Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Ferdig med forkjølelsen eller influensaen, men hosten blir jeg nok ikke kvitt før om en uke eller 4. Så, her bevepner jeg meg med pastiller. Gul repsils ser ut til å virke litt, blå er bedre, doc inneholder mye merkelig jeg helst ikke spiser, flere tips? Honningkamfer var heller ikke så verst. Helst vegan, men jeg godtar honning. Ikke kunstig søtning og andre tvilsomme tilsetningsstoffer. Alle tips tas i mot med takk
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 Gå på apoteket og spør etter Fribol urtepastiller
Sofie1 Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 Gå på apoteket og spør etter Fribol urtepastiller Støtter opp om den - de er veldig bra!
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Ser de inneholder sucralose... Men nå begynner jeg bli såpass desperat her at jeg kan ende opp med å gi pokker til slutt (har klart å hoste på meg vondt i eggstokkene av alle steder ) Og det sukkeret som ofte er i halspastiller er heller ikke bra. Det mer eller mindre "mater" hva det nå er som ligger og ulmer i meg, så jeg blir dårligere på sikt. Så, Fibrol ser ut til å bli neste prosjekt, om jeg nå kommer meg på et apotek
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 Fishermans Friend er det eneste som hjelper meg, alt det andre er bare fjas :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2009 #6 Skrevet 4. januar 2009 Fishermans Friend er det eneste som hjelper meg, alt det andre er bare fjas :gjeiper: Har du faktisk prøvd Fribol, da?
Sofie1 Skrevet 4. januar 2009 #7 Skrevet 4. januar 2009 Har du faktisk prøvd Fribol, da? Fribol er bare knallbra! Det er det eneste som fungerer for meg.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. januar 2009 #8 Skrevet 4. januar 2009 Jeg synes Doc hjelper veldig jeg :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå