Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2

Idnar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei.. :fnise:

Ble ingen trapper på meg i dag!

Jeg er så sinnsykt stresset at jeg ikke har fått gjort noe særlig i hele dag!

Jeg har en bestilling på sukkerfri hvitdame til i morgen. Onsdag begynte jeg å lage marsipan, men den får jeg ikke til!!! :sur: Hva skal jeg gjøre da??

Kaken har vært bestillt for flere mnd siden, så jeg har bare meg sjøl å skylde på, men jeg kunne jo ikke lage den for noen uker siden!!!!! Så nå sliter jeg stort!

Jeg har ringt rundt til alle mulig helsekostbutikker osv. men ingen har! Eneste som har som jeg har sett hadde en som var minst like bløt som min!

Tror jeg må ringe damen å si at hun får noe annet istedet!

Forresten, marsipanen er veldig god på smak :sikle: Lurte på å lage fyrstekake eller noe sånn av den :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åh, sukkerfri bløtkake til og med. Lager man da marsipan uten sukker i? Høres vanskelig ut.. Åh viste ikke at fyrstekake var marsipan i? N er helt gal etter fyrstekake, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kake og godis snakk her inne om dagen!! Får holde meg til pepsi max jeg... Hehe... ;)

Ja, her snakkes det mye om mat! Jeg elsker mat! Elsker å lage mat, eksprementere med mat, spise mat! Alt som har med mat å gjøre interesserer meg! Spesielt kaker og festmiddager! :jepp:

Lager masse kaker på bestilling gjør jeg og! :fnise:

Jeg drakk ca 2 liter PM om dagen før! Helt til i fjor i september. Hadde så vondt i magen og sluttet med pm på dagen! Fy det var tøfft! :sukk:

No husker jeg faktisk ikke hvordan pm smaker engang! :fnise:

Jeg sparer jo så masse penger, for jeg drikker nesten ikke brus lenger!

Det var ikke brusen som lagde magevonten, men jeg er jaggu glad jeg sluttet, jeg!

Åh, sukkerfri bløtkake til og med. Lager man da marsipan uten sukker i? Høres vanskelig ut.. Åh viste ikke at fyrstekake var marsipan i? N er helt gal etter fyrstekake, hehe.

Jo, finnes mye rart i sukkerfritt! ;) Men marsipan er ikke det enkleste jeg har vært borti!

Fyrstekake blir jo laget av mandelmasse. Den ligner på den marsipanen jeg har laget, så jeg lutre på å prøve meg på noe sånn! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Idnar, no har jeg sendt deg den der mailen jeg skulle sende for lenge siden. Så den no på inboxen min at du sendte meg adr din :fnise: Syntes den er litt vittig jeg da :ler:

Skal sende den til Hex og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns du mailadressen min var vitti?? :skratte:

Det er jo bare litt forkortelse av navnet mitt, joooooo!!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ble sittende i telefonen til kl 1! Også hadde jeg en del ting som måtte gjøres, så da slo jeg av pcen. Når den var slått av kom jeg på at jeg i det minste kunne sagt go natt! :sjenert: Men da var jeg så trøtt at jeg orket ikke å slå på..

UNSKYLD!!!! Håper du kan tilgi meg, Titt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fan! Fan! Fan! :sur:

Jeg har i lang tid tenkt på å søke på jobb i en spesiell bedrift i nærheten av der jeg bor. Jeg har en venninne der som har mast og mast på meg, for at de trengte folk der!

I går satt jeg meg ned å skrev søknad.

Var skikkelig fornøyd med den og alt var bare fryd og gammen!

Nå i ste mannet jeg meg skikkelig opp og ringte damen som ansetter folk. Fy fan for en frekk kjerring! :kjefte: Hun bare: Nei, du trenger ikke å sende søknad, den går rett i bosset uansett! Når vi trenger folk, søker vi etter det selv! De kunne ikke besvare noe som kom slengende på den måten!

Det var en real smell midt i trynet !

Der skal jeg ALDRI søke igjen iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sant! De kan bare ryke og reise og glemme min fantastiske kompetanse! De vet desverre ikke hva de har gått glipp utav! :fnise:

Jaja! Jeg får bare peile meg ut noen andre bedrifter å søke jobb i :)

Har litt lyst på ny jobb. Nærmere der jeg bor.

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Nei herregud for en bitch. Hallo. Jeg hadde ringt op igjen, og tatt hun!!

Har du tenk å søke innen det samme, eller noe helt nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...