Tussi! Skrevet 27. mai 2011 #1621 Del Skrevet 27. mai 2011 Oi, så spennende Selv om det egentlig er altfor tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #1622 Del Skrevet 28. mai 2011 Oi, så spennende Selv om det egentlig er altfor tidlig Jeg håper virkelig du tar feil, Tussi! Men jeg gikk jo lenge slik før D ble født, så man skal aldri si aldri... ---- Som jeg forventet litt, så dabbet det av igjen i 21-22tiden. Så har fått sovet med noen oppvåkninger, men nå etter kl 3 har det satt i gang igjen. Så her sitter jeg da. Vi sender nok D avgårde til svigers i morgen uansett nå. Dersom jeg skal gå hjemme med rier er det ikke noe koselig for ham, han merker at noe er rart. Spurte meg et par ganger i går hva jeg gjorde / om det gikk bra ( ) uten at han tenkte noe mer over det etterpå når jeg smilte og sa at jeg bare måtte puste litt ekstra. Men greit å ikke måtte bekymre seg for ham samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #1623 Del Skrevet 28. mai 2011 Ganske så kjedelig å være oppe helt alene midt på natta i grunn Tror ikke mannen merket at jeg sto opp. Heldigvis - det er fint om han i alle fall er uthvilt Fant en smart side; rieteller.no . Da har jeg litt oversikt over varighet og hyppighet. Riene varer nå stort sett rett over 1 min, men kommer med 7 - 12 min mellom. Orker ikke det tullet her i flere dager slik som sist altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. mai 2011 #1624 Del Skrevet 28. mai 2011 Å, så spennende! Håper det skjer noe i løpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. mai 2011 #1625 Del Skrevet 28. mai 2011 Tror ikke jeg har besøkt deg før. Men jeg kom tydelig på rette dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #1626 Del Skrevet 28. mai 2011 Å, så spennende! Håper det skjer noe i løpet av dagen! Ja, det håper jeg også :gjeiper: Tror ikke jeg har besøkt deg før. Men jeg kom tydelig på rette dagen! Ja, om ikke det skjer noe her i dag - så er det i alle fall spennende tider i møte ------------ Ting roet seg litt igjen kl 6, så etter det har det ikke vært under 10 minutter mellom. Men de fortsetter å komme, ja. Så D er nå hos svigers slik at han slipper å se meg og lure på hva som skjer. Han pakket villig sekken sin og satt på med min mamma som uansett skulle den veien, og var meget blid og fornøyd. Så jeg har fokus på meg selv med god samvittighet Mannen mener bestemt at han tror noe skjer i løpet av natta, jeg er mer usikker. Vondtene har definitivt tatt seg opp og blitt vonde "nok", men med tanke på hyppigheten nå... vanskelig å se for seg at det plutselig skal øke sånn. Tar det som det kommer Fikk endelig gjort klar en navneliste i går, nå har vi 5 navn vi begge liker - og to som vi heller mest mot. Så hun vil nok ikke forbli navnløs heller Vi er med andre ord klare! Kom, snuppa - kom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. mai 2011 #1627 Del Skrevet 28. mai 2011 Så spennende at ting er i gang! Sikkert greit å sende D til besteforeldre ja Koselig at dere begynner nærme dere navnevalg også Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 28. mai 2011 #1628 Del Skrevet 28. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 28. mai 2011 #1629 Del Skrevet 28. mai 2011 Så spennende, MC! Håper det kommer i gang ordentlig, og at dere snart har den lille jenta deres hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 28. mai 2011 #1630 Del Skrevet 28. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 28. mai 2011 #1631 Del Skrevet 28. mai 2011 litt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 29. mai 2011 #1632 Del Skrevet 29. mai 2011 Tenker på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 29. mai 2011 #1633 Del Skrevet 29. mai 2011 I dag kl 10.22 kom jenta vår til verden. Hun er helt perfekt og verdens vakreste selvsagt 50 cm lang og veier 3,1 kg. Nå koser vi oss! Gratulerer så mye kjære MellonCollie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. mai 2011 #1634 Del Skrevet 29. mai 2011 Gratulerer så mye!! Kan skjønne at dere koser dere nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 29. mai 2011 #1635 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg hadde selvsagt besøk når jeg fikk melding, og satt og trippet etter å få sagt fra her inne Bra Pysepusen var litt mer effektiv Må gratulere deg her inne også: GRATULERER med jenta, MelonCollie!! Håper du hadde en fin fødsel, og at dere familien får en flott tid sammen framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. mai 2011 #1636 Del Skrevet 29. mai 2011 Gratulerer så mye, Melloncollie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 29. mai 2011 #1637 Del Skrevet 29. mai 2011 Gratulerer så mye med lille prinsessa;) godt dere slapp å vente så lenge, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. mai 2011 #1638 Del Skrevet 29. mai 2011 Åh, gratulerer så utrolig mye med lillejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. mai 2011 #1639 Del Skrevet 29. mai 2011 Gratulerer med lille jenta. Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #1640 Del Skrevet 30. mai 2011 Tusen takk for gratulasjoner, jenter Vi dro hjem fra sykehuset i dag, formen til både snuppa og meg var fin så vi så ingen grunn til å ligge der lenger enn vi måtte. Legen var enig i at hun var helt perfekt, selvsagt - så da var det grønt lys. Så dagen i dag har vært første dagen i livet vårt som familie på fire. D har vært en super storebror, stolt og snill - men oppmerksomhetskrevende som alltid Men veldig flink til å akspetere når grenser ble satt. Helt super! Nå ligger snuppa og sover på brystet til pappaen - hud mot hud Jeg har fått tatt meg en deilig dusj, og stillheten har senket seg. Fødselen gikk veldig fint. I korte trekk; vi dro på sykehuset rundt 6.30 på søndagsmorgen. Riene kom fortsatt jevnlig, men ikke spesielt hyppig (ca 6 min mellom), men da var jeg lei etter å ha gått hjemme siden fredag ettermiddag med vonde rier. Var redd for å skulle bli sendt hjem, men jordmor overrasket meg med at jeg hadde 7-8 cm åpning Fra vi kom til sykehuset og til hun var ute gikk det ca 3,5 time - pressriene varte vel i 3 kvarter. Brukte akupunktur og lystgass, rakk aldri badekar Kjempefin form igjen allerede i dag - så hva mer kan man be om! Må få skrevet fødselshistorien mer utfyllende senere, men nå skal det ryddes litt før puppen nok må frem igjen. Hun spiser godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå