Gjest Ts Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 Jeg har så rød nuppete hud på føttene og armene. Er mest på føttene, på lårene. Hva kan jeg gjøre for å få det bort ? Er ikke overvektig, dusjer et par ganger i uken, bruker skrubbkrem, bruker fuktighetskrem.
Gjest tralala Skrevet 1. januar 2009 #2 Skrevet 1. januar 2009 Kan jo være så mangt! Familien min har talgkjertler på overarmene. Sånn rød nuppete. BNroren min klemmer alltid på sine og har dermed oppblussing og arr. Mine har nesten blitt borte de siste årene, veldig mye tyder på at ettersom jeg har solet meg har huden helet seg. Ja solen er ikke bare kreftfremkallende. Nevn det for legen neste gang du er der. MAn skal ikke bare ta vitaminer uten å ta blodprøver først, men mangler du litt e og d vitamin kan du ta det I SAMHOLD med legen. Da det ikke er noe vits og tilogmed påkjenning å ta mer vitaminer enn man trenger. E og d vit er jo det man får fra bl.a sol og fisk. Noe vi typisk kanskje ikke får nok av. Også tenkte jeg at det KAN være kuldeeksem? Jeg har det på rompa nå, for det er kaldt ute og jeg går turer hver dag. SDet klør og er ruglete(lekkert)
Cata Skrevet 1. januar 2009 #3 Skrevet 1. januar 2009 (endret) Jeg har så rød nuppete hud på føttene og armene. Er mest på føttene, på lårene. Hva kan jeg gjøre for å få det bort ? Er ikke overvektig, dusjer et par ganger i uken, bruker skrubbkrem, bruker fuktighetskrem. Prøv Locobase LPL krem. Det står nevnt i Lommelegen i allfall. Dessuten har det nettopp vært en tråd her på forumet om det, men jeg husker ikke hva den het. Prøv å søk opp keratosis pilaris. Hah, jeg fant den andre tråden: den er her. Endret 1. januar 2009 av Cata
Gjest Gjest_hvitveis_* Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har samme problemet. Det som hjelper på både meg og ei venninde er M.D. Formulation. Fåes kjøpt på de fleste hudpleie salonger, Bare forklar problemet så hjelper de deg. Det er en peeling og en krem du bruker..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå