Idnar Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #581 Del Skrevet 16. mars 2009 Joda, ellers går alt bra her vettu Med du da, Titten min?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #582 Del Skrevet 16. mars 2009 Haha, den spy ungen Neida Jeg tenkte jo at det var en passende hevn for at de ville forgifte meg med sprøstekt løk, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 16. mars 2009 #583 Del Skrevet 16. mars 2009 Jo jeg har det bra Men blir helt utslått av å få mensen, blir bare sååå tankefull og lei meg over alt og ingenting. Men det går fint =) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #584 Del Skrevet 16. mars 2009 Uff!! Håper det kommer seg!! Jeg forstår forresten ikke hvorfor vi må ha den jævla mensen! Blo og vondt og alt mulif fanenskap!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 16. mars 2009 #585 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, menn har ikke sånne greier de får. Er skikkelig teit ting. Hyl.. Me du, den shampooen jeg kjøpte, den var god Er skikkelig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er jo kjempebra!! Er det sånn som lukter digg?? En som jeg kjøpte en gang på frisøren luktet sydenlukt. Kan ikke forklare, men jeg ble i skikkelig sydenstemning av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 16. mars 2009 #587 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, den lukter faktisk ganske godt Men lukter langt i fra så snopete som Tigi bedhead. Fy det luker snop asså Men tigi shampooen gidde meg utslett tydeligvis, tror ikke jeg kan bruke den igjen Denne shampooen som jeg kjøpte no er sinnsykt bra, og har alerede hjulpet masse, og jeg har ikke brukt den så ofte. 3 ganger tror jeg..? Pluss den hjelper mot håravfall Føler meg skikkeli gammel. Er 25 år og har allerede mistet jæææææææææææææævlig mye hår. Herregud, jeg får sjokk hver dag jeg. På den ene siden har jeg til og med beynt å få en vik. Jeg har seriøsst py for det. Tror jeg er i 25 års krisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #588 Del Skrevet 16. mars 2009 Ahhh det gjelder meg også! Var derfor jeg måtte klippe meg. Fjorten kilo hår forsvinner når jeg dusjer. Jeg har plutselig fått meg en virvel i bak i bakhode som gjør at det ser ut som jeg har måne!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 16. mars 2009 #589 Del Skrevet 16. mars 2009 Hehe, vi har sååå kommet i 25 års krisen. Fy søren så uretferdig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #590 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, skikkelig urettferdig! Frisøren sa at det bare var sånn av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 17. mars 2009 #591 Del Skrevet 17. mars 2009 25 års krise, dere er skjønne får håpe den går fort over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 17. mars 2009 #592 Del Skrevet 17. mars 2009 Tihi... Godt jeg ikke er tjue enda da... Skjønninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 17. mars 2009 #593 Del Skrevet 17. mars 2009 Idnarnussen! Håper du har det bra =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #594 Del Skrevet 18. mars 2009 25 års krise, dere er skjønne får håpe den går fort over Tihi... Godt jeg ikke er tjue enda da... Skjønninger Ja, dere har noe å glede dere til!!!!! Plutselig så står du oppi det og kan ingentingen gjøre!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #595 Del Skrevet 18. mars 2009 Idnarnussen! Håper du har det bra =) Tittepusen!!! I dag har jeg det bedre enn på leeenge!!!! Har som sagt vært så trøtt og sliten en stund no.. Helgen gikk med på bakekurs i cøliakiforreningen. Lærte ingenting, men fikk en del oppskrifter pluss at jeg fikk snakket med likesinnede. Folk som forstår. Folk som kunne svare på ting man lurer på. Det var kjempedeilig!!!!!!! Kurset var derfor vel verdt pengene! Søndag var vi på middag hos foreldrene mine. Det var koselig Pluss at jeg bakte scones og tebrødstang. Også lagde jeg en hvit dame til de på jobben her. Den ble absolutt en stoooooor suksess!!! De snakker om den forsatt, enda den var oppspist på mandag Mandag var jeg helt kake når jeg kom fra jobb. R måtte lese til en test han skulle ta i går. Derfor satt jeg å leste litt i en bok. Ganske avslappende i grunn I går var jeg på et forum for ekspedienter etter jobb. Der var det to politier som snakket om krisehåndtering på jobb. Hva vi skulle gjøre ved ran, bombetrussler osv. Ganske interessant R sto med glans på testen på jobben! Han fikk 29 av 30 mulige, og jeg er kjempestolt :rødme: Nå får han 2 kr mer i lønn pr time Flinke gutten min :rødme: Når jeg kom hjem så vi på damene som kom hjem igjen. Det var koselig Det beste var at vi var kommet oss i loppikken før kl halv 11!!!! Det var deilig det!!! Så nå i dag er jeg jaggu opplagt Skulle jo ikke vært her nå, men ute på tur eller noe Det hadde passet mye besre enn å sitte her å støve ned på gamlehjemmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 18. mars 2009 #596 Del Skrevet 18. mars 2009 Så spennene med sånn kurs da, det er bra du var med på det. Få litt mer insikt Og for R som klarte testen :D 2 kr kan man jo merke på lønningen Jeg må se da damene kom hjem igjen på søndag, på reprisen. Tror det er da det går. Jeg var jo ute igår, så fikk ikke sett det Fikk ikke sett hotel cæsar engang, er helt forferdelig. Du er veeeeeldig flink med å bake, tebrød er sååååååååå sabla godt, fyttikatta så godt det er Jeg er skikkelig trøtt idag, tror jeg bare skal spise frokost når jeg kommer på jobben, orker ikke her hjemme, må pakke med meg mat ogsånt og, skal velvære der en stund.. Vi snakkes, skjønne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #597 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, det kurset skulle vi jo ha vært på for lenge siden!!! Jeg fikk en bombetrussel en gang. Gjorde visst alt sånn som jeg skulle, noterte alt jeg husket og alle opplysninger og sånn. Så gikk jeg til sjefen min, og han gjorde rett og slett ikke en dritt!!! Tror han hev hele lappen!!!!!! R var kjempeflink i går, ja! Han har regnet ut at han får ca 16tusen mer i året!! (hvis jeg ikke tok helt feil) og mer skal det bli!! Det er visst 8 moduler han skal igjennom og han får 2 kr ekstra per modul!!! Sier det her inne også: Du er kjempeflink som skal lese og alt og det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #598 Del Skrevet 18. mars 2009 Glemte å si det, men det ble ingenting av bombetrusselen, asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2009 #599 Del Skrevet 18. mars 2009 Hva bakte dere på bakekurset? Har ikke giddet å gå på sånt enda jeg, men jeg burde kanskje.. :klø: Fikk du ellers med deg noen lure tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #600 Del Skrevet 18. mars 2009 Kommer ikke på noen lure tips eller triks som jeg ikke hadde funnet på nettet på forhånd, men vi fikk masse fine oppskrifter. Vi ble delt inn i tre grupper og den gruppen jeg var på lagde scones, brød og kylling nuggets. Andre ting som ble laget: Mini pizzaer, hotdogsbrød, ambrosiabrøs, polarbrød, tomat og basilikumbrød også husker jeg ikke mer. Ene instruktøren lagde tebrødkringle. Så spiste vi det som vi hadde laget og snakket og koste oss. Så fikk vi ta med det som var igjen. Toro og finax sponset kurset, så alt av melblandinger o.l. kunne vi ta med hjem. Tror jeg fikk div melblandinger til mer verdi enn hva kurset kostet!!! De hadde også noen andre melblandinger som jeg aldri har sett før! Fikk med meg et par av de og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå