Mazilla Skrevet 24. februar 2009 #461 Del Skrevet 24. februar 2009 Her har du litt du kan kjøle deg ned med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 24. februar 2009 #462 Del Skrevet 24. februar 2009 Jo, men det er bra det, Idnar. Når du svetter når du har feber er bare rba. Da svetter du liksom ut skiten i kroppen Faren till en venninne av meg ligger alltid i sengen ogsvetter når han er syk. Og han blir alltid fort frisk igjen. Også må du ikke få trekk på deg. Og drikk maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasse vann. Da tisser ( ) du mye, og da og renser du kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #463 Del Skrevet 24. februar 2009 Å tusen takk snille du!!! vil jo myyye heller ha is!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #464 Del Skrevet 24. februar 2009 Jo, men det er bra det, Idnar. Når du svetter når du har feber er bare rba. Da svetter du liksom ut skiten i kroppen Faren till en venninne av meg ligger alltid i sengen ogsvetter når han er syk. Og han blir alltid fort frisk igjen. Også må du ikke få trekk på deg. Og drikk maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasse vann. Da tisser ( ) du mye, og da og renser du kroppen Men eg svetter jo ikke!!! Æsj!! Vi snakker heller om noe gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 24. februar 2009 #465 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg liker å snakke om svette og tiss jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #466 Del Skrevet 24. februar 2009 Kunne tenke meg det. Og egentlig så er det jo litt morsomt. Men bare å snakke om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 24. februar 2009 #467 Del Skrevet 24. februar 2009 Så no gjør du som jeg sier. Ta på sjokkelabber. Lukk igjen dører og vindu. Og hold deg varm, og drikk masse vann. Vi vil ikke ha en syk Idnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #468 Del Skrevet 24. februar 2009 Eg nekter på å ha sjokkelabber på!!! For de klør og eg liker de ikke!!!!! Då skal eg heller bli syk!! Men eg sitter jo i sofan med beina oppi og syns det er varmt. Og her står det heller ingen vinduer åpen eller noe! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 24. februar 2009 #469 Del Skrevet 24. februar 2009 No går du og tar på deg de sjokkelabbene med en eneste gang!!!!! Jeg har sjokkelabber å, og jeg klør sinnsykt av ull. Men jeg har jo sokker under, da kjenner jeg ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #470 Del Skrevet 24. februar 2009 Jo, ullsokker klør uansett hvor mange lag med sokke jeg har på under! Vil ikke ta de på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror jeg går og legger meg nå.. Vi snakkes sikkert i morgen!! Go natt alle sammen..av de som er så søte å leser dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 24. februar 2009 #472 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg var sør, jeg var søt God bedring!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 25. februar 2009 #473 Del Skrevet 25. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2009 #474 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan er formen i dag? Er du noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss York Skrevet 25. februar 2009 #475 Del Skrevet 25. februar 2009 håper du er bedre idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 25. februar 2009 Æææsj!!! Ikke bedre i dag, neii!! Men planen er å stå opp i morgen og komme meg på jobb, for nå har jeg vært hjemme i 3 dager og hvis jeg skal være hjemme i morgen, så må jeg til legen. Var faktisk innom legekontoret i dag, for jeg måtte få fjernet de stingene etter føflekkfjerningen. De er midt bakpå ryggen der som man fester bhen også hadde bhen hengt seg fast så det har blødd litt Måtte bare få tatt vekk dritten før det ble verre. Så hvis jeg skal tilbake i morgen føler jeg meg bare teit! Men legen er jo ikke på jobben sin om onsdagen, så jeg kunne jo ikke gå til han i dag. Skulle bare ha ventet med å få fjernet de der stingene, men det er så dumt hvis jeg går å blør. Da gjør de jo ikke helt jobben sin. Så planen er å prøve å gå på jobb og heller gå hejm hvis det ikke blir bedre Nå er jeg bare innom her for at jeg ikke klarte å stå imot Måtte betale noen regninger, så da måtte jeg bare innom en tur. Hater å innrømme det, men jeg er rett og slett avhengig.. Nå er planen min å legge meg og kanskje lese ferdig en bok som jeg har holdt på med i aldri så lang tid. Før jeg fant kg så leste jeg gjerne en bok eller to i uken. Nå har jeg holdt på med samme boken i ca et halvt år Fant frem igjen boken hin dagen og har lest unna en god del Gleder meg til slutten, for nå er den kjempespennende!! Håper alle kg tuppene mine har hatt en superduper dag!!! Ill be back!!! Go natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 25. februar 2009 #477 Del Skrevet 25. februar 2009 Er det privat du jobbet, Idnar? For de har egenmeld på 3 dager, men i Bergen Kommunen har du 8 dager i strekk. I kommunen har vi 24 dager til sammen, som vi kan ta i 8 dager i strek. Syntes synd på deg at du har blitt så syk. Håpr bare du slapper av og ikke stresser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hexagon Skrevet 25. februar 2009 #478 Del Skrevet 25. februar 2009 God bedring, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 26. februar 2009 #479 Del Skrevet 26. februar 2009 Venne, hvordan går det med deg? Jeg var inne på fac'en din, for å finne mail adr din, men den fant jeg ikke. Kan du sende meg den? Har en gøy mail å sende deg Håper dagen din idag er litt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helly Skrevet 26. februar 2009 #480 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei hei Innom og hilser på Får ha god bedring hvis du fortsatt er syk da! Kjedelige greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå