Gå til innhold

Muslimer ryddet opp i Oslo


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager, dette er ikke muslimer, men ahmadiyya-muslimer. Ahmadiyya-muslimene ønsker selv å bli regnet som muslimer. Men etter press fra muslimske organisasjoner nekter den norske stat å anerkjenne dem som muslimer. Det feige Norge kneler som vanlig når ekstreme muslimer vil diskriminere andre troende.

I Islam straffes frafall med døden. Og ahmadiyya-muslimer er blitt diskriminert, forfulgt og drept både gjennom historien og i dag. Med god hjelp av den norske stat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En link til dem som er interessert i sannheten i stedet for medias oppspinn:

http://universitas.no/leserbrev/48876/

I Pakistan blir muslimer som tilhører Ahmadiyya-bevegelsen forfulgt og utsatt for trakassering. De har ifølge pakistansk lov ikke rett til å kalle seg muslimer, de kan ikke bygge moskeer og mange ahmadiyya-muslimer sitter fengslet i Pakistan som en følge av at de prøver å praktisere sin tro.

Sjekk også wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Ahmadiyya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det samme hvilke samfunn de tihører. Skulle sett Nordmenn som har villet stått for opprydding etter innvandrere i Norge etter en festdag. Da hadde det blitt lynsjestemning

De er da nordmenn som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er da nordmenn som bare det.

De er ikke nordmenn. De er norske borgere, hvilket er stor forskjell. En pakistaner kan like lite bli nordmann som jeg han bli zulu! Men han kan bli norsk borger og jeg kan bli sørafrikansk borger.

Det var forøvrig en veldig sympatisk og hyggelig gest av disse muslimske borgerne å rydde etter nyttårsfeiringen. Kanskje kunne det være et eksempel til etterfølgelse for beboerne i området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var forøvrig en veldig sympatisk og hyggelig gest av disse muslimske borgerne å rydde etter nyttårsfeiringen. Kanskje kunne det være et eksempel til etterfølgelse for beboerne i området?

Av diverse grunner kjenner litt til ahmadiyya-muslimene. Mitt inntrykk er at de er svært rolige, renslige, og behandler kvinnene bra. Til stor forveksling fra andre .. uhm .. innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hei_*
Det var forøvrig en veldig sympatisk og hyggelig gest av disse muslimske borgerne å rydde etter nyttårsfeiringen. Kanskje kunne det være et eksempel til etterfølgelse for beboerne i området?

Nei, sånt er for allmuen, hørte jeg en festdeltager på Frogner si i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kunne det være et eksempel til etterfølgelse for beboerne i området?

Eller for de muslimene som hater ahmadiyya-muslimene, dvs. ca. 99% av norske muslimer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra?

Ja, det lurer jeg på også. Hvor har du det fra? Jeg kjenner mange muslimer i Norge, både sunni og shia, og absolutt ingen av dem hater ahmadiyya-muslimer. Å ikke annerkjenne er religion er ikke det samme som å hate de som tilhører den religionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, dette er ikke muslimer, men ahmadiyya-muslimer. Ahmadiyya-muslimene ønsker selv å bli regnet som muslimer. Men etter press fra muslimske organisasjoner nekter den norske stat å anerkjenne dem som muslimer. Det feige Norge kneler som vanlig når ekstreme muslimer vil diskriminere andre troende.

I Islam straffes frafall med døden. Og ahmadiyya-muslimer er blitt diskriminert, forfulgt og drept både gjennom historien og i dag. Med god hjelp av den norske stat.

Synes ikke det du skriver samsvarer særlig med uttalelser fra utenriksministeren:

http://www.regjeringen.no/nb/dep/ud/aktuel....html?id=513763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...