem samarbeider, deler mistanker og oppdaterer hverandre. Like viktig som å dele beskjeder og gode nyheter!
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2009 #25 Skrevet 8. januar 2009 Så utrolig flott at dette løste seg! Må være vanskelig å stå midt oppe i noe slikt. Nå syns jeg at du skal la det gå litt tid og at hun skal betale tilbake med arbeid som du sier. Så tror jeg det ville vært lurt å fortelle henne at dere begynner på scratch når det gjelder tillit slik at dere kan bli nær hverandre igjen. Det er lett å gli litt bort fra en stemor når man har dårlig samvittighet og ikke helt vet hva man skal gjøre med det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå