Gjest Gjest_meg_* Skrevet 1. januar 2009 #1 Skrevet 1. januar 2009 hei, noen som har operert her? hvordan var hele opplevelsen av klinikken? hyggelig lege, sykepleier? tok de deg på alvor med hva du ville ha osv? komplikasjoner etterpå? ville du heller valgt en annen klinikk? takk for svar
Gjest Gjest_amalie_* Skrevet 5. januar 2009 #2 Skrevet 5. januar 2009 pusher på denne.. Noen som vet??
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 5. januar 2009 #3 Skrevet 5. januar 2009 ingen som vil svare ser det er mange som har erfaring herfra....
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2009 #4 Skrevet 5. januar 2009 Jeg har vært der, men ikke for brystforstørring. Derimot hadde de fleste andre jeg møtte der hatt brystforstørring og de var i hvert fall fornøyd der og da (felles hvilerom når man er ferdig behandlet). Jeg har ikke vært på noen andre klinikker så jeg har ikke noe å sammenligne med, men har så langt ingen negative opplevelser eller dårlig erfaring fra Fornebuklinikken. Hyggelige sykepleiere og leger, jeg synes vi ble tatt godt vare på. Jeg oppfatter dette som er seriøs klinikke som har mange års erfaring.
Gjest Lilja Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har hatt brystforstørrelse hos Fornebuklinikken, og angrer ikke et sekund! Jeg er vanligvis svært nervøs for å gå til lege/tannlege, men det var så behagelig å komme til Fornebuklinikken! Kjempedyktig kirurg, og bare positivt å si om personalet!
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Har også fått utført brystforstørrelse der. Har bare positive ting å si og kan anbefale på det sterkeste. Alt fra konsultasjonen til ferdig operasjon er helt topp. Anonym poster: b365236b7d31e0c6268b6f7c3ca1617b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå