Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lest i mange amerikanske nettsider om urter som kan ha brystforstørrende effekt over en periode, men ikke hvordan eller hvor mye man skal ta.

Jeg tenkte å starte dette trådet for å dele erfaringer og tips med alle som ønsker å bruke naturmiddler som et alternativ.

Her er de forskjellige urtene:

Fenugreek = Bukkehorn

Saw Palmetto = Dvergpalme

Wild Yam = Yamsrot

Fennel = Fenikkel

Black Cohosh = Klaseormedrue

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har lest i mange amerikanske nettsider om urter som kan ha brystforstørrende effekt over en periode, men ikke hvordan eller hvor mye man skal ta.

Jeg tenkte å starte dette trådet for å dele erfaringer og tips med alle som ønsker å bruke naturmiddler som et alternativ.

Her er de forskjellige urtene:

Fenugreek = Bukkehorn

Saw Palmetto = Dvergpalme

Wild Yam = Yamsrot

Fennel = Fenikkel

Black Cohosh = Klaseormedrue

Noen av dem inneholder jo østrogenliknende stoffer (altså hormoner) så det er da mulig de påvirker brystene.

Skrevet

Tror egentlig du skal ta det der med en stor klype salt, men for all del, det KAN jo fungere.

Skrevet

Hei. Jeg vil bare råde deg til å være VELDIG forsiktig da det kan føre til brystkreft og livmorskreft. Da er det ikke verdt det.

Informer deg GODT om farene!!

Skrevet

Hormonene gjør til at du legger mer på deg, men ikke selektivt på brystene. Ja, du kan kanskje få bittelitt større bryster, men du vil etter all sannsynlighet også legge på deg på feks mage, lår og andre plasser vi kvinner har våre fettdepot som er hormonelt betinget

Skrevet

Her kommer en oppskrift:

Fenugreek olje brukes lokalt på brystene, smøres og maseres hver kveld.

Fenugreek frø legges i kokt vannet i 10 min, etter avkjøling blandes vannet med gjær og litt honning. Brystene smøres 2 ggr daglig.

Dette ble tatt fra en amerikansk side. Lurer på om det er noen som har prøvd den og hva slags gjær det er snakk om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...