Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2

Idnar

Anbefalte innlegg

Ja. For når R jobber seint legger han seg i 3-5 tiden og står opp i 2 tiden på dagen. Jeg er stygt redd for at min døgnrytme blir sånn og, for jeg pleier jo å sitte oppe å vente på han når jeg ikke skal på jobb dagen etter (og avogtil når jeg skal på jobb og.. :sjenert: ) Det er deilig å legge seg samtidig og ligge og snakke (og kanskje litt hanky panky :lur: Hvis du skjønner :fnise: )

Kjenner til det der med å bli sliten i munnen av chips og allslags styggedommer som skal henge fast i tennene! :fnise:

Kan anbefale disse på det sterkeste!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Oj, de har jaggu nettbutikk på clas ohlson :D Vet du om de sender regningen i posten eller må man betale med engang? Og hva het det der greiene som man kan ta av lyset med os sånt? Den der fjernkontrollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har den 3 pk en som står der til 229kr. Funker helt supert!! Latskapen lenge leve!!! :ironi:

Om man må betale det med en gang er jeg litt usikker på!

Men som sagt, de tannpirkerene er kjempego, asså! ;) Du kan jo ta bussen opp på lagunen og handle på klas olsen! På obsen denne uken har de mye bra på tilbud! ;) Tilogmed Paiform til en tier! Og det trenger jo du skom skal lage til sussebassen din!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glodde litt mer på Klas Olsen...

Handle på Internett

Betal med kort eller mot postoppkrav. Vi sender med Posten eller DHL.

Så du kan betale med en gang, og du kan betale når du henter tingene på posten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guuuu no har eg gått meg en skikkeli tur!!! :)

Jeg gikk ca 2 minutter bort i veien her. Smal vei, så jeg er ikke gla i å gå langs med der! De skal heldigvis utbedre veien her snart. Det blir skikkelig bra! :) Pr i dag er det faktisk ganske så skummelt å gå langs med veien her!

Derfor er jeg veldig glad for at turmulighetene finnes, bare man er villig til å gå i marken. Det gjorde jeg i dag. Gikk et godt stykke en sti som jeg har gått et par ganger før. Ganske fint der :) Så kom jeg til et sted der jeg fra før har gått gjennom en liten skog og kommet ut en vei nedi her. Altså en rundtur.

I dag gikk jeg motsatt vei! Fant en kjerrevei som jeg gikk langsmed til jeg kom til noen nedlagte gartnerier (litt som spøkelseshus som man ser på film :fnise: ) Så fulgte jeg veien ut i hovedveien igjen. Hadde null peiling på hvor jeg var! Men plutselig var jeg egentlig ganske nermt huset vårt! :) Så da fulgte jeg hovedveien.

Når jeg nesten var hjemme, såg jeg en vei som jeg egentlig trodde var en parkeringsplass. Gikk innover der, så kom jeg til sjøen her! Var egentlig ganske fint der! Så satt jeg å så utover sjøen en god stund. Kjempeherlig! :jepp: Såg på masse fisker som hoppet. :) Sjøen kokte nesten! :)

På veien hjem trakket jeg nedi et sted jeg trodde man kunne gå, men så seg jeg nedi!!! I allefall til midten av leggen! :ler: Litt banning og steiking og litt basketak for å komme meg utav igjen gikk med, men jeg kom meg utav med æren i behold, asså :sjenert: ingen som så meg :fnise:

Så gikk jeg en annen vei enn den jeg kom ifra og kom ut rett borti veien her!!! :fnise: Skikkelig oppdagelsesferd altså!!! :fnise:

Tror det var litt rotete skrevet dette her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig tur :jepp: Får du med deg samboeren noen ganger eller? Min nekter å være med på tur :sukk: Skulle hatt en liten bissevovv jeg :sjenert:

Så kjedelig å tråkke gjennom!! Godt ingen så deg da :fnise: :fnise:

:kose:

(Hvor er det blitt av Titten vår :sukk::lete: :lete: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titt har fulgt i dine fotspor og slettet seg! :sukk: Hun er høyt elsket og dypt savnet! :fnise:

Jeg har ingen problemer med å få med meg R på tur! Ofte er det han som må mase på meg :sjenert: Jeg er litt sånn periodegåer. Går mye når jeg får det for meg og sliter stort over dørstokkmilen andre dager! :fnise:

Egentlig liker jeg best å gå aleine! Da kan jeg ha musikk på øret og gå i mitt eget tempo. Jeg går en del fortere når jeg går aleine!

Hadde vært fint å ha en turkamerat i form av en hund, ja! :hund: Vi har jo snakket om det en stund nå. Begge har lyst på. Vi skal ha oss en, men skal pusse opp litt først. Litt greit å slippe å ha en hund som går oppi alt støvet og sånn. :)

Vi (jeg) har lyst på en sånn :) R har bare med å være enig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Ville bare stikke innom og si hei til deg også her. :goodbye:

Men har titttitten sletta seg?

Har sett henne i mange tråder og bøker her, hvor ble hun av da?

Ha en fortsatt fin dag, Idnar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps! :sukk: Titt er bortevekk! Ganske trist. Får jo bare håpe at hun finner ut av det og kommer tilbake her til oss snart! :) Hun har lovet det, så får hun bare ta tiden litt til hjelp. :) Titt: Hvis du leser dette: Vi savner deg! :kose:

Beola: :velkommen: her!!! :) Kjempekoselig at folk stikker innom! :nigo: og at de forsetter med det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du snakket med Titten og ikke jeg :sur: :sur: :sukk:

Den hunderasen er vel ganske sjelden, Idnar? Jeg datet en som hadde en slik en gang :fnise: Veldig søt! Hunden altså :ler: Gutten var det verre med, han dumpa meg etter 1 mnd :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdatering om ting og tang:

For tiden kjeder jeg meg skikkelig!

På jobben er jeg så lite motivert til å gjøre noe som helst. Har jobben ut neste uke, så kommer finanskrisen å tar meg også! :sur: Håper på en samtale med Adecco i løpet av en av dagene (i morgen, kankje?) Har ikke fått noen svar på noen av jobbene jeg har søkt på heller. Søkte tidelig og søknadsfristen har ennå ikke gått ut (ser et lite håp i hengende snøre :fnise: )

Får jeg jobb via Adecco, må jeg skifte avdeling der (er nå i finans og må over til kontorpersonell) jeg vil da gå en god del ned i lønn, men det blir uansett bedre enn å gå hjemme å vente på bedre tider ;)

Hjemme er jeg skikkelig rastløs! Kjeder meg sikkkelig. Såpass "gale" er det at jeg har begynt å se på paradis hotell!!! :ler: Det er SÅ ikke meg, men så sitter jeg her, da, klistret forran skjermen og ser på! :sjenert: Men jeg gidder ikke å engasjere meg like mye som mange andre! Jeg synes det er ganske så fasinerende å se hvor engasjert enkelte er! På facebook er det kun ph det er snakk om og litt av noen diskusjoner!! :fnise: Bare så jeg har sagt det: Jeg deltar ikke i noen av diskusjonene og dette er det eneste jeg noen gang har nevnt for noen ang. saken :fnise:

Ellers så er jeg blitt superforkjølet! Tett i "pappen" nesen og øyne renner og bihulene verker som bare pokker! Jeg som trodde at jeg hadde kommet meg etter halsinfeksjonen. :grine: Får bare håpe på mirakler og at i morgen så er alt vekk :)

I morgen har R fri (skal jobbe helg) så vi skal kose oss skikkelig ;) Det blir nok ukens høydepunkt! :fnise:

Nå sitter jeg å venter på at mamma skal ringe meg. Vi skal reise på skikkelig familiferie allesammen. Dvs. Mamma, pappa, min bror og konen hans og ikke minst meg og R :) Vi skal til Rhodos nå i juni. Snakket med mamma i ste og satt her å skulle betale gildet, men så sa hun at hun skulle skjekke ut om hvis de betaler for oss, så får vi reiseforsikring på kortet! Det hadde jo ikke skadet! ;) Håper hun ringer snart, sånn at jeg kan hoppe i loppikken tidelig i kveld :)

