Gå til innhold

Luftslottet

Salander

Anbefalte innlegg

Velkommen! :lete:

Jeg har faktisk hengt rundt her på KG i flere år, men har aldri skrevet noe særlig! Denne boken skal handle om stort og smått i min hverdag..

Jeg er snart 23 år, bosatt i en særdeles forblåst landsdel og utdannet lærer om halvannet år! Videre er jeg forlovet på tredje året, og er gressenke om dagene.. Han jobber på en annen kant av landet, for en periode.. Trenger vel ikke å nevne at det er en kjedelig situasjon! Videre jobber jeg 80% som lærer ved siden av fulltidsstudier (via nett), så jeg har nok å henge fingrene i..

Nicket mitt kommer av at jeg er fullstendig opphengt i millenium-trilogien til Stieg Larsson.. Anbefales på det varmeste for de som ikke har lest dem! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er en vannvittig deilig ferie snart ved veis ende.. Den har gått utrolig fort, hvilket ikke er helt nytt! På mandag er det på an igjen med skole og jobb.. På en måte er det litt godt å komme tilbake til hverdagen også, selv om man kjapt lengter etter neste avbrekk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er en vannvittig deilig ferie snart ved veis ende.. Den har gått utrolig fort, hvilket ikke er helt nytt! På mandag er det på an igjen med skole og jobb.. På en måte er det litt godt å komme tilbake til hverdagen også, selv om man kjapt lengter etter neste avbrekk :jepp:

Gratulerer med dagbok! Eg elsker Mileniumbøkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer med dagbok! :blomst:

Hilsen ei som og likte Milleniumtrilogien veldig godt og gleder seg som en unge til den første filmen. :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Frk edderkopp! Koslig at du tok turen innom :)

Jeg tror nok at det er mange av oss som digger de bøkene! Jeg er iallefall frelst :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer med dagbok! :blomst:

Hilsen ei som og likte Milleniumtrilogien veldig godt og gleder seg som en unge til den første filmen. :skya:

Takk for gratulasjon Skya, koslig at du kom innom! Jeg gleder meg også egentlig veldig til filmen, men er litt bekymret også for at det skal ødelegge litt av de forestillingene jeg har.. Det skjedde nemlig med Berlinerpoplene.. Ble såå skuffa! Det var ikke sånn det skulle være :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Jeg så bare 10 minutter av Berlinerpoplene jeg. Maktet rett og slett ikke mer. Var nemlig mye bedre i hodet mitt.

Må si jeg er spent på hun som skal spille Salander jeg da. Synes liksom hun er for pen og "glætt". Men de klarer kanskje å sminke henne litt unett og guttete. Blir spennende å se iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg så bare 10 minutter av Berlinerpoplene jeg. Maktet rett og slett ikke mer. Var nemlig mye bedre i hodet mitt.

Må si jeg er spent på hun som skal spille Salander jeg da. Synes liksom hun er for pen og "glætt". Men de klarer kanskje å sminke henne litt unett og guttete. Blir spennende å se iallefall.

Bra det ikke var bare meg som hadde helt andre bilder i hodet :ler:

Salander blir den viktigste.. Det sykeste er at jeg føler nesten at jeg kjenner henne :lur: Rart med det.. Skjønner hva du mener med pen og "glætt", det skal jo Lisbeth ikke være.. Hun skal være guttete og gi fullstendig f.. i hvordan hun kler seg.. For meg fremstod hun som utrolig sympatisk, selv om hun ikke alltid var det, og jeg var på en måte på hennes "lag" gjennom alle tre bøkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi halvveis i første arbeidsuke etter juleferien, og jeg er ekstremt trøtt!! Har sovet altfor mye i jula merker jeg.. Men kjekt var det å se alle elevene igjen :)

Aner ennå ikke når skolen starter, men regner med det er rett rundt hjørnet.. Har jo pensumliste da, så det er vel bare å sette igang med lesingen! Spørs om jeg kommer meg så langt, jeg får tenke på det :ler:

Det snør så utrolig vakkert her idag! Tror det har kommet 10-15 cm i løpet av natta! Kjempedeilig :) Jeg elsker snø, men hater slaps og is, fin balansegang det der.. Heldigvis elsker hunden min også snø, så i disse dager blir det lange turer på oss! Hun går ikke over dørstokken når det regner, så da er det litt vanskelig å få komt seg på tur! Skikkelig primadonna :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...