Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2

Idnar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørs kjempekoselig ut på det kurset! :) Kjekt å få med seg melblandinger hjem og da! Du er vel i full gang med å bake du da? ;)

Ha en fin helg da! Ukedagene går så fort, og helgene enda fortere.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Nei vet ikke. Det er bare det jeg ser fort, "Titt", også minner det om meg, også i 1 sekund tenker jeg "hmm?" :fnise:

Herregud, jeg har vært skikkelig sløøøv med bloggen min. Kansje jeg skal ta bilder når jeg lager middag idag og legge utpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt med vellykket kurs og at R får lønnsøkning!

ha en fin helg!

Ja, det var veldig kjekt å treffe likesinnede på kurset :fnise:

Og ja, det er helt supert at R stiger litt i lønn! Det skulle ha vært meg syns jeg, for R har så masse penger fra før :sjenert:

God helg!

Bedre seint enn aldri: Takk det samme! :klemmer:

Det hørs kjempekoselig ut på det kurset! Kjekt å få med seg melblandinger hjem og da! Du er vel i full gang med å bake du da?

Ha en fin helg da! Ukedagene går så fort, og helgene enda fortere....

Ja, har bakt en del etter kurset.. Fikk masse oppskrifter som jeg har måtte prøve ut :)

Og ja, helgen gikk alt for fort unna! Håper du hadde en fin helg og! Min var ganske bra! :)

Titter innom en liten tur her jeg :)

Så koselig! Velkommen skal du være!!! :klem:

Blir alltid så forvirret når noen skriver "titter"

Du er jo skikkelig innbilsk, då, Titt!!!! :kose:

Hehe.. tenke du vi skrev "TittTitter" innom??

:fnise:

Nei vet ikke. Det er bare det jeg ser fort, "Titt", også minner det om meg, også i 1 sekund tenker jeg "hmm?"

Herregud, jeg har vært skikkelig sløøøv med bloggen min. Kansje jeg skal ta bilder når jeg lager middag idag og legge utpå

Har vært skikkelig sløv jeg og! Men jeg startet opp en matblogg på fredag! Skal prøve å oppdatere den etterhvert! <- blir sikkert like flink med den som jeg har vært med den hin.. :sjenert: Men har tatt bilder som jeg hadde tenkt å legge ut! :jepp:

Hehe, ja jeg har ventet på blogg oppdateringer her! TittTitt og Idnar....?

Jada, jada!!! Det kommer sikkert noen ord der...snart... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min helg:

Fredag sluttet jeg kl 1 på jobb. Plutselig så var kl 1 og jeg hadde ikke fått ønsket noen av damene mine go helg engang!!!! Det BEKLAGER jeg :fnise:

Så tok jeg bussen til Lagunen der jeg traff R og vi handlet litt.

På vei hjem skulle vi bare innom Plantasjen en tur å kjøpe litt påskeliljer. Vi skulle bare se liiiiiittegarnne på hage greier. Så da såg vi at de hadde tujabusker på tilbud! Akkurat sånne som vi hadde tenkt å kjøpe! Tilbudet varte liksom bare ut uken! Vi fant ut at vi skulle hjem å måle og gå å kjøpe på lørdagen. Vi kjøpte med oss noen påskeliljer, stemorsblomster, et rosetre, en suuuperskjønnt fuglebad og en bukett med roser :nigo:

Så gikk vi hjem å målte opp hvor mange meter med hekk vi skulle ha. Så rev vi opp en haug med rot (busker og sikkert fine blomster) og plantet påskeliljene og noen av stemorsblomstene.

Om kvelden kom svigerlillebror med ps3en sin :nigo: Jeg lagde mat også så vi norske talenter og Max Manus..eller de så, jeg :veslejenta:

Når max manus var ferdi gikk vi å lå oss. Svigerlillebror overnattet.

På lørdagen så vi på bolt (tegnefilm). Den var kjempegøy! :jepp:

Så gikk vi å kjøpte tujabuskene. Så gikk vi hjem å guttaboys gravde opp halve hagen mens jeg lagde en kake og snakket med naboen. Hun fortalte at de som bodde i huset vårt før hadde hatt en gartner til å lage den gamle hekken vår :sjenert: Den så jo så grådi rotete ut!

Så spiste vi kake og koste oss litt før vi måtte gjøre oss klar for å gå til byn å spise pizza for å feire bursdagen til min bror sammen med vennene hannes.

Etter pizzaen skulle vi på kino. Vi gikk inn på kinoen og satt oss ned, 13 stk med bursdagshatter på, også syns vi noe var litt rart... Det viste seg at vi hadde billetter til kl 1 og IKKE kl kvart over 9!!! :skratte: De bak holdt på å le seg ihel!!! Det gjorde jeg også! :fnise:

Vi fikk pengene igjen og hversin gratisbillett som et plaster på såret (siden det var kinoen som hadde gjort feil.)

Jeg og R ringte broren til R og fikk han til å komme med ps3en sin, så så vi fritt villt 2 og begynnelsen på et par andre filmer før vi gikk å la oss.

I går bakte jeg scones og 3 brød. Så såg vi på en film (little mama) før vi gikk ut i hagen og gravde hull til tujaen. Så kom faren og siste broren til R å hjalp oss. Mens de holdt på der gikk jeg i kakebesøk hos min bror som hadde bursdag.

Når jeg kom hjem var hekken ferdig :hoppe: og vi lagde mat og så på tv.

For en heeeeeerlig helg!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ja, jeg har hørt om den der bolt filmen. Noen på jobben og snakket om den, at den var så bra og morsom. Den skal jeg og se :jepp: Jeg og har spist kake i helgen :sjenert:

Skal på seinvakt idag, og har ikke så veldig lyst til det. Har lyst å være hjemme :sur: Men jeg skal ha med meg rester av maisstuing og steke noe kjøtt, så det går bra :nigo:

Jeg har ikke gjort noe i helgen, jeg har bare jobbet. Bombe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Kvapp ikke du Idnar av de 3 feil? Jeg dauer av sånne jeg, og viste at det monseret kom, så jeg tørde ikke se på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvapp ikke du Idnar av de 3 feil? Jeg dauer av sånne jeg, og viste at det monseret kom, så jeg tørde ikke se på det :ler:

Jo...første gang jeg så an kvapp jeg noe så innigranskauen! :fnise:

Har derfor sett an sikkert ti ganger før :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må fortelle kor flink jeg var i går:

Når jeg kom hjem og hadde spist middag, gikk jeg på tur uti ødemarken ISEDENFOR å sove middag! Gikk i ca 40 min (har gått samme turen med R en gang før, da brukte vi 1 time!) så gikk jeg hjem å dusjet og drakk grønn te mens jeg leste i en bok! Kvelds besto av 2 knekkebrød.

Alternativet var å sove middag, lage en heavy kvelds og sitte forran tv og pc hele kvelden. Syns jeg var ganske flink! :jepp:

Verre var det når jeg kom på jobb i dag. Ene damen hadde med en pose bamsemums og en pose med andre sjokolader. Jeg klarte meg i to timer før jeg gikk på første smellen.. Nå har det gått tilsammen toogenhalv time og 4 stk snopedingser ligger trygt nedi magen min :sur: Hvorfor må jeg være så svak??? Hva her jeg gjort feil i tideligere liv for å ha det sånn?? :sur::sjenert:

Men det var jo ganske godt, da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire biter er jo ikke så ille da! Tenk så mye verre det kunne vært, hvis du ikke var bevisst på det i det hele tatt! :jepp: Synes du er flink jeg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har blitt minst fire til :sjenert:

Svake mennsker, je sier, svake menske!!! Hvorfor er du så svak... Jadda! :plystre:

Blir vel kanskje samme turen på meg i dag og..hvis det ikke begynner å regne. Nå har jeg lært at man kan bli våt på beina. Sjøl om asfalten er tørr betyr det ikke at marken og skogen er det også.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke annet så er du ikke alene om å være svak! :riste:

Og hvis de bitene fører til at du kommer deg på tur i dag også, så er det jo kjempebra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det bare vært så vel, så skulle jeg ikke klaget. :sjenert:

Jeg hadde virkelig planer om å komme meg ut på tur i dag.....men så sovnet jeg.. :sjenert: Også er jeg i litt dårlig humør i dag og det eneste jeg kunne tenke meg var litt chips. Har ikke spist så altfor mange, men jeg klarte ikke å holde meg unna :sur:

Dagen i dag har vært kjempetung.

Når jeg våknet var jeg enda trøttere enn når jeg la meg i går kveld! Kroppen har liksom ikke helt vikke våkne i dag.

På jobben var det nok en dørgande kjedelig dag. Mye å gjøre og tiden gikk saaakte.

Jeg sov på bussen nesten hele veien hjem i dag også.

Og rett før jeg gikk av ringte hander doktormannen min. Jeg ringte kontoret hannes før i dag for å be han sende meg en henvisning til et kurs som jeg har fått innkalling på fra cøliakiforeningen.

Der måtte man ha henvisning fra legen. Han synes ikke det skulle være nødvendig!! Dumme neket! Jeg sa at han SKULLE skrive den henvisningen. Til slutt sa han seg villig til det. Så har jeg hørt at man kan be om sykemelding de dagene dette kurset er. Jeg spurte han om han kunne hjelpe meg med dette, men det kunne han absolutt ikke! Som han sa: DU ER JO IKKE SYK Jeg ble nesten på gråten for jeg synes han var skikkelig frekk! Han kunne no snakket noenlunde høffelig til pasientene sine! Jeg er trossalt kunden hannes! Så nå har jeg virkelig planer om å skifte lege. Har tenkt på det lenge, men nå er det pinadø nok! Holdt på å si det til han, men fant ut at det kanskje kunne være greit å holde kjeften min igjen, for ellers kunne det hende jeg sa noe skikkelig stygt! :sjenert: Da hadde nok ikke legen skrevet noe som helst, nei..

R var heldigvis i godt humør når jeg kom hjem. Og middagen var klar, så når den var spist gikk jeg rett til køys.

Jeg såg på damene som dro og det synes jeg var skikkelig skjønnt! Satt her å gren litt for meg sjøl :fnise: Skal visst ikke så mye til for tiden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags kurs skal du på? :klø: Sånt har ikke jeg fått noe tilbud om... Holder med deg i å bytte lege forresten! Håper du finner en som er bedre og tar deg på alvor! :Nikke:

Jeg ble også kjemperørt, spesielt av frieriet på slutten! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...