Idnar Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #481 Del Skrevet 26. februar 2009 Tusen takk for go bedringhilsener!!! :kose: Jeg er ikke bedre I natt sov jeg i 2 timer før klokken ringte halv7. Jeg hadde jo tenkt meg på jobb. Så sto jeg opp på beina også knakk jeg sammen ned på sengen igjen. Kroppen ville ikke følge med. Så da lå jeg å ventet på å kunne ringe meg syk kl 8 også måtte jeg vente til kvart over 8 før jeg ringte og fikk time hos legen. Så fikk jeg sove igjen ca kl halv 10 og sov til halv 1. Da måtte jeg stå opp for å gå til doktormannen min. Fikk sykemelding ut uken. Når jeg kom på legekontoret i dag satt seff damen som hadde fjernet stingene på ryggen min i går i skranken også gliste hun og sa: Skal du fjerne flere sting eller Jeg bare: Haha (også lo jeg litt og sikkert rødmet masse) også sa jeg at hvis jeg visste at jeg skulle der i dag, så hadde jeg ikke gått i går Det forsto hun Det var jo akkurat hun jeg ikke ville treffe i dag, men det gikk greit Legen mente at det var noe jeg hadde spist (cøliakigreier) og at jeg bare måtte ta tiden til hjelp I dag kjørte jeg R på jobb sånn at jeg kunne ha bilen Så var jeg hos frisøren en tur. Det var deilig! Hadde ikke så altfor langt hår, men det er så tjokt og tett. Så jeg klippet av kjempemasse!!! Det ble ikke kort, men herreguuuuud kor mye hår som forsvant! Det føles heeeelt heeeerlig!!! Så hadde jeg bestemt meg for å gå på besøk hos venninnen min. Hun opererte foten sin på fredag, så jeg kjøpte litt snop og litt blomster til hun og stakk innom. Tror hun ble ganske gla. Hadde ikke sett hun siden rett før jul!!!! Det er lenge for å være oss, men det har liksom bare blitt sånn. Koste meg masse der!!! :) Nå skal jeg vente til kl 2 og hente R på jobb før jeg hopper i loppekassen og der skal jeg pinadø sove til jeg vokner av meg sjøl i morgen. Det skal bli såååååå deilig!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 27. februar 2009 #482 Del Skrevet 27. februar 2009 håper du fikk sove godt idnar og håper at helgen blir bra og at du blir frisk fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 27. februar 2009 #483 Del Skrevet 27. februar 2009 Åh det eeeer så deilig å klippe seg. Men faen så dyrt det er. Ka betalte du? Såå snilt av deg og besøke venninnen din da, også med blomster og. Kjempe snilt. Du er god du, Idnar Er du begynt å bli bedre no? Sender deg masse god-bedring tanker. Håper de kommer fram :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 27. februar 2009 Klippet meg på lagunen. Kostet 480kr. Syns ikke det var dyrt, jeg! Andre steder har jeg betalt nesten 700 for samme jobben! Er blitt litt bedre med kvalmen, men da måtte jo magen slå seg vrang!! Jeg har ikke tenkt å la det ødelegge helgen i allefall!!! Jeg sov kjempegodt i natt! Uten noen mobilevekkerklokkeforstyrrelser eller noe! Sov til kl halv 12. Så gikk vi ut å kjøpte noen småting. Og ny dørmatte som det står "Oh shit! Not you again" på Så har vi glodd litt på tv og R har vært flink gutt og hengt opp persienner i stuen. Flinke gutten :rødme: I kveld skal vi kose oss med gullrekken; norske talenter, nytt på nytt, norske talenter, thomas og harald og en film eller to. Har tenkt å lage focaccia og lasagne også skal vi koooooooooose oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 4. mars 2009 #485 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei Jaaa, den kofferten var fn. Må kjøpe meg en sånn der. Også var det så mange andre fine vesker. Jeg trenger sånne små svarte. Har bae stygge store vesker jeg Alr bra med magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #486 Del Skrevet 4. mars 2009 Skal si den pausen varte lenge, ja Magen blir bedre og bedre for hver dag som går og kvalmen kommer i bølgedaler, men det gjør ikke så mye! MÅTTE bare vise deg den fine kofferten! Akkurat sånn farge eg ville ha! Ikke var den så dyr heller! Ble veldig gla når jeg så at det hadde ordnet seg for deg, Titt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 4. mars 2009 #487 Del Skrevet 4. mars 2009 Jamen jeg savnet deg sånn Er enig, den fargen var pøørfekt Da jeg flyttet opp igjen her, så hadde jeg flyttelasset mitt i bilen, men har ikke tømt den helt. Mamma har hatt bilen no en god stund, så har ikke fått tømt hele bilen. Så no når jeg har hatt besøk da, så fikk jeg ha bilen. Så hentet jeg venninnene mine, og da sa hun ene "dette er skikkelig typsik TittTitt ting. Alt er jo rosa" Så snur jeg meg og ser bak, og der ligger det en hel haaaug med rosa ting. Masse ytterklær,sko til andre ting. Haha. Hun ene måtte sitte oppå alt, for hadde ikke tømt den, så var ganske fult baki der. Det er drit at helgen gikk så fort, storkoste meg. Men vi snakker om å dra å besøke hun ene i Volda i Mai for å gå på konsert. Vengaboys kommer der Så i sommer skulle vi besøke andremann i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #488 Del Skrevet 4. mars 2009 Skjønningen!!! Med fin pannelugg Har du hatt tingene dine baki bilen til din mor helt til no?? Jaggu på tide å ta de inn, då.. Eller?? :gjeiper: Kjedelig at tiden flyr når man har det gøy og koser seg Men det er jo ikke så lenge igjen til Mai og vengaboys, då!!! De er ganske gøye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 4. mars 2009 #489 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja søren og, har ikke tømt bilen enda. Er så tiltak. Alt er tiltak for meg for tiden. Orker ingenting. Vil bare sitte på ræv. Kan ikke du komme å tømme bilen? Er ingen tunge ting, er nesten bare klær, puter og sånne lette ting. Kom daaa Jo takk for luggen, er litt uvant. Men tror jeg liker det. Mens andre ganger når jeg ser på bilder så syntes jeg at jeg ser litt rar ut. Men er sikkert pga jeg har så små pupper Hun ene som var på besøk hadde sånn der puppe innlegg. Kyllingfilee. Det skal jeg og kjøpe meg. Hehe. N vet jo hvordan puppene mine ser ut, så da gjør det ingenting. Men er litt flaut å komme med sånne silikon innlegg med en fremmed, også kle av seg, så er det bare deee små puppene.. Men du, har Hex slettet seg igjen? Eller er det ny dagbok på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #490 Del Skrevet 4. mars 2009 Ja søren og, har ikke tømt bilen enda. Er så tiltak. Alt er tiltak for meg for tiden. Orker ingenting. Vil bare sitte på ræv. Kan ikke du komme å tømme bilen? Er ingen tunge ting, er nesten bare klær, puter og sånne lette ting. Kom daaa Jo takk for luggen, er litt uvant. Men tror jeg liker det. Mens andre ganger når jeg ser på bilder så syntes jeg at jeg ser litt rar ut. Men er sikkert pga jeg har så små pupper Hun ene som var på besøk hadde sånn der puppe innlegg. Kyllingfilee. Det skal jeg og kjøpe meg. Hehe. N vet jo hvordan puppene mine ser ut, så da gjør det ingenting. Men er litt flaut å komme med sånne silikon innlegg med en fremmed, også kle av seg, så er det bare deee små puppene.. Ja det hadde virkelig gjort seg!!! Men er de så små da?? Men du, har Hex slettet seg igjen? Eller er det ny dagbok på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 4. mars 2009 #491 Del Skrevet 4. mars 2009 Har du vondt i magen din? Håper det går over raskt da, det er jo IKKE noe artig God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #492 Del Skrevet 5. mars 2009 Tusen takk!! Magevondten og kvalmen er nesten helt borte nå...etter å ha vart i ca to uker Nå er det snart helg!! Gleder meg masse!!! Har ikke så mangen planer, men det skal bli deilig å slappe av og bare kose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #493 Del Skrevet 5. mars 2009 Fy pokker så gangsperr jeg har etter trappetrimmen min i går!!! Som jeg skrev i Titt sin bok, så gikk jeg altså i trappene på jobben her i går! TO ganger!!! Det er 193 trappetrinn opp og like mangen ned igjen! Jeg har jo kjennt det før i dag og, at det var noe baki leggene, altså. Men så kommer damene her på jobb med bamsemums og seigemenn!!! Dumme neket (meg altså) spiste minst 10! Av hver Før jeg kom på at jeg egentlig er på slankeren Har vært SÅ flink helt siden mandag! Ikke spist noe usunt og trimmet og greier! Så GLEMTE jeg det! Derfor fant jeg ut at jeg skulle gjøre trappetrim i dag også (bare en runde!! ) Oppover gikk det helt fint..men ned igjen!!!! Herreguuuuuuud da kom gangsperren!! Jeg kom meg trygt ned igjen og har tøyet godt ut. Men nå er beina mine så pudding at de sjelver!! Tilogmed når jeg sitter! Jeg innrømmer det: Jeg er i en elendig form!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 5. mars 2009 #494 Del Skrevet 5. mars 2009 Haha sååå søt du er Jeg og skulle bli sund og litt på slankeren på magen. Hvem var det som kjøpte seg en pakke med sure biler, en pakke vanlig biler og hokky pulver? Jo meg Faen så tøft det er å ikke spise snop. Fyttigrisen!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 5. mars 2009 Ja! Det er kjempetøfft!!!! Det er i grunn derfor jeg går og. For å tenke på noe annet!! For jeg kunne gått motsatt vei ned til butikken og kjøpt enda mere snop enn det jeg allerede har spist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 5. mars 2009 #496 Del Skrevet 5. mars 2009 hi hi, snop er så godt! eg klarer med nød og neppe å holde meg unna i ukedagene men i helgen må eg ha belønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. mars 2009 #497 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg lagde oreokake i dag... Den eneste ingrediensen som ikke er usunn er gelatinen... Men etter at vi har spist den, så er det ikke mer tullemat før påskeegget! Så det så! Endret 5. mars 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #498 Del Skrevet 6. mars 2009 hi hi, snop er så godt! eg klarer med nød og neppe å holde meg unna i ukedagene men i helgen må eg ha belønning Ja, jeg får vel ta det igjen nå i helgen Skal jaffal ha brus og kanskje litt chips. Sjokoladen MÅ jeg prøve å holde meg unna! En bit og jeg er hekta! Men sjokoladekake må vel være lov.. For jeg fikk skikkelig lyst på når jeg så hva Mazilla har laget seg.. Jeg lagde oreokake i dag... Den eneste ingrediensen som ikke er usunn er gelatinen... Men etter at vi har spist den, så er det ikke mer tullemat før påskeegget! Så det så! Helt til påske??? Nei, den må du lenger ut på landet med!!! Hvis du mener det så må jeg bare si at du er kjempeflink!!! Tror jeg skal på oreojakt i helgen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 6. mars 2009 #499 Del Skrevet 6. mars 2009 Ajajaj, oreokake er snadder digg Fyttikatta. Da jeg var på peppes igår, holdt jegpå å bestille oreokake også, men jeg klarte å ikke gjøre det. Hvorfor er det så tungt å holde seg unna snoperier? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. mars 2009 #500 Del Skrevet 6. mars 2009 Jeg har ikke lyst på sjokolade jeg! ..men det er vel kanskje fordi jeg nettopp har spist oreokake... Og den var nyyyydelig!! :sikle: :sikle: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå