Gjest TittTitt Skrevet 8. april 2009 #661 Del Skrevet 8. april 2009 Tuller du?!? Har jobben gjort narr av deg? AV MIN IDNAR?!?!?!? Fy flate asså!!!!!!!!! :forbanna: DET gjør man bare ikke!!!! God jenten du! Jeg VET du gjør en super jobb, er bare de gamle hurpene som er mesunnelig for at du er så ung, sprek og pen. For det er ikke de! HAH! Sååå gøy med skikkelig oppussing da Du må ta bilder og vise Blir nok kjempe fine, og de flisene så virkelig fænsi-smænsi ut Har dere planer i påsken da? Jeg skulle glat ha holdt meg hjemme også, men kan ikke det, da blir det et helvete på jobb. Selvom jeg har sovet 4 timer tilsammen de 2 siste dagene, så må jeg på jobb. Vettu, jeg har en pasient som gar litt problemer med de herre potetskrellerene. Hun vil ha en gammel en, for de er best. Men siden er er vanskelig å få tak i det, så måtte hun få en nyere. Så jeg kjøpte til hun på kiwi. Hun ble kjempe gla... MEN, gjett ka jeg fant i tønsberg da? En gammel potetskreller Så den kjøpte jeg til hun. Hun ble driiiiiiiiiit gla og sa "tenk at du husket det" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 9. april 2009 Forfatter #662 Del Skrevet 9. april 2009 Det straffer seg å skulke jobben! I går fikk jeg så ont i halsen at jeg ikke klarte å svelde noe. Fikk ikke i meg verken mat eller drikke. Lå bare på sofaen å sov. Ble lite søvn i natt, så jeg gikk på legevakten. Så for meg en laaang ventetid der. Når jeg sto i kassen klarte jeg nesten ikke å snakke, for eg va så tjukk i halsen. Så midt mens jeg sto der begynte jeg å grine Damen spurte hvorfor jeg gren og egentlig så visste jeg ikke, men jeg sa at jeg var redd. Kom ikke på noe bedre å si. Så den som fikk komme rett til hos lege, med en gang, forbi køen på minst 40 andre (uten å overdrive) det var meg Var ute igjen på under ti min! Har en kraftig halsbetennelse og hovene kjertler i halsen. Kjørte rett på apoteket og fikk medusinen min, så nå venter jeg på bedre tider! Har tilogmed fått litt mat i kroppen! Så min plan for påsken er å bli frisk! Og R skal jobbe hver kveld (fra 8 til 2), så vi kommer oss ingen sted. Planen var jo å pusse opp litt, men vi fikk ikke tak i noen av flisene vi skulle ha, så det må vente. Du er ganske så snill og søt, Titt! Tviler på at det er så mangen som bryr seg om pasientene sine på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. april 2009 #663 Del Skrevet 9. april 2009 Åneeei så kjipt Herregud så uheldig du var da!!! Æsj ta! Håper medisinen funker sjapt da, vennen Du må unne deg noe godt, Idnar. Det fortjener du GOD BEDRING!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 10. april 2009 #664 Del Skrevet 10. april 2009 Uff da!! Så kjedelig å være syk! Håper medisinene hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 11. april 2009 #665 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Slenger meg på og ønsker deg GOD BEDRING Endret 11. april 2009 av Helly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 16. april 2009 #666 Del Skrevet 16. april 2009 Hei Er du på jobb no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 16. april 2009 Forfatter #667 Del Skrevet 16. april 2009 Nei, er sykemeldt ut i dag. Men tror jeg i allefall kunne trengt ut uken! Er helt ødelagt! Trøtt hele tiden, kvalm og dårlig i magen etter sterke piller og egentlig har jeg forsatt ont i halsen! Så jeg ligger her på sofaen hele dagen og halvveis sover. Klarer ikke helt å komme meg til hektene. Får se om jeg klarer å komme meg på jobb i morgen. Tusen takk for sånne fine go bedring innlegg som dere har skrevet her forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 16. april 2009 #668 Del Skrevet 16. april 2009 Åh, så rart at du ble sykemeldt ut idag. Det hadde min lege aldri gjort. Han tar alltid ut uken. Syntes det er bra jeg. Er teit å sykemeldte ut onsdag også gå på jobb torsdag og fredag :klø: Stakkars deg da Håper du blir bedre snart. Er R hjemme no? Håper an tar godt var epå deg, og at du tar godt vare på deg. Holde deg var og drikke masse,masse te. Sant? Har du gjort noe spessielt i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 16. april 2009 Forfatter #669 Del Skrevet 16. april 2009 Gamlelegen min holdt på med det der å sykmelde ut torsdag, og jeg trodde han gjorde det for å være irriterende. Men når nyelegen begynner med sånt og, så kan man jo begynne å lure! Får man fredagen, så har man jo plutselig 3 dager å komme seg på! Påsken gikk med i å ligge på sofaen. Full i feber og fanskap. Lengste jeg kom meg var den dagen på legevakten. Har ikke spist en eneste snopedings engang! Og jeg har ennå ikke lyst på verken mat eller snop! Har gått ned 4-5 kg. Bare så synd at det sikkert kommer på igjen med en gang når jeg begynner å spise igjen! Ellers så har R vært kjempeflink og snill med meg! Han pleier egentlig ikke å være så fantastisk når jeg er syk. Da pleier han å bli sur og sånn. Grunnen er at han hater syke folk (også lurer jeg på om noen kan ha vært stygg meg han når han var syk som barn eller noe, hvis du skjønner hva jeg mener..at noe henger igjen i underbevisstheten eller noe sånn) Han har i allefall vært kjempesnill nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 16. april 2009 #670 Del Skrevet 16. april 2009 Ånei stakkars deg da. Såå kjedleig for deg. Men håper du blir frisk snart, så du kommer deg på beina. Er skikkelig kjipt å være syk. Ihvertfall med feber, da er likso alt så tungt. Føles ut som hele kroppen er oppe i hode.. Er godt mulig at han har opplevd noe, hvem vet. Ting henger ofte mer igjen enn det man tror. Du, jeg spiste pølse igår med potetsalat, også glemte jeg å sette opotetsalaten i kjøleskapet.. Jeg tok bare vekk det øverste laget og satt den i kjøleskapet igjen. Tror du det går fint å spise den igjen senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 16. april 2009 Forfatter #671 Del Skrevet 16. april 2009 Tror jeg vile kastet den. Sånnderre ting er jeg litt hysterisk på, og hiver sikkert mer enn nødvendig. Passer på å sette ting fort i kjøleskapet (men ikke varme ting). Melk som går ut på dato er jeg skeptisk med å bruke samme dato som den går ut og litt sånn. Så potetsalaten hadde gått rett i bosset her! Men andre kan godt hende ville brukt den, asså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 16. april 2009 #672 Del Skrevet 16. april 2009 Ja, tror det vil gå fint jeg. Jeg og kaster alt som går ut på dato som er dagens dato. Jeg kan ikke gå en dag over, og helst ikke 1 dag før den går ut heller. Hehe. Tenk så mye mat vi egentlig kaster da? Huff og huff... Faen, jeg kjøpte meg noe greier på clas ohlson igår, men så var det vist feil. Så jeg må til byn igjen for å prøve å bytte den. Jeg har ikke kvitering heller. Æsj. Men tror det vil gå bra, de har ikke vært då vanskelig på det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. april 2009 #673 Del Skrevet 16. april 2009 Bare for å blande meg ville jeg også kasta potetsalaten! Synes forresten det er stor forskjell på best før, siste forbruksdag osv... Synd du har vært syk hele påska, Idnar! Håper du snart er helt pigg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 19. april 2009 #674 Del Skrevet 19. april 2009 VENNEN!! Hvor er du? Kordan går det? Er du blitt bedre? Har du hatt en fin helg? Ka har du gjort på? Nysgjerrig? Jeg? Fra alvår til spøk, håper d er blitt bedre Og at du har hatt en fin helg. Jeg har hatt det helt greit. Ikke så veldig greit no. Jeg gidde Tinka litt sjokolade, også svnet hun. Og no har hun prompet på meg. Den stinket dritt! Herregud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 20. april 2009 Forfatter #675 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Hei snuppis!! Går bedre i dag vettu På jobb å greier. Halsen er bra. Er forsatt kvalm og har vondt i magen, men det kommer seg Hvis alt går som det skal, er dette min 7. siste dag på denne jobben!!! Hvis ikke, den 9. Det kommer an på om jeg har kommet med på et kurs som skal være på onsdag og torsdag om cøliaki og sånn. Rart at de ikke svarer om man har fått plass! :klø: Jeg ringte og har IKKE fått plass på kurset!!! Så på faceren at du sliter litt med gassproblemene til Tinkaen!! Da er vi flere som har lært at man ikke gir crispo til hunder Endret 20. april 2009 av Idnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 20. april 2009 #676 Del Skrevet 20. april 2009 Hvorfor fikk ikke du plass på kuset? Syntes alle med cøliak skulle få plass jeg Du får bli med neste gang da Og bra du er blitt bedre, håper at kvalmen også gir seg snart Ja fy faen, aldri gi sjokolade til hund. Det er vist en gyllen regel og. De kan dø å greier Hundene klarer vist ikke fordøye sjokoladen på samme måte som vi mennesker gjør, også inneholder det et stoff i sjokolade som er veldig giftig for hunder.. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 20. april 2009 Forfatter #677 Del Skrevet 20. april 2009 Stakkars voffsen!!! Trodde jo at hunder spiser sjokolade...hundesjokolade, kanskje?? :klø: Jeg synes også at alle skulle få komme med på kurset! I allefall når de har kurs en gang i året (to ganger ved "behov" ) Og det verste er at kurset er for de som har fått diagnosen OG pårørende, så det er sikkert mange på kurset som ikke hadde "trengt" å komme med (i og med at det er læring og mestringskurs) Sånne ting gjør Idnar LITT irritert!!! Jaja! Jeg står visstnok som prioritert på neste kurs når det skal være, en eller annen gang. Hvordan går det med Tinka og magen i dag, da? Har N kommet hjem fra Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 20. april 2009 #678 Del Skrevet 20. april 2009 Skjønner godt at du er iritert for det, det hadde jeg og vært. Kjenner jeg meg rett hadde jeg sendt de en mail og sagt i fra. Ja, N kom hjem no i dag morres Går bedre med Tinka og magen Har ikke stinkbomber idag Hundesjokolade er anderledes enn menneske sjokolade, inneholder vel ikke de farlige stoffene. Jobben ringer og ringr no, jeg orker ikke ta den. Jeg har sendt mail til sjefen og sagt jeg må lese litt denne uken, men at jeg kan jobbe i helgen. Håper han ser den. Kjenner jeg mister helt motivasjonen når N ikke jobber. Men han har lovet no at han skal få seg fast jobb, så jeg får håpe på det. En venninne av meg og typen har en pause, hun jeg var hos i Tønsberg. Det er skikkelig trist. Jeg kjenner i kroppen min at hun er trist. Skulle bare ønske det var noe jeg kunne gjøre for hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 20. april 2009 Forfatter #679 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg forstår godt at du ikke blir særlig motivert når N ikke jobber! Jeg er litt redd for at jeg ødelegger alt det der når jeg snart blir arbeidsledig i forhold til R. Også lurer jeg på hvordan det skal gå med døgnrytmen min når han jobber så forskjellig. Egentlig burde jeg nok sikkert ha en fast tid når jeg skal stå opp og sånn, men jeg kjenner meg sjøl godt nok at at jeg sikkert blir liggende til langt på dag! Håper jeg får meg noe jobb ganse kjapt! Trist når venninner ikke har det så bra! Og i allefall når man ikke kan være der for de (fysisk). Hadde N kost seg? Hadde han kjøpt noe til deg?? Jaggu godt at det går bedre med Tinka, da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 20. april 2009 #680 Del Skrevet 20. april 2009 Ja det er det som plager meg med at N ikke har fast jobb no. Da blir døgnet snudd om, det er jææææævlig. Han kan liksom legge seg når jeg går på jobb. Så kommer jeg hjem fra jobb og er sliten og sulten og vil ha middag, men da er han liksom på frokost/lunch stadiet. Så gjør han lite husarbeid og sånt. Når jeg ikke jobber på en uke, så er jeg seint våken, men jeg står også tidlig opp. Og gjør endel ting ellers. No er jeg sliten i munnen Jeg har spist chips, og det fester seg mellom tennene og spessielt heelt baki der med visdoms tennene, så no har jeg stresset i en evighet med å få det vekk. Fakarten asså. Tror det er lurt å kjøpe tannstikker ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå