Gå til innhold

Bryllupsreise i oktober


Gjest Elize

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss i oktober og ønsker å reise på bryllupsreise etterpå. Hvor kan vi reise i oktober og enda få litt varme? Vi skal kun være en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Har du noen formening om budsjett? Ønsker du helst å holde deg innenfor Europa siden du kun har en uke? Har du lyst på strand, by, opplevelser...eller alle tre? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har du noen formening om budsjett? Ønsker du helst å holde deg innenfor Europa siden du kun har en uke? Har du lyst på strand, by, opplevelser...eller alle tre? :-)

Ønsker en ikke så altfor dyr ferie, men har ikke noe budsjett. Europa kan være greit da vi slipper å bruke halve ferien å reise på. Er mest ute etter en avslappende ferie, men det må ikke bli for kjedelig. Det må gjerne være litt varme å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Blir ikke Aruba litt voldsomt dersom det bare er snakk om en uke?

Jeg er glad i Italia og jeg tror oktober kan være bra der. Bruk et par dager i Firenze og dra deretter ut i Toscana...kanskje dere kan være med på høsting av druer ;-) Kona og jeg var der sommeren 2007 og det var en deilig og avslappende ferie. Sjekk mitt reisebrev med bilder og linker på http://gardkarlsen.com/florence_italy_travelogue.htm . Lykke til med planleggingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aruba er en del av ABC-øyene, i Karibien, rett utenfor Venezuela faktisk. Ikke noe problem å fly dit for å være en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aruba er en del av ABC-øyene, i Karibien, rett utenfor Venezuela faktisk. Ikke noe problem å fly dit for å være en uke :)

Hvor lang er flyturen fra Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Med et søk på finn.no ser det ut som om raskeste alternativet til Aruba er 20 timers reisetid (via London og Miami). Det kan godt være at det er andre reiseruter som er raskere men jeg mener fremdeles det er litt langt med tanke på en ukes tur men det er bare min mening :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Med et søk på finn.no ser det ut som om raskeste alternativet til Aruba er 20 timers reisetid (via London og Miami). Det kan godt være at det er andre reiseruter som er raskere men jeg mener fremdeles det er litt langt med tanke på en ukes tur men det er bare min mening :-)

Tror også at det blir for langt. Jeg vil slappe av, ikke bruke masse av ferien på å reise. Vi må i tillegg reise med fly for å komme oss til Oslo og da orker jeg ikke en så lang tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var i Roma medio september og opplevde godt over 20 grader, faktisk måtte vi søke skyggen mens vi ventet på å komme inn i det sixtinske kapell, men vi var nok heldige med været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi var i Portugal i høstferien et år, og det var så varmt at vi ikke orket å gå ut! Over 30 grader... det var kanskje spesielt for det året, men mener at Portugal har bra temperaturer i de tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest jento:)

Da er so kjekt å reise:)

Eg har reist litt, og vert i både Italia, Kypros, Kreta, Spania, Portugal, Kroatia. Eg har erfart at været kan vere flott alle disse stedene i oktober. Bodde i spania fra september-desember en haust på fastlandet, var en del i portugal også da, og temperaturen var faktisk fantastisk flott også i desember ca. 18 grader. Men vi var heldige med været. Alle disse stedene kan det jo været variere i oktober. Mange flotte steder å reise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...