Hotellet vi skal bo på. Er kjempespent på hvordan det skal gå! Både i forhold til maten (allinklusive..langt ifra det beste valget for en med cøliaki, men det ble bare sånn) og i forhold til at vi skal tilbringe 14 dager sammen! Heldigvis har vi blitt enig om at vi ikke må tilbringe all tiden sammen, men at man kan gjøre som man vil. Men at vi sikkert skal på noen utflukter sammen. Det blir første gang på Rhodos for mamma og pappa. For min bror blir det 4 gangen, for damen hans blir det 2 gangen, for R blir det 2 gangen og for meg 4 gangen.

Når jeg var 18 og min bror var 20 reiste vi sammen til Rhodos! Det var kjempekos! Bortimot den beste ferien jeg har hatt i allefall! :) Vi fant på massse tøys den gangen. Håper det blir like vellykket denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du snakket med Titten og ikke jeg :sur: :sur: :sukk:

Den hunderasen er vel ganske sjelden, Idnar? Jeg datet en som hadde en slik en gang :fnise: Veldig søt! Hunden altså :ler: Gutten var det verre med, han dumpa meg etter 1 mnd :dåne:

Ja, hunden er kjempesøt! Har sotte å lest masse om den i dag. Hadde ikke fått med meg før at den er visst en skikkelig røyter.. :overrasket: Vi får se hva som skjer! :) Dumme gutten som dumpa deg!!! Sånne mannfolk fortjener ikke sånne superjenter som du :kose:

Titt sendte pm før hun slettet seg. Ellers har jeg ikke fått noe svar på fb og har ikke sett noen livstegn til henne! Hun trenge vel litt tid på seg før hun er back in bissniss ;) Hun sa i allefall at hun skulle komme tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdateringer fra i går:

Har hatt en hyggelig samtale med sansynligvis min nye Adeccodame. Det virket positivt, men nå er det vare å vente og se ;)

Det var ikke skjedd mirakler i løpet av natten, så jeg er forsatt forkjølet. Fy fan for noe dritt!!! :sur: Så det blir nok til at jeg går hjem om en liten stund fra jobben. Må bare vente til det går buss (skjer ikke så altfor ofte) :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det ordner seg for deg! :jepp:

Her er en kur mot forkjølelse:

Var opp et glass appelsinjuice (i micro f.eks.)

Ha i en ss honning og en god klype finmalt pepper.

Drikk opp!

Dette har hjulpet meg i alle fall.

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg skulle aldri ha drukket den forkjølelses drinken der :ler: Da svelger jeg heller et par båter med hvitløk :P Jeg har heldigvis ikke blitt skikkelig forkjøla enda, håper jeg slipper unne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den drikken er bedre enn den høres ut. :sjenert:

Bruker ca. en spiseskje honning til i et stort (kaffelatte)glass. Kan sikkert ta litt mindre en ss honning i... Pepperen rensker opp i halsen og har god effekt. (ikke la juicen koke.) :)

Lager alltid denne når Gubben er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips!! :klem:

I går låg jeg strak ut på sofan og følte meg skikkelig elendig. Aleine hele pokkers kvelden! R stakk ut en tur ca i 6 tiden og kom ikke hjem før langt på natt! :fy_fy: Burde :slår: han! HARDT!!!

Men i dag har jeg vært myemye bedre! :) Har hatt en skikkelig fin dag i :sol: . Vi har å kjøpte kantstein til hagen og har ryddet masse i bedet. Det begynner å bli ganske så fint nå! :hoppe: Var fint fra før av, men nå blir det såååå mye finere!!! :jepp: Naboen kom bort for å skryte litt tilog med :fnise:

R er på jobb i kveld og jeg tilbringer min kveld her på sofan til mamma og pappa. Planen er å bli dullet med i hele kveld! Det er noe av det beste jeg vet! :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...