lille_lam Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Hei, Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en slik sølvhånd til oppbevaring av ringer og slikt? Jeg kjøpte en på Kremmerhuset på Aker Brygge, men den ble dessverre ødelagt. Har ringt Kremmerhuset på Akrer Brygge, Stovner Senter og på Byporten, men de er utsolgt der. Er det noen som har sett de noen andre steder? Håper virkelig noen vet om disse da jeg veldig gjerne vil ha en sånn.. På forhånd takk
lille_lam Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg legger ved et bilde av den.. Inlägget ändrat med hänvisning till Copyright, se reglerne /Furstina (mod) Endret 3. januar 2009 av Furstina
:-) anna Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 Vet det er Kremmerhuset på Jessheim Storsenter. Kanskje du kan ringe dit?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Om du ikke finner så har Åhlens et lite smykke-tre som er ganske pent.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #5 Skrevet 4. januar 2009 Glassmagasinet og Kitchen selger et smykketre fra hmm.. hva heter det merket igjen.. MENU eller noe sånt. Veldig lekkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå