Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #541 Del Skrevet 11. mars 2009 Vi har hatt to sånn sommere på rad no! Har tilsammen hatt 3 uker ferie på disse to årene. Det sliter litt no, så i sommer skal vi to uker til syden!! Vi skal prøve noe nytt i år.. å reise sammen med mamma, pappa, min bror og damen. Kan jo bli interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #542 Del Skrevet 11. mars 2009 Ååååh det blir koselig. Det kunne jeg og tenkt meg. Familie tur til syden. Det blir najs :D Heldige dere =) Men ejg tror jeg vil like meg godt her hjemme vis vi får være myyyyye ute med båten N sa han skulle kjøpe fiskestang til meg. Jeg måtte krangle meg fram til at jeg vil ha fiskestang. Han mener det er mye gøtyere med harpe, eller hva han kalte det for. Jeg liker å kaste og sveive inn jeg En venninne av min mor fortalte en ekkel historie. Hun sa at da hun var liten, så møtte hun en gammel sjømann, som sa til henne, at vis vi svelgte et fiske hjerte, så ville vi ha lykke med oss for resten av vårt liv. Så hun svelgte et fiskehjerte. Hun sa at hun kjente at hjertet dunket da hun svelgte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #543 Del Skrevet 11. mars 2009 Glemte å si det, men jeg er så enig med det der med dusjing, asså! Det er kjedelig, det! Men digg når du er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #544 Del Skrevet 11. mars 2009 TAKK!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 11. mars 2009 Sku bare mangle vettu Sjøl om jeg ikke interesserer meg for fotball uansett ka lag det gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #546 Del Skrevet 11. mars 2009 Ikke jeg heller. Egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #547 Del Skrevet 11. mars 2009 Okiii, da stakk jeg i dusjen og tutler meg til frisøren. Skal se om jeg får tatt bilde og lagt i bloggen min Ha en fin dag, snuppa, så snakkes vi senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 11. mars 2009 Du får ha lykke til, Titt! Gleder meg til å se bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 11. mars 2009 #549 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg skal og på familieferie i syden i sommer! Familien til samboeren min og meg.. Første gang jeg drar til syden! Weee... Gleder meg og til å se bilde Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 11. mars 2009 #550 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Dobbelpost Endret 11. mars 2009 av Helly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #551 Del Skrevet 11. mars 2009 No har jeg løpt i trappen igjen. Er helt pudding i beina Når jeg kom ut i gangen så hørte jeg at noen løp oppover trappen, så tenkte jeg at han skulle pinadø ikke få ta meg igjen. Plutselig var jeg i 12 etg og tenkte at det gikk jaggu kjappt! Så forsatte jeg opp på toppen i 14. Der tøyet jeg litt før jeg gikk ned igjen i 5 etg her jeg jobber. Brukte under 5 min og det er ganske bra! Før i tiden gikk jeg på tid. Tror rekorden min var 3.14 min. det skal jeg klare før mars er over! Det er mitt mål! Håper jeg klarer det, da.. Når jeg gikk på tid der før var jeg myye mer trent enn det jeg er nå, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #552 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg skal og på familieferie i syden i sommer! Familien til samboeren min og meg.. Første gang jeg drar til syden! Weee... Gleder meg og til å se bilde Titt Har du aldri vært i syden? Da er det jaggu på tide! Har dere bestillt? Hvor skal dere då? Vi skal til Rhodos. Blir min 4 gang der. Har du sett at jeg følger bloggen din også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #553 Del Skrevet 11. mars 2009 Herregud du er så morsom, Idnar. Sitter alltid å ler når du skriver. Du er sååå søt. Har lyst å kniiiipe deg Ser deg for meg, at du går i trappene, så hører noen komme bak deg, så bare piiiiler du oppover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 11. mars 2009 #554 Del Skrevet 11. mars 2009 Første gang i syden ja!!! Har bestillt, skal til Montenegro og Italia. Så da blir det noen dager i Roma og før vi turer hjem. Skal være på ferie i 14 dager, og det blir bra Jeg følger bloggen din og nå Tihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #555 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Herregud du er så morsom, Idnar. Sitter alltid å ler når du skriver. Du er sååå søt. Har lyst å kniiiipe deg Ser deg for meg, at du går i trappene, så hører noen komme bak deg, så bare piiiiler du oppover Du må ikke knipe så hardt, då!!!! Første gang i syden ja!!! Har bestillt, skal til Montenegro og Italia. Så da blir det noen dager i Roma og før vi turer hjem. Skal være på ferie i 14 dager, og det blir bra Jeg følger bloggen din og nå Tihi.. Åh! Det blir sikkert kjempegøy! Jeg blir kjempegla når noen følger bloggen min Har ikke skrevet så mye, men det kommer når jeg kommer på noe fornuftig å skrive der Endret 11. mars 2009 av Idnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 11. mars 2009 #556 Del Skrevet 11. mars 2009 Innleggene blir som regel bedre da og, om en har noe spennende å skrive om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 12. mars 2009 #557 Del Skrevet 12. mars 2009 du er jaggu meg flink å løpe i trappene! håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #558 Del Skrevet 12. mars 2009 Takker for støtten! I dag har vi en stor skål med bamsemums og jeg har faktisk ikke spist en eneste en! Ikke en liten fot en gang! Synes selv at det er noe av det sterkeste jeg har gjort på leeenge! Bamsemums er noe av det beste jeg kan stappe inn i gapet!! Jeg hadde egentlig ikke ork til å gå i trappene i dag. Føler meg helt utslitt og hadde tenkt å sove litt, men når du var så søt å ga meg litt inspirasjon, så skal jeg pinadø gå!!! Sove kan jeg gjøre når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 12. mars 2009 #559 Del Skrevet 12. mars 2009 THAT'S THE SPIRIT, Idnar Jeg tenkte da jeg leste innlegget ditt "ååh såflott at hun ikke ar spist bamseboms. Neeeeeeeeei hun må da gå i treppene, hun som har vært så flink!!!! " Men så ordnet det seg jo Idag vis jeg skal jobbe i noen blokker, da skal jeg gååå opp og ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #560 Del Skrevet 12. mars 2009 You go girl Det er skikkelig god trim!!! I forrgje uke var jeg kjempeflink og gikk tilogmed turer på kveldene. Håper det holder seg sånn, for når jeg veiet meg på søndag var jeg TO!!!!!!! kg mindre enn søndagen før!!!!! Helt sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå