Idnar Skrevet 24. mars 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 24. mars 2009 Link til kurset Nå har jeg byttet fastlege og jeg kjennte meg egentlig ganske lettet når jeg gjorde det! Jeg har alltid gått til han jeg hadde. Hele familien min går der også. Jeg snakket med mamma og hun sa at alle var missfornøyde, så det blir nok bytte på de og nå Jeg begynte å grine når damen sang i kirken og det ga seg ikke før alt var over Så måtte jeg inn i se hva hun savrte på nettet (sjøl om jeg visste svaret). Han som fridde på slutten er jo bare helt herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #622 Del Skrevet 26. mars 2009 I dag skal jeg opp til foreldrene mine etter jobb også skal jeg og mamma og damen til min bror lage påskepynt Det blir koselig :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. mars 2009 #623 Del Skrevet 26. mars 2009 Åååh så koselig :) Men du, kordan går det med det der jobb greiene? Søker du ny jobb no eller sku adeco finne noe til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #624 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg søker på jobber, ja. Foreløbig bare 3 stk, og jeg har skikkelig lyst på alle tre!!! Adecco leiter etter jobb til meg også. Så egentlig så stresser jeg ikke med det Og hadde det vært sånn at jeg ikke hadde jobb med en gang jeg er ferdig her, så hadde jeg heller ikke stresset, for det kunne vært godt å få slappet av litt og få orden i ting og tang. Men da er jeg redd jeg ikke kommer i gang igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. mars 2009 #625 Del Skrevet 26. mars 2009 Du kn jo jobbe hos oss Jeg burde vel blitt med i adecco jeg også, hadde jo steget i lønn da.. Men men.. Jeg orker ikke tanker på å jbbe litt her og litt der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #626 Del Skrevet 26. mars 2009 Tror ikke jeg egner meg til en sånn jobb som du har, Titt! Høres sikkert litt teit ut, men jeg liker ikke å ta i mennesker jeg ikke kjenner. Man blir sikkert kjent med pasientene etterhvert, men jeg tror ikke jeg og mine "tvangstanker" egner meg i en sånn jobb! Jeg kan håndhilse på folk, og gi bekjente en klem, men der stopper det! Å gå på loppemarkeder eller fretex gjør at jeg føler meg skitten, selv om jeg ikke tar i noe. Tror det hørtes litt dumt ut, men sånn er jeg bare! Men kjenner jeg folkene blir ting helt annerledes! Og jeg kan klare å gå på fest til folk jeg ikke kjenner! :klø: Tror det er meg som er rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. mars 2009 #627 Del Skrevet 26. mars 2009 Hehe så søt du er Er ikke rart i det hele tatt å ha det slik Er nok maaange som har det slik. Jeg får helt FNATT når folk begynner med det der gla i deg, maset.. Uten at vi har blitt så godt kjent.. Jeg jobber med 2 stk som sier det hele tiden til meg. Jeg sier det bare tlbake, uten at jeg mener det noe særlig. Er så lei av det maset. Er skikkelig slitsomt. De ordene sier jeg kun når jeg mener det 100 %. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #628 Del Skrevet 26. mars 2009 Sånn gjør jeg også! Også blir jeg litt redd når folk skal ha øyekontakt når jeg snakker med de! Folk jeg ikke kjenner noe særlig. Og hvis folk står helt oppi meg. Da blir jeg sur Må få ha privatsonen min i fred! Kun få folk som slipper igjennom der! Nå høres jeg sikkert ut som DEN isdamen, men jeg tror ikke jeg er så værst, asså Go på bunnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. mars 2009 #629 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg vet du er god all over! Jeg og er helt som d. HATER når folk skal helt oppi tryne på meg når de skal si noe. Hvorfor gjør folk det, egentlig? Så rygger jeg, så tar de et skritt nermere. Vi er like, Idnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #630 Del Skrevet 26. mars 2009 Hihi!!! Ja, tydlivis er vi det! Nå skal jeg og mamma en kjapp tur ut i åsane å se litt i butikker Påskepynt får vi lage etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #631 Del Skrevet 27. mars 2009 Ble ikke åsane på oss i går, nei! Vi var på vestkanten istedenfor og jeg fikk nye sko og noen fine pynte engler av skjønne mammaen min De hadde også kjøpt to fulle bæreposer med div glutenfrie toro melblandinger til meg Denne uken har obs -40% på alle toro kakemixer! Inkludert glutenfrie!! Så lagde vi hver sin påskepynt. Vi får ta resten en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #632 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg vet du er god all over! Kor skjønn du e!!! Vi er nok ganske like der og...god all over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #633 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har kjent igjen en bruker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 27. mars 2009 #634 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har kjent igjen en bruker!!! Åh shit. Kem då, kem då. Fortell meg på pm En hel pose med glutenfrie greier? Sååå bra! Det kommer nok godt med Snille mammaen din som har handlet til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #635 Del Skrevet 27. mars 2009 En hel pose med glutenfrie greier? Sååå bra! Neeei! To stappfulle bæreposer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 27. mars 2009 #636 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg må på butikken og litt sånt og lage meg mat. Men du må ha en fin tur hjem, kose deg på bussen Så snakkes vi kansje senere idag, vis R er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #637 Del Skrevet 27. mars 2009 I kveld er eneste dagen R ikke skal jobbe denne uken, så jeg blir nok ikke å treffe her i kveld i allefall.. Du må ha en super helg, Titten min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 27. mars 2009 #638 Del Skrevet 27. mars 2009 jeg blir nok ikke å treffe her i kveld i allefall.. ÅRH!! Hehe Kose deg ikveld med R, så må dere og ha en suuuper fin helg. Kose dere masse No skal jeg lage pitapizza for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mars 2009 #639 Del Skrevet 27. mars 2009 Kanskje jeg må ta meg en tur på obs i morra..! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 30. mars 2009 #640 Del Skrevet 30. mars 2009 Innom med en liten kos før jeg går og ordner meg noe frokost.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå