Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #521 Del Skrevet 11. mars 2009 Går du i trapper no, vennen? Hexagon sa hun skulle lage ny dagbok. Jeg savner hun jeg Vis du leser her, Hexa vår, så må du vite at vi tenker på deg og håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #522 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, litt av en drittkjerring! Har lyst å forsette med kontorjobb, ja. Kunne ønsket meg et fagbrev. Har jo teorien for det! Hvis ikke vil jeg begynne på sekretærkurs eller regnskap og lønns kurs. Noe i den duren. Og nei jeg var ikke i trappen. Bare litt treg å svare Hvis jeg gidder, befinner jeg meg i trappen mellom kvart på og kl 2 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #523 Del Skrevet 11. mars 2009 Og, ja HEX! Du er savnet IGJEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #524 Del Skrevet 11. mars 2009 Kontor jobb virker så gøyt. Du har vært helig. Jeg og kunne tenkt meg en kontor jobb. Med tlf, data, internett, stol og en plante og bilde av N :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #525 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, jeg har telefon, to dataer, internett, stol, planter men INGEN bilder av N!!!! ikke av R heller. Har alt mulig annet dritt hengende på veggen. Gamle bilder fra krigen eller noe. Det er ikke så glamorøst som du tror, Titt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #526 Del Skrevet 11. mars 2009 Joo, jeg hadde ihvertfall gjort det koselig. Jeg hadde kjøpt fine blomster og planet og hatt bilder avN, også et teppe under stolen min, Og tøfler. Det hadde jeg i jemmesykepleien. Hadde tøfler der. De ble slitt. Må kjøpe nye Er godt å få av sko og bare bruke tøfler i pausen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #527 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har sånne stygge, lilla clogs. Bruker de en skjelden gang i nøden De er kjempego å gå med, da, men jeg kommer ikke på det. Jeg har et kjempesvært sjal her og og jakke. Og kopp med sommerfugler på og knekkebrød, håndkrem og en flaske saft som har stått her aldri så lenge! Det er forsatt ikke så veldig glamorøst her. Eneste er at jeg har DEN DEILIGE fyren som bakgrunn på pcen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #528 Del Skrevet 11. mars 2009 Neheei. Det er R sant? Joo, du må bruke clogsene dine. Sett de under pulven din, da husker du de Er viktig å ha det godt på jobben. Jeg skal jaggu kjøpe meg nye tøfler og ha de med. Men er redd no jeg ikke vil få jobbe så mye mer der Håper bare han vil ha meg, spurte om han kunne sette meg opp i neste uke, skrev mail, så får se. En ting vet jeg, og det er at jeg ikke kan være noe mer syk ihvertfall...... Da skal jeg søren med være syk og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 11. mars 2009 #529 Del Skrevet 11. mars 2009 Hehe... Dere altså... hvem er så denne deilige fyren da?? R? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #530 Del Skrevet 11. mars 2009 Ka Helly, ka mener du? Ka med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #531 Del Skrevet 11. mars 2009 Med fare for at hele boken min skal låse seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #532 Del Skrevet 11. mars 2009 gikk det denne gangen eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 11. mars 2009 #533 Del Skrevet 11. mars 2009 Hehe, mener bare dere er søte Og ja, det funket. Kom opp et stort bilde av en mann her..... Tihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #534 Del Skrevet 11. mars 2009 Nei fyyy Idnar. du skal jo ha bilde av R. Han er DEN deilige mannen Jeg kunne aldri hatt bilde av en annen mann på bakgrunnen min, hadde dødd jeg da! Jeg har meg og N jeg Han er min deiligste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #535 Del Skrevet 11. mars 2009 Du har jo ikke sett R, Titt!!!! Du vet jo ikke om han er så fin! Men det er han, altså! Men på jobb så får jeg se på det bildet. R og de har kalender med damer på. Lettkledde...nakene damer på!!! :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 11. mars 2009 #536 Del Skrevet 11. mars 2009 Hehe, da syns jeg du fint kan ha det bildet på jobben din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #537 Del Skrevet 11. mars 2009 ÅRH mann folk asså!! Tror ikke R ser på de jeg. Han tenker kun på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #538 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, R vet jo ikke noe om at jeg har bilde på jobben Og alle de gamle damene som jeg jobber med liker også det bildet!!!!! Og nei, jeg tror ikke R ser så mye på de der mannekalenderene. Han har mer enn nok med meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #539 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er sant Jeg ser på i gode og nde dager, haha. Det er morsomt. Har følgt med på det siden ungdomsskolen. Men kan gå noen uker mellom hver gang, er j så treig den serien. Psyker meg opp til å dusje og få meg til frislren. Hater å dusj, det er drit kjedelig. Like kjedelig som å spise skive. Fy flate så lei jeg er av brød mat, og knekkebrød Har spurt en venninne om å gå på tur på søndag etter jobb. Satser hun vil det Jeg skal bli fin på magen til sommeren. Jeg og N snakker om å skippe sommerferie, helle rjobbe, og bo litt på båten. Er jo så vakkert her i Bergen om sommeren, så kan vi heller ta en syden tur til vinter. Vi snakker oggså om å ta en langhelg til køben, for å gå på tivoli. Eller liseberg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 11. mars 2009 #540 Del Skrevet 11. mars 2009 Idnar, kan du skrive på statusen min at du og vil united skal vinne Jeg ble vist hatet no på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